Page View noscript
COMPASS Autóponyva L 480 x 177 x 119 cm

(Autóponyva)

0
Cikkszám: 69441

Tulajdonságok:
Szállítási díjak:
  • Futárszolgálat: 2680 Ft
-490 Ft barion vagy banki előreutalás esetén
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 4-5 munkanap
33 689 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Kokiska

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

Mondja, hogy "stop" autók kopott jégeső. Soha többé nem lesz az autó úgy néz ki, ha vette a felvonulást csomó játékosoknak. Folie hogy ónos eső védi az autót a csúnya gödröcske. A vitorla ellenáll a minden időjárási körülmények között, vízálló, és a felső rész van erősítve, és párnázott.


Termék részletek:



  • méretek: 480 x 177 x 119 cm

  • anyag: EVA

  • vastagság: 5 mm

  • márka: Compass

  • szín: ezüst


 


Autó típus:



  • Alfa Romeo 146, 147, 155, 156, 159, 164, Giulietta, GTV, Sportwagon

  • Audi 90, 100, 200, A1 Sportback, A4, A5, Q2, Q3, S1, S3

  • BMW M3, M5, serie 1, serie 2 Active Tourer, serie 2 Coupé, serie 3 Coupé, X1

  • Citroën C4, C4 Aircross, C4 Picasso, DS4, DS5, Grand C4 Picasso, Xantia, Xsara, ZX Break

  • Dacia Dokker, Lodgy, Logan, Sandero

  • Daihatsu Applause, Gran Move

  • Fiat 500X, Coupé, Croma, Linea, Marea, Palio, Stilo, Strada, Tempra, Tipo 2016

  • Ford B-MAX, C-MAX, Focus, Grand C-MAX, Probe, Sierra

  • Honda Accord, Acura, Civic Tourer, Stream

  • Hyunda Elantra, i30 Combi, i40, ix35, Lantra

  • Chevrolet / Daewoo Aveo Sedan, Captiva, Cruze Hatchback, Espero, Lanos, Leganza, Nexia, Nubira

  • Chrysler / Jeep 300M, Le Baron, Neon, PT Cruiser

  • Infiniti 30

  • Kia Ceed, Cerato, Pro Ceed, Sephia, Venga

  • Lada Samara 5 door

  • Lancia Dedra, Kappa, Lybra

  • Lexus CT, SC430

  • Mazda 626, 3 Fastback, CX-3, Xedos

  • Mercedes AMG, B-Klasse, C-Klasse, CLA, CLK, E-Klasse, GLA, GLC, Vaneo

  • Mini 3-door, 5-door , Clubman, Countryman, Paceman

  • Mitsubishi ASX, Carisma, Galant, Lancer, Sigma

  • Nissan 200 SX, Almera II, Juke, Leaf, Maxima, Note, Primera, Pulsar

  • Opel Agila, Antara, Astra Coupé, Astra GTC, Calibra, Cascada, Meriva

  • Peugeot 106, 205, 206, 307, 308, 406, 407, 2008, 3008, 307 CC, 406 Coupé

  • Porsche 911 Carrera, Boxster

  • Renault Captur, Coupé, Fluence, Grand Modus, Megané, R19, Scenic

  • Rover 75, 200, 600, 800, Range Rover, Roadstar

  • Saab 9-2, 9-3, 9-5

  • Seat Exeo, Toledo

  • SsangYong Korando

  • Subaru Impreza, Legacy, Outback, WRX STI, XV

  • Suzuki Grand Vitara, Jimny, S-Cross, Vitara, Wagon

  • Škoda Fabia Sedan, Octavia I, II, III, Rapid Spaceback

  • Toyota Auris, Auris Touring Sports, Camry, Carina, Corolla Verso, Prius, Verso

  • Volkswagen Beetle, Bora, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Vento

  • Volvo 460


 

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Termék leírás:

Mondja, hogy "stop" autók kopott jégeső. Soha többé nem lesz az autó úgy néz ki, ha vette a felvonulást csomó játékosoknak. Folie hogy ónos eső védi az autót a csúnya gödröcske. A vitorla ellenáll a minden időjárási körülmények között, vízálló, és a felső rész van erősítve, és párnázott.

Termék részletek:

  • méretek: 480 x 177 x 119 cm
  • anyag: EVA
  • vastagság: 5 mm
  • márka: Compass
  • szín: ezüst

 

Autó típus:

  • Alfa Romeo 146, 147, 155, 156, 159, 164, Giulietta, GTV, Sportwagon
  • Audi 90, 100, 200, A1 Sportback, A4, A5, Q2, Q3, S1, S3
  • BMW M3, M5, serie 1, serie 2 Active Tourer, serie 2 Coupé, serie 3 Coupé, X1
  • Citroën C4, C4 Aircross, C4 Picasso, DS4, DS5, Grand C4 Picasso, Xantia, Xsara, ZX Break
  • Dacia Dokker, Lodgy, Logan, Sandero
  • Daihatsu Applause, Gran Move
  • Fiat 500X, Coupé, Croma, Linea, Marea, Palio, Stilo, Strada, Tempra, Tipo 2016
  • Ford B-MAX, C-MAX, Focus, Grand C-MAX, Probe, Sierra
  • Honda Accord, Acura, Civic Tourer, Stream
  • Hyunda Elantra, i30 Combi, i40, ix35, Lantra
  • Chevrolet / Daewoo Aveo Sedan, Captiva, Cruze Hatchback, Espero, Lanos, Leganza, Nexia, Nubira
  • Chrysler / Jeep 300M, Le Baron, Neon, PT Cruiser
  • Infiniti 30
  • Kia Ceed, Cerato, Pro Ceed, Sephia, Venga
  • Lada Samara 5 door
  • Lancia Dedra, Kappa, Lybra
  • Lexus CT, SC430
  • Mazda 626, 3 Fastback, CX-3, Xedos
  • Mercedes AMG, B-Klasse, C-Klasse, CLA, CLK, E-Klasse, GLA, GLC, Vaneo
  • Mini 3-door, 5-door , Clubman, Countryman, Paceman
  • Mitsubishi ASX, Carisma, Galant, Lancer, Sigma
  • Nissan 200 SX, Almera II, Juke, Leaf, Maxima, Note, Primera, Pulsar
  • Opel Agila, Antara, Astra Coupé, Astra GTC, Calibra, Cascada, Meriva
  • Peugeot 106, 205, 206, 307, 308, 406, 407, 2008, 3008, 307 CC, 406 Coupé
  • Porsche 911 Carrera, Boxster
  • Renault Captur, Coupé, Fluence, Grand Modus, Megané, R19, Scenic
  • Rover 75, 200, 600, 800, Range Rover, Roadstar
  • Saab 9-2, 9-3, 9-5
  • Seat Exeo, Toledo
  • SsangYong Korando
  • Subaru Impreza, Legacy, Outback, WRX STI, XV
  • Suzuki Grand Vitara, Jimny, S-Cross, Vitara, Wagon
  • Škoda Fabia Sedan, Octavia I, II, III, Rapid Spaceback
  • Toyota Auris, Auris Touring Sports, Camry, Carina, Corolla Verso, Prius, Verso
  • Volkswagen Beetle, Bora, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Vento
  • Volvo 460

 

Szállítási információk:

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

Garanciális feltételek:

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Nincs egy tulajdonság sem!

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed