(Tornaszőnyeg)
(Tornaszőnyeg)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 3280 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Az AirTrack szőnyeg beltéri és kültéri használatra készült. Ezek a szőnyegek sokoldalúságuk miatt különösen népszerűek. Annak érdekében, hogy a szőnyeget mindig biztonságosan szállíthassa A pontból B pontba, ez a modell összesen négy fogantyúval rendelkezik. A mellékelt elektromos szivattyúnak köszönhetően a légszőnyeg használata nagyon egyszerű és gyors. A csomag tartalmaz egy két fogantyús tárolótáskát és egy praktikus javítókészletet, valamint egy kék-fehér tapaszt. "Kellemes mellékhatás": a kétrétegű PVC-n és V-Drop öltéstechnológiás szöveten alapuló speciális konstrukció biztosítja, hogy a légpárna ellenálljon a nagy igénybevételnek és optimálisan párnázza az esést. Így a szőnyeget gyakorlatok széles skálájához használhatja. Akár tartási gyakorlatokkal, jógával, padlótornával vagy lazítással együtt: ez a különleges felület maradandó nyomot hagy az edzéseken.
Termék részletek:
- szín: kék fehér szegéllyel és fehér csíkokkal
- Gorilla Sports logó az oldalán
- méretek: 500 x 100 x 10 cm (hossz x szélesség x ma)
- külső anyag: 2 rétegű PVC
- belső anyag: V-Drop öltéstechnológiás szövet
- használható: vízen, bel- és kültéren
- fehér csík a szőnyeg közepén: torna közbeni tájékozódásra szolgál
- A 4 fogantyú lehetővé teszi a szőnyeg könnyű szállítását
- súlya: kb 15,5 kg
- kék folt: 14,5 x 12,5 cm
- fehér folt: 11 x 10 cm
Csomag tartalma:
- 1 x szőnyeg
- 1 x forgószelep a felfújáshoz
- 1 x elektromos szivattyú
- 1 x Tárolótáska
- 1 x javítókészlet (kék-fehér folt)
- 1 x kar a szelep zárásához
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Az AirTrack szőnyeg beltéri és kültéri használatra készült. Ezek a szőnyegek sokoldalúságuk miatt különösen népszerűek. Annak érdekében, hogy a szőnyeget mindig biztonságosan szállíthassa A pontból B pontba, ez a modell összesen négy fogantyúval rendelkezik. A mellékelt elektromos szivattyúnak köszönhetően a légszőnyeg használata nagyon egyszerű és gyors. A csomag tartalmaz egy két fogantyús tárolótáskát és egy praktikus javítókészletet, valamint egy kék-fehér tapaszt. "Kellemes mellékhatás": a kétrétegű PVC-n és V-Drop öltéstechnológiás szöveten alapuló speciális konstrukció biztosítja, hogy a légpárna ellenálljon a nagy igénybevételnek és optimálisan párnázza az esést. Így a szőnyeget gyakorlatok széles skálájához használhatja. Akár tartási gyakorlatokkal, jógával, padlótornával vagy lazítással együtt: ez a különleges felület maradandó nyomot hagy az edzéseken.
Termék részletek:
- szín: kék fehér szegéllyel és fehér csíkokkal
- Gorilla Sports logó az oldalán
- méretek: 500 x 100 x 10 cm (hossz x szélesség x ma)
- külső anyag: 2 rétegű PVC
- belső anyag: V-Drop öltéstechnológiás szövet
- használható: vízen, bel- és kültéren
- fehér csík a szőnyeg közepén: torna közbeni tájékozódásra szolgál
- A 4 fogantyú lehetővé teszi a szőnyeg könnyű szállítását
- súlya: kb 15,5 kg
- kék folt: 14,5 x 12,5 cm
- fehér folt: 11 x 10 cm
Csomag tartalma:
- 1 x szőnyeg
- 1 x forgószelep a felfújáshoz
- 1 x elektromos szivattyú
- 1 x Tárolótáska
- 1 x javítókészlet (kék-fehér folt)
- 1 x kar a szelep zárásához
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|