(Puffok és lócák)
(Puffok és lócák)
Tulajdonságok:
Szállítás 2-3 munkanap
Talán mindenki szeretne egy szokatlan székletet, amely kiemelkedik a nappaliban. Lásd a széket részletesen. Egyedi design, utánozhatatlan megjelenés és garantált kényelem. Az Adan zsámolya mindezekre büszke. A kiváló minőségű, szürke árnyalatú kárpitozott ülés elegáns díszvarrással rendelkezik, az arany kivitelű fekete lábak harmonikus kontrasztot alkotnak vele. A zsámoly valóban mindenhol megtalálja majd az alkalmazását. Akár alkalmi ülőalkalmatosságként, lábszőnyegként, akár kiegészítőként helyezi el a szobában, mindenhol megállja a helyét. Az azonos nevű sorozatból származó kanapéval kombinálva több személy számára kialakított ülőhelyet kap. Az Adan zsámoly az, amit keres. Egyedülálló vonzó dizájnnal és precíz kidolgozással.
Méret: 80cm x 45cm x 80cm (sz x ma x mé)Anyag: bársony (100% poliészter), tömör faLábak magassága: 16cmMax. teherbírás: 120kgSzín: szürke, fekete, arany
Kézbesítés futárszolgálattal.
Szállítási ár: Ingyenes szállítás futárral
Nem számolunk fel csomagolási díjat. A fenti díjak belföldi szállításra vonatkoznak.
Szállítási idő
A termékeinket külföldi kereskedőktől és gyártóktól, megrendelésre hozzuk. A várható szállítási időt a termék mellett találja.
A készleten a beszállítónál jelölt termékeknél általában 2-3 hét a szállítás.
A raktáron lévő termékeinknél általában 1 hét a szállítási idő.
Az egyedileg gyártott termékeknél, amelyek a vásárló kérése szerint készülnek el, altalában 4-6 hét a szállítás.
A szállítási idő attól a naptól értendő, amikor a vásárlónak azt e-mailben visszaigazoltuk.
Az áru feladásáról/elküldéséről a vásárló e-mail tájékoztatást kap tőlünk.
Az árut futárszolgálattal szállítjuk a vásárló által megadott kézbesítési címre. A futárszolgálat telefonon felveszi a kapcsolatot a vevővel, mielőtt az árut kézbesíti.
Ha az áru nincs kézbesítve 7 napon belül az értesítéstől számítva, kérjük lépjen kapcsolatba velünk. A kiszállítás elmaradását megvizsgáljuk, majd azonnal értesítjük a kézbesítés elmaradásának okairól.
Futárszolgálati partnerünk: XXL Futár https://xxlfutar.hu/
Csomagkövetés: https://xxlfutar.hu/package
TERMÉK VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ
A vásárlónak joga van ellálni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket 30 napig a kiszállítástól, indok megadása nélkül. Az elállási jog magánszemély vásárlók esetén érvényesíthető.
Az árut ne küldje vissza utánvéttel! Az így elküldött árut nem vesszük át.
A visszaszállítási költséget maga a vásárló fedezi. A termék futárszolgálattal küldhető vissza. A terméket szükséges alaposan visszacsomagolni és visszaküldési lapot hozzátenni. Miután a visszaküldött csomag megérkezett hozzánk, ellenőriztük és rendben találtuk, visszautalásra kerül a vételár a vásárló által megadott számlaszámra.
Cím a termék visszaküldésére:
XXL Futár - Estilofina
Almakerek utca 4
1048 Budapest
Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016
Telefon Estilofina.hu: +36 20 236 0986
Email: info@estilofina.hu
Visszaküldési lap letöltése itt : Reklamációs űrlap/igénylőlap – letöltés
Ha a megrendelt árun hibát/sérülést talál kibontás után, fotókkal kell nekünk ezt jelezni e-mailben.
Az e-mail feldolgozása és a hiba ellenőrzése után, megírjuk az általunk felajánlott lehetőségeket a reklamáció orvoslására.
Minden reklamációt egyedileg kezelünk az okozott kárnak megfelelően.
Ha már kiszállításkor észlel sérülést az árun/csomagoláson, ebben az esetben elsősorban jegyzőkönyvet kell írni a futárral a hibáról.
Kézbesítés futárszolgálattal.
Szállítási ár: Ingyenes szállítás futárral
Nem számolunk fel csomagolási díjat. A fenti díjak belföldi szállításra vonatkoznak.
Szállítási idő
A termékeinket külföldi kereskedőktől és gyártóktól, megrendelésre hozzuk. A várható szállítási időt a termék mellett találja.
A készleten a beszállítónál jelölt termékeknél általában 2-3 hét a szállítás.
A raktáron lévő termékeinknél általában 1 hét a szállítási idő.
Az egyedileg gyártott termékeknél, amelyek a vásárló kérése szerint készülnek el, altalában 4-6 hét a szállítás.
A szállítási idő attól a naptól értendő, amikor a vásárlónak azt e-mailben visszaigazoltuk.
Az áru feladásáról/elküldéséről a vásárló e-mail tájékoztatást kap tőlünk.
Az árut futárszolgálattal szállítjuk a vásárló által megadott kézbesítési címre. A futárszolgálat telefonon felveszi a kapcsolatot a vevővel, mielőtt az árut kézbesíti.
Ha az áru nincs kézbesítve 7 napon belül az értesítéstől számítva, kérjük lépjen kapcsolatba velünk. A kiszállítás elmaradását megvizsgáljuk, majd azonnal értesítjük a kézbesítés elmaradásának okairól.
Futárszolgálati partnerünk: XXL Futár https://xxlfutar.hu/
Csomagkövetés: https://xxlfutar.hu/package
TERMÉK VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ
A vásárlónak joga van ellálni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket 30 napig a kiszállítástól, indok megadása nélkül. Az elállási jog magánszemély vásárlók esetén érvényesíthető.
Az árut ne küldje vissza utánvéttel! Az így elküldött árut nem vesszük át.
A visszaszállítási költséget maga a vásárló fedezi. A termék futárszolgálattal küldhető vissza. A terméket szükséges alaposan visszacsomagolni és visszaküldési lapot hozzátenni. Miután a visszaküldött csomag megérkezett hozzánk, ellenőriztük és rendben találtuk, visszautalásra kerül a vételár a vásárló által megadott számlaszámra.
Cím a termék visszaküldésére:
XXL Futár - Estilofina
Almakerek utca 4
1048 Budapest
Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016
Telefon Estilofina.hu: +36 20 236 0986
Email: info@estilofina.hu
Visszaküldési lap letöltése itt : Reklamációs űrlap/igénylőlap – letöltés
Ha a megrendelt árun hibát/sérülést talál kibontás után, fotókkal kell nekünk ezt jelezni e-mailben.
Az e-mail feldolgozása és a hiba ellenőrzése után, megírjuk az általunk felajánlott lehetőségeket a reklamáció orvoslására.
Minden reklamációt egyedileg kezelünk az okozott kárnak megfelelően.
Ha már kiszállításkor észlel sérülést az árun/csomagoláson, ebben az esetben elsősorban jegyzőkönyvet kell írni a futárral a hibáról.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|