(Škoda)
(Škoda)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 2280 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Lapos ablaktörlő szett, csatlakozás típusa: különleges a meghatározott modellekhez, Ez a ablaktörlő szett a Škoda Superb II, Fiat Bravo/Alfa Romeo Giulietta/Lancia Delta típushoz alkalmas
Többi modell: | |
---|---|
Alfa Romeo Giulietta [940] | 04/10 - |
Fiat Bravo [198] | 03/07 - 12/14 |
Hyundai i30 [FD] | 09/07 - 03/10 |
Hyundai i30 CW Kombi [FD] | 03/08 - 03/10 |
Kia Ceed [ED/FF2] | 11/06 - 11/09 |
Kia Ceed Sporty Wagon [ED/FF2] | 09/07 - 11/09 |
Kia Pro Ceed [ED/FF2] | 03/08 - 11/09 |
Lancia Delta [844] | 07/08 - |
Peugeot 308 II [T9] | 07/13 - |
Peugeot 308 II SW [T9] | 01/14 - |
Škoda Superb II [3T4] | 03/08 - 05/15 |
Škoda Superb II Combi [3T5] | 10/09 - 05/15 |
VW Caddy [2K; 2C] | 11/06 - 05/15 |
VW Caddy [SA] | 05/15 - |
VW Touran [1T2] (souběžné stěrače) | 11/06 - 05/10 |
VW Touran [1T3] | 05/10 - 05/15 |
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Lapos ablaktörlő szett, csatlakozás típusa: különleges a meghatározott modellekhez, Ez a ablaktörlő szett a Škoda Superb II, Fiat Bravo/Alfa Romeo Giulietta/Lancia Delta típushoz alkalmas
Többi modell: | |
---|---|
Alfa Romeo Giulietta [940] | 04/10 - |
Fiat Bravo [198] | 03/07 - 12/14 |
Hyundai i30 [FD] | 09/07 - 03/10 |
Hyundai i30 CW Kombi [FD] | 03/08 - 03/10 |
Kia Ceed [ED/FF2] | 11/06 - 11/09 |
Kia Ceed Sporty Wagon [ED/FF2] | 09/07 - 11/09 |
Kia Pro Ceed [ED/FF2] | 03/08 - 11/09 |
Lancia Delta [844] | 07/08 - |
Peugeot 308 II [T9] | 07/13 - |
Peugeot 308 II SW [T9] | 01/14 - |
Škoda Superb II [3T4] | 03/08 - 05/15 |
Škoda Superb II Combi [3T5] | 10/09 - 05/15 |
VW Caddy [2K; 2C] | 11/06 - 05/15 |
VW Caddy [SA] | 05/15 - |
VW Touran [1T2] (souběžné stěrače) | 11/06 - 05/10 |
VW Touran [1T3] | 05/10 - 05/15 |
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|