(Autóponyva)
(Autóponyva)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 2280 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Nem mindenkinek van lehetősége, hogy autóját zárt helyen, egy meleg garázsban tárolja. Ezekre az esetekre készült a Compass védőponyvája 100%-ban vízálló anyagból készült. Ezen felül a fényezésért sem kell aggódnia, a ponyva belső felülete egy speciális kímélő réteggel van ellátva.
Egy védőponyva előnyei tagadhatatlanok: véd a fagyástól, szennyeződéstől, esőtől és nem utolsó sorban a kíváncsi pillantásoktól. Amennyiben épp nem használja, tárolja a praktikus zipzáras tokjában használatra készen.
Termék részletek:
- méretek: 482 x 177 x 121 cm
- anyag: nylon
Alkalmas modellek:
- Alfa Romeo 146, 147, 155, 156, 164, GTV, Sportwagon
- Audi 100, 200, 80, 90, A4
- BMW M3, M5, Z3, Z8
- Citroën Xantia, Xsara
- Daihatsu Applause, Gran Move
- Fiat Coupé, Croma, Marea, Stilo, Strada, Tempra
- Ford Focus, Probe, Scorpio, Sierra
- Honda Accord, Stream
- Hyundai Coupé, Elantra, i30, ix20, Lantra Combi
- Chevrolet / Daewoo Espero, Lanos, Leganza, Nexia, Nubira
- Chrysler / Jeep Le Baron, Neon, PT Cruiser, Stratus
- Kia Ceed, Pro Ceed, Rio, Sephia
- Lada Samara 5 door
- Lancia Dedra, Kappa, Lybra, Thema
- Mazda 626, Xedos
- Mercedes C-Klasse, CLK, E-Klasse, Vaneo
- Mitsubishi Carisma, Galant, Lancer, Sigma
- Nissan 200 SX, Almera I, Maxima, Primera
- Opel Astra Coupé, Calibra, Omega Sedan, Vectra
- Peugeot 307, 307 CC, 406, 605, 607
- Renault Clio, Kangoo, Laguna, Megané, R19
- Rover 75, 200, 600, 800
- Saab 9-3, 9-5
- Subaru Forester, Impreza, Legacy, Outback
- Suzuki Grand Vitara, Jimny, Wagon
- Škoda Fabia Sedan, Octavia I, II, III, Rapid, Rapid Spaceback, Superb I, II
- Toyota Avensis, Camry, Carina, Prius
- Volkswagen Bora, Caddy, Passat, Vento
- Volvo 440, 460
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Nem mindenkinek van lehetősége, hogy autóját zárt helyen, egy meleg garázsban tárolja. Ezekre az esetekre készült a Compass védőponyvája 100%-ban vízálló anyagból készült. Ezen felül a fényezésért sem kell aggódnia, a ponyva belső felülete egy speciális kímélő réteggel van ellátva.
Egy védőponyva előnyei tagadhatatlanok: véd a fagyástól, szennyeződéstől, esőtől és nem utolsó sorban a kíváncsi pillantásoktól. Amennyiben épp nem használja, tárolja a praktikus zipzáras tokjában használatra készen.
Termék részletek:
- méretek: 482 x 177 x 121 cm
- anyag: nylon
Alkalmas modellek:
- Alfa Romeo 146, 147, 155, 156, 164, GTV, Sportwagon
- Audi 100, 200, 80, 90, A4
- BMW M3, M5, Z3, Z8
- Citroën Xantia, Xsara
- Daihatsu Applause, Gran Move
- Fiat Coupé, Croma, Marea, Stilo, Strada, Tempra
- Ford Focus, Probe, Scorpio, Sierra
- Honda Accord, Stream
- Hyundai Coupé, Elantra, i30, ix20, Lantra Combi
- Chevrolet / Daewoo Espero, Lanos, Leganza, Nexia, Nubira
- Chrysler / Jeep Le Baron, Neon, PT Cruiser, Stratus
- Kia Ceed, Pro Ceed, Rio, Sephia
- Lada Samara 5 door
- Lancia Dedra, Kappa, Lybra, Thema
- Mazda 626, Xedos
- Mercedes C-Klasse, CLK, E-Klasse, Vaneo
- Mitsubishi Carisma, Galant, Lancer, Sigma
- Nissan 200 SX, Almera I, Maxima, Primera
- Opel Astra Coupé, Calibra, Omega Sedan, Vectra
- Peugeot 307, 307 CC, 406, 605, 607
- Renault Clio, Kangoo, Laguna, Megané, R19
- Rover 75, 200, 600, 800
- Saab 9-3, 9-5
- Subaru Forester, Impreza, Legacy, Outback
- Suzuki Grand Vitara, Jimny, Wagon
- Škoda Fabia Sedan, Octavia I, II, III, Rapid, Rapid Spaceback, Superb I, II
- Toyota Avensis, Camry, Carina, Prius
- Volkswagen Bora, Caddy, Passat, Vento
- Volvo 440, 460
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|