(Utazás)
(Utazás)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 2280 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Talán mindenki tudja a fő problémát utazás közben akár autóval, akár vonattal, repülővel vagy busszal: egy hosszú utazás során minden ülés kényelmetlen, és nem tudja, hová tegye vagy támassza le a fejét, hogy egy kicsit ellazuljon. Ennek eredménye a rossz testtartás és a nyak-, váll- és fejfájás. Felnőttként most széles körben igénybe vehet ergonomikus utazópárnákat jaj, de mennyire unalmasak a gyerekei számára! Mert a gyerekek szeretik a színes és vidám dolgokat. Ezeket a követelményeket szem előtt tartva állati stílusú, kapucnis nyakpárnákat fejlesztettek ki.
Párnáink 100 000 EPS polisztirol golyóval vannak megtöltve a lehető legjobb minőségben. Ezek nyomásállóak, és a párna ergonómikus formájával együtt tökéletesen alkalmazkodnak a nyakhoz és a vállakhoz. A fej, a nyak és a nyak párnában ül és tökéletesen megtámasztott. A kellemes velúr huzatnak köszönhetően a párna puha és puha a bőr számára. A sima töltésnek köszönhetően a párna nem melegszik fel olyan gyorsan, mint a többi párna.
Nagyszerű kiegészítésként ezek a gyermekpárnák hihetetlenül hűvös kapucnival rendelkeznek. Nem csak megkönnyíti az alvást, hanem nagyon kényelmes, de a kivitelezésében valóban stílusos. A kapucnis párnának húzózsinórjai is vannak, amelyeket a nyakára lehet kötni, hogy a párna ne essen le transzfer vagy alvás közben. Varázsoljon mosolyt gyereke arcára ezzel a szuper stílusos utazópárnával.
Termék részletek:
- kiváló ergonómia a nyak, a nyak és a fej számára
- ötletes dizájn gyerekeknek
- rendkívül kényelmes a kellemes velúr flanel borításnak köszönhetően
- a kiváló minőségű EPS gyöngyökből készült töltelék simán alkalmazkodik a testhez
- párna mérete: kb. 30 x 28 cm
Csomag tartalma:
- 1 x kapucnis utazópárna
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Talán mindenki tudja a fő problémát utazás közben akár autóval, akár vonattal, repülővel vagy busszal: egy hosszú utazás során minden ülés kényelmetlen, és nem tudja, hová tegye vagy támassza le a fejét, hogy egy kicsit ellazuljon. Ennek eredménye a rossz testtartás és a nyak-, váll- és fejfájás. Felnőttként most széles körben igénybe vehet ergonomikus utazópárnákat jaj, de mennyire unalmasak a gyerekei számára! Mert a gyerekek szeretik a színes és vidám dolgokat. Ezeket a követelményeket szem előtt tartva állati stílusú, kapucnis nyakpárnákat fejlesztettek ki.
Párnáink 100 000 EPS polisztirol golyóval vannak megtöltve a lehető legjobb minőségben. Ezek nyomásállóak, és a párna ergonómikus formájával együtt tökéletesen alkalmazkodnak a nyakhoz és a vállakhoz. A fej, a nyak és a nyak párnában ül és tökéletesen megtámasztott. A kellemes velúr huzatnak köszönhetően a párna puha és puha a bőr számára. A sima töltésnek köszönhetően a párna nem melegszik fel olyan gyorsan, mint a többi párna.
Nagyszerű kiegészítésként ezek a gyermekpárnák hihetetlenül hűvös kapucnival rendelkeznek. Nem csak megkönnyíti az alvást, hanem nagyon kényelmes, de a kivitelezésében valóban stílusos. A kapucnis párnának húzózsinórjai is vannak, amelyeket a nyakára lehet kötni, hogy a párna ne essen le transzfer vagy alvás közben. Varázsoljon mosolyt gyereke arcára ezzel a szuper stílusos utazópárnával.
Termék részletek:
- kiváló ergonómia a nyak, a nyak és a fej számára
- ötletes dizájn gyerekeknek
- rendkívül kényelmes a kellemes velúr flanel borításnak köszönhetően
- a kiváló minőségű EPS gyöngyökből készült töltelék simán alkalmazkodik a testhez
- párna mérete: kb. 30 x 28 cm
Csomag tartalma:
- 1 x kapucnis utazópárna
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|