Page View noscript
Webmaxx Stúdió Kft.

Kik vagyunk?

(A vonalkódtechnikai eszközök és kellékanyagok magyarországi piacának meghatározó szereplői)

A Webmaxx Stúdiót 2003-ban alapítottuk.
Ma már 21 állandó munkatárssal, sok év tapasztalatával, valamint megbízható, stabil beszállítói körrel teljesítjük a beérkező rendeléseket.
Összeszokott, jó kedélyű, fiatalos csapatunk esztergomi irodánkban oldja meg a dinamikusan emelkedő ügyfélkörünk (végfelhasználók és viszonteladók) igényeit.

Mit csinálunk?

(Kommunikálunk, eladunk, fejlesztünk és fejlődünk)

Alakulásunk óta egyre dinamikusabban vagyunk jelen a hazai piacon, mára a tekercses öntapadós címkeforgalmazás meghatározó szereplőivé nőttünk. Tekercses etikett raktárkészletünk egyedülálló az országban!
Nagy ügyfeleink mellett óriási figyelmet fordítunk a kisfelhasználók igényeire is. Széles körű szakmai tapasztalatunkkal segítünk megoldást nyújtani minden igényre. Segítünk eligazodni az új felhasználók által még sokszor kiismerhetetlen világban. Ötleteket adunk, hogy a bevezetett címkézési rendszer többet nyújtson, mint az alapnyomtatások elvégzése.
Az évek során bővítettük választékunkat. Egyrészt speciális címke kellékanyagok beszerzésében is számíthatnak ránk, másrészt az eszközök forgalmazását is komolyan előtérbe helyeztük. Így a nyomtatóktól, a vonalkódolvasóktól és adatgyűjtőktől kezdve a szoftvereken át a szervizelési munkákig egy helyről: tőlünk tudnak mindent beszerezni!
2016 óta jelen vagyunk már Szlovákiában és Csehországban is, de hamarosan több környező országban is tervezünk nyitni.

Hogyan csináljuk?

(Kreatívan, hatékonyan, szimpatikusan)

Legfontosabb célkitűzésünk elérni azt, hogy üzleti partnereink megbízható háttérként számítsanak ránk. Számunkra az az igazi értékmérő, ha vásárlóink stabil beszerzési forrásnak tartanak minket, ha tökéletesen elégedettek termékeinkkel és szolgáltatásainkkal.
Webes felületünket folyamatosan fejlesztjük, napról napra kerülnek fel újdonságok, ötletek, melyek a felhasználók munkáját könnyítik meg varázslók és keresési lehetőségek biztosításával.

  • Cégnév: Webmaxx Stúdió Kft.
  • Cégjegyzékszám: 11-09-010509
  • Cégbíróság: Tatabányai Törvényszék Cégbíróság
  • Adószám: 13401188-2-11
  • Székhely: 2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.
  • Ügyfélszolálati telefonszám: 36204808050
  • Ügyfélszolgálati e-mail cím: info@webmaxx.hu
Átvételi módok

Fizetés és szállítás

Rendelés:

A megrendelést webshopunkban tudjuk elfogadni, mely beérkezéséről minden esetben rendszerünk automatikus visszaigazolást küld, mely e-mail tartalmazza a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.  
Ez az automata e-mail nem minősül a megrendelés elfogadásának, arról legkésőbb 48 órán belül az árukészlet és gyártói árak ellenőrzését követően küldünk hivatalos visszaigazolást, mellyel érvényes szerződés jön létre a felek között.
A megrendelt termékek esetleges lemondását vagy módosítását csak egyedi vizsgálat során tudjuk elbírálni. A végeredmény függ a rendelt termék jellegétől, a raktárkészlettől és attól, hogy az eredeti megrendeléstől mennyi idő telt el.

Áruátvétel, házhozszállítás:

A megrendelt termékek kiszállítását Budapesten általában saját autónk és munkatársunk végzi, míg vidéken futárszolgálat teljesíti. A szállítás/feladás napjáról e-mailban értesítjük! A lassan két évtizedes tapasztalataink alapján partnereink számára egy igen kiszámítható és megbízható csomagszállítási rendszert dolgoztunk ki. A futárszolgálatokkal egyedi megállapodásunk van, mely alapján gyorsaságukat garantálni tudjuk vidéki kiszállítások esetén is. A megrendelt termékek személyesen is átvehetők esztergomi raktárunkban.

Előre utalásos (Proforma) fizetés:

  • A csomagküldés díja előre utalás esetén 1.000 Ft + ÁFA
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza a várható szállítási határidő megjelölésével és megküldjük Önnek a proforma számlát az utalás teljesítéséhez
  • Vevő elutalja a megrendelt tételek árát a proforma számlán található számlaszámra (OTP 11740054-20114985)
  • Az összeg számlaszámunkon történő jóváírását követően munkatársunk előleg számlát állít ki, valamint elindítja a teljesítési folyamatot
  • Kollégánk, vagy a futrászolgálat a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését
  • A megadott szállítási címen a megrendelt termékeken kívül átadja az előleg- és végszámlát, valamint az egyéb szükséges dokumentumokat (pl. garancia levél)
  • A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén a számlát az átvételi jegyzőkönyvet kitölteni. Az átadás-átvétel után reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!

Utánvételes és készpénzes fizetés: 

  • A csomagküldés díja utánvételes és készpénz fizetés esetén 1.300 Ft + ÁFA
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza a várható szállítási határidő megjelölésével és megküldjük Önnek a számla végösszegét
  • Kollégánk, vagy a futárszolgálat a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését
  • A megadott szállítási címen a megrendelt termékeken árának kiegyenlítése után átadja a csomagot, a számlát és egyéb szükséges dokumentumokat (pl. garancia levél)
  • A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén a számlát készpénzben kiegyenlíteni, valamint az átvételi jegyzőkönyvet kitölteni. Az átadás-átvétel után reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!

Bankkátyás fizetés házhozszállítás esetén:

  • A csomagküldés díja bankkátyás fizetés esetén 1.300 Ft + ÁFA
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza a várható szállítási határidő megjelölésével
  • Kollégánk, vagy a futárszolgálat a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését
  • A megadott szállítási címen, a megrendelt tételek árának kiegyenlítése után átadja a csomagot, a számlát és egyéb szükséges dokumentumokat (pl. garancia levél)
  • A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén a számlát bankkártyával kiegyenlíteni, valamint az átvételi jegyzőkönyvet kitölteni. Az átadás-átvétel után reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!

Bankkátyás fizetés online vásárlás esetén:

  • A csomagküldés díja bankkátyás fizetés esetén 1.300 Ft + ÁFA
  • Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Az alábbi bankkártyákat tudjuk elfogadni: Mastercard, Maestro, Visa, Electron, Amex
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza a várható szállítási határidő megjelölésével
  • Kollégánk, vagy a futrászolgálat a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését
  • A megadott szállítási címen, a megrendelt termékeken kívül átadja a számlát, valamint az egyéb szükséges dokumentumokat (pl. garancia levél)
  • A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi jegyzőkönyvet kitölteni. Az átadás-átvétel után reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!



Elállás joga

3.4. Ajánlati kötöttség, visszaigazolásA Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.  E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről nem minősül a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának, az ajánlatot Szolgáltató legkésőbb az ajánlat beérkezését követő 48 órán belül, az árukészlet ellenőrzését követően igazolja vissza, és e második visszaigazoló emaillel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Felhasználó között. Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó második visszaigazoló és egyben elfogadó e-mailt.Ha Felhasználó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató kizárólag céges vásárlókat szolgál ki, így az elektronikus úton megkötött szerződés nem tartozik a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá, így a Felhasználót a megrendelt termékekkel összefüggésben nem illeti meg megrendeléstől, illetve a termék átvételétől számított 14 napon belül az elállás joga, valamint az a jog, hogy a terméknek a vásárlástól számított 3 munkanapon belüli cseréjét kérje. Az elállás ebben az esetben szerződésszegés esetén vagy a felek által előzetesen kikötött elállási jog alapján lehetséges és a Ptk. elállásra, felmondásra vagy hibás teljesítésre vonatkozó szabályai alkalmazandóak a fogyasztóvédelmi jogszabályok rendelkezései helyett, mely szerint ha a szerződésszegés következtében a jogosultnak a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a szerződéstől, vagy ha a szerződéskötés előtt fennállt helyzetet természetben nem lehet visszaállítani, felmondhatja azt, ha e törvény eltérően nem rendelkezik.Felhasználó elfogadja, hogy amennyiben nettó 50.000 Ft vagy a feletti értékű terméket vásárol, mely nincs készleten és az adott terméket a Szolgáltató kifejezetten a Felhasználó kérésének eleget téve szerez be vagy gyárt le, de a Felhasználó a beszerzés ideje alatt megrendelését lemondja vagy átvételi értesítéstől számított 10 napon belül megrendelését az értesítéstől számított nem veszi át, és/vagy a Szolgáltató megkeresésére nem reagál, úgy a Szolgáltató az adott termék vételárának 50%-ára válik jogosulttá.Az elállási jog rendeltetéséből következik, hogy a szerződésszerű teljesítés után már nem gyakorolható, mert a teljesítés a szerződést megszünteti. El lehet állni azonban a szerződéstől, ha a teljesítés már megkezdődött, de még nem fejeződött be.

Jótállás, szavatosság

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

Szavatossági, jótállási igényeit Vásárló a következő elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti:
WEBMAXX STÚDIÓ Kft.
2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.
info@dunasp.hu 

Kellékszavatossági jogot a Vásárló abban az esetben érvényesíthet, ha a megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt. Ha a termék a vásárlást követően hibásodott meg, abban az esetben a Vásárló, ha annak feltételei fennállnak, a Gyártó által biztosított jótállási jogával élhet. Vásárló szavatossági jog érvényesítéskor köteles megjelölni, hogy kellékszavatossággal, vagy jótállással kíván-e élni, és kellékszavatosság érvényesítése esetén köteles megadni az azt megalapozó bizonyítékokat.
Kellékszavatossági jog érvényesítése esetén a Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein kell jelezni a jogérvényesítést. Szolgáltató ezt követően felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval a kellékszavatossági jog érvényesítésével kapcsolatban.
Jótállási jog érvényesítése esetén a Szolgáltató által átadott jótállási jegyet kell alkalmazni.
Szolgáltató és Gyártó a jótállás keretében elsősorban a termék javítását vállalja, amennyiben a terméket nem lehet javítani, abban az esetben kerülhet sor a termék cseréjére.

 

További feltételek

A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szolgáltató garanciális javítást csak érvényes, kitöltött, dátummal és gyári számmal ellátott jótállási jegy, valamint az eszköz vásárlását igazoló számla bemutatására végez. A javítást kérő Vásárlónak nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.
A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával.
A javítandó eszközön lévő programok és adatok a javítás során részlegesen, vagy teljes egészében elveszhetnek, az ebből keletkező károkért a Szolgáltató és a Gyártó semmiféle felelősséget nem vállal!
A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. Az aktuális szabályzás értelmében a 10-20 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból) bővíthető.


Adatvédelem

Adatkezelés

WEBMAXX STÚDIÓ Kft.  mint adatkezelő kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az általa kezelt személyes adatok tekintetében a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 Rendelet („Rendelet”) rendelkezéseinek megfelelően kezelje, tárolja, felhasználja.

Az adatok kezelésével összefüggésben Adatkezelő ezúton tájékoztatja a szerződéses partnereit, partnerek kapcsolattartóit, mint regisztrált felhasználókat, akik az online shopban leadják megrendelési igényüket, a honlap egyéb látogatóit (a továbbiakban: Érintett) az általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, valamint az Érintett jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Bármely Érintett jogosult az Adatkezelőhöz intézett írásos bejelentés útján az adatkezeléshez adott hozzájárulását részlegesen vagy teljesen visszavonni, illetve az adatai törlését kérni a tájékoztatóban meghatározott módon.

 

1.Adatkezelő megnevezése

Az adatok kezelését WEBMAXX STÚDIÓ Kft. végzi.Cégnév: Webmaxx Stúdió Kft.Székhely: 2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.Telefon: +36 33 631 240, +36 20 480 8050E-mail: info@webmaxx.hu  Adószám: 13401188-2-11Cégjegyzékszám: 11-09-010509Honlap: www.webmaxx.hu Tárhelyszolgáltató adatai:Név: ShopRenter.hu Kft.Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129.E-mail cím: info@shoprenter.hu 

2. Adatkezelés jogalapja

Az adatkezelés jogalapja a Honlapon keresztül leadott megrendelésekhez, szerződéskötéshez kapcsolódóan a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 Rendelet („Rendelet”) 6. cikk (1) bekezdésének értelmében az egyes adatkezelések vonatkozásában az alábbi jogalapok lehetnek, melyek az egyes adatkezeléseknél megjelölésre kerülnek:Ha a szerződéses partner természetes személy vagy egyéni vállalkozó, aki egyben kapcsolattartó is és személyes adatainak kezelése kizárólag a létrejött megbízási szerződés teljesítése, és ezen adatokat kizárólag ezzel kapcsolatban használja fel, úgy az adatkezelés jogalapja a Rendelet 6. cikk (1) (b) pontja szerinti szerződés teljesítése.Ha a szerződéses partner nem természetes személy és szerződés megkötése, teljesítése, módosítása, megszüntetése miatt szükséges, úgy ezen tevékenység kapcsolattartóin keresztül történik. Adatkezelő az adott személy kapcsolattartói adatait amiatt kezeli, mert Adatkezelő és szerződött partnere, aki a kapcsolattartó munkáltatója szerződéses viszonyban állnak. Mivel a kapcsolattartó az Adatkezelővel szerződött partner munkavállalója, ezért a kapcsolattartó személyes adatait a szerződéses partner továbbítja Adatkezelő felé a kapcsolattartáshoz szükséges mértékben. Ilyenkor a partner, mint munkáltató a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés (b) pontja és a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: „Mt.”) 10. § (1) bekezdése alapján szerzi meg és kezeli a saját munkavállalójának személyes adatait, azonban ahhoz, hogy a partner és Adatkezelő között fennálló szerződésmegkötése, teljesítse, módosítása, megszüntetése megvalósulhasson, Adatkezelő a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés (f) pontja szerint a partner jogos érdekében veszi át a szerződéses partnertől a kapcsolattartó adatait és kezeli ezen személyes adatokat a cél eléréséhez  szükséges mértékben és ideig. A számlázás tekintetében az adatkezelés jogalapja a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény tv. 169. § (2) bekezdése, mint a Rendelet 6. cikk (1) (c) pontja szerinti jogi kötelezettség teljesítése.Egyéb adatkezelések esetén (mint pl. hírlevél feliratkozás) az adatkezelés jogalapja a Rendelet 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja alapján az érintett hozzájárulása.A Rendelet hatálya a nem természetes személyek adataira nem terjed ki, azonban a jogi személyek esetében szükség van egy olyan természetes személyre, akivel személyesen kapcsolatba lehet lépni. Az ilyen – kapcsolattartóként megjelölt – személyek általában valamilyen jogviszonyban (munkaviszony, munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony) vannak a jogi személlyel (és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezettel), ennek keretében látják el feladatukat. Adatkezelő elvárja üzleti partnereitől, hogy saját kapcsolattartói személyes adatainak átadását megelőzően az adatvédelmi követelményeket teljesítsék, továbbá kijelenti, hogy az üzleti partnertől kapott kapcsolattartói adatokat saját rendszereiben személyes adatként kezeli.Az Érintett az adatkezeléshez adott hozzájárulást bármikor visszavonhatja, mely esetben Adatkezelő a rendszerből törli az Érintett valamennyi személyes adatát. Visszavonás hiányában az adatkezelés időtartama az egyes adatkezeléssel járó esetekben a jelen tájékoztatóban meghatározott határidő. 

3. Kezelt adatok köre, ideje, célja

3.1. Webáruház regisztráció biztosítása jogi személyek számáraAdatkezelés célja: A webáruházban történő vásárlás biztosítása regisztrált felhasználóként, regisztrációhoz kötött szolgáltatás elérésének biztosítása, kényelmi funkció – ismételt adatmegadás elkerülése a regisztrált felhasználó (Érintett) által korábban megadott adatok automatikus kitöltésével, megrendelési előzmények tárolása, az egyes vásárlások adatai (a megrendelés tartalma, időpontja, sorszáma), a vásárolt termék értéke, a fizetés és a szállítás módja.Kezelt adatok köre: Partner típusa (Végfelhasználó vagy Viszonteladó), cégnév, székhely ország, kapcsolattartó neve, e-mail cím, telefonszám. Regisztrációt követen a szállítási és számlázási cím: irányítószám, város, utca/házszám, egyéb adatok. Adatkezelés ideje: Tekintettel arra, hogy kizárólag cégek vásárolhatnak a Honlapon, így ez esetben a kapcsolattartó adatai, mint személyes adatok kerülnek kezelésre. A regisztráció során kötelezően megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és ha az Érintett Kapcsolattartó adatai kezelésének jogszerűségét illetően kétség merül fel és a kapcsolattartó tiltakozik az adatkezelés ellen, úgy ezen nyilatkozat beérkezéséig, enélkül a partnerrel fennálló szerződés megszűnését követő 5 éves elévülés idejéig kezeli a kapcsolattartói adatokat a szerződéssel együtt.  Adatkezelés jogalapja: a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés f) pontja alapján az Adatkezelő és a cég mint partner jogos érdekének érvényesítése vagy a kapcsolattartó személyétől függően a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés b) pontja szerint szerződés teljesítése. (Lásd bővebben: 2. pont)Adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: Az Érintettnek minden megrendelés esetén újból meg kell adnia a megrendeléshez szükséges adatait és a regisztrációval együtt járó kényelmi szolgáltatásokat - mint pl. megrendelések nyomonkövetése – az Érintett nem tudja használni. 3.2. Webáruházban történő megrendelés biztosítása jogi személyek számára  Adatkezelés célja: Regisztráció nélkül, illetve regisztrációt követően a kapcsolattartó által leadott megrendelések teljesítése, számla kiállítása, a vásárló Érintettek nyilvántartása, a vásárlás és fizetés dokumentálása, számviteli kötelezettség teljesítése, vásárlói kapcsolattartás, kapcsolattartás a megrendeléssel összefüggésben.Kezelt adatok köre: Partner típusa (Végfelhasználó cég vagy Viszonteladó), cégnév, székhely ország, kapcsolattartó neve, e-mail cím, telefonszám. Regisztrációt követen a szállítási és számlázási cím: irányítószám, város, utca/házszám, egyéb adatok. Adatkezelés ideje: ha az Érintett kapcsolattartó adatai kezelésének jogszerűségét illetően kétség merül fel és a kapcsolattartó tiltakozik az adatkezelés ellen, úgy ezen nyilatkozat beérkezéséig, enélkül a partnerrel fennálló szerződés megszűnését követő 5 éves elévülés idejéig kezeli a kapcsolattartói adatokat a szerződéssel együtt.  A vásárlások adatai tekintetében, melyek a számlázáshoz kapcsolódnak és azon megjelennek, a Számv. tv. 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig tárolja Adatkezelő.Adatkezelés jogalapja: a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés f) pontja alapján az Adatkezelő és a cég mint partner jogos érdekének érvényesítése, vagy a kapcsolattartó személyétől függően a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés b) pontja szerint szerződés teljesítése. (Lásd bővebben: 2. pont). Kivételt képez ez alól a számviteli kötelezettség teljesítése, melynek jogalapja a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény tv. 169. § (2) bekezdése, mint jogi kötelezettség teljesítése érdekében történő adatkezelés.Adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: Megrendelések teljesítésének elmaradása, tekintettel arra, hogy Adatkezelő nem fog rendelkezni olyan adatokkal, melyek a teljesítésre képessé tennék (pl. kiszállítás). 3.3. Webáruház ügyféllevelezés, kapcsolattartás, panaszAdatkezelés célja: Ha bérmely cégnek, látogatónak, kapcsolattartónak a webáruházzal, termékekkel kapcsolatos kérdése, panasza merül fel, a jelen tájékoztatóban és a webáruház felületén elhelyezett elérhetőségeken kapcsolatba léphet az Adatkezelővel. Adatkezelési ideje, kezelt adatok köre: Adatkezelő a hozzá beérkezett e-maileket, postai leveleket a küldő nevével, e-mail címével és más, az üzenetben megadott egyéb személyes adatokkal együtt, az adatközléstől számított legfeljebb 5 év elteltével törli.Adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: ügyféllevelezésen keresztüli kapcsolattartás elmaradása.Adatkezelés jogalapja: Rendelet b) vagy f) pontja a kapcsolattartói adatok tekintetében, míg, ha olyan felhasználóval kerül sor levelezésre, aki nem partnere Adatkezelőnek, az oldal látogatója, érdeklődő, úgy a Adatkezelés jogalapja az Érintett hozzájárulása.Adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: kapcsolattartás, panaszkezelés nehézségekbe ütközik vagy lehetetlenné válik.3.4. Egyéb célú adatkezelés3.4.1. Hírlevél, DM tevékenységKezelt adatok köre: Név, email cím.Adatkezelés célja: A feliratkozással az Érintett ahhoz járul hozzá, hogy Adatkezelő a közvetlen megkeresés módszerével direkt marketing tartalmú hírlevelet küldjön részére. Feliratkozás esetén a Adatkezelő – eltérő nyilatkozat, kifogás, tiltakozás hiányában – az igénylés során az Érintett által megadott személyes adatait, nevét és email címét, mint személyes adatát felhasználja annak céljából, hogy Adatkezelő a szolgáltatásairól tájékoztató anyagot, akciót, ajánlatot, tájékoztatást juttasson el. Adatkezelés ideje: Mindaddig kezeli az Adatkezelő ezen adatokat, ameddig az Érintett le nem iratkozik a hírlevélről a hírlevélben található leiratkozás linkre kattintva vagy amíg nem kéri levételét emailben vagy postai úton. Leiratkozás esetén Adatkezelő további hírleveleivel, ajánlataival nem keresi meg az Érintettet. A hírlevélről az Érintett bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, térítésmentesen leiratkozhat.Adatkezelés jogalapja: az Érintett önkéntes hozzájárulása.Adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: Az Érintett nem kap direkt marketing tartalmú hírlevelet, illetve az abban foglalt információkhoz, ajánlathoz, kuponhoz, akcióhoz nem jut hozzá, arról nem értesül.3.4.2. Honlap használatával összefüggésben gyűjtött adatok 3.4.2.1. Technikai adatok, Honlap látogatás adataiAdatkezelő a naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval nem kapcsolja össze, az Érintett személyének azonosítására nem törekszik.Az IP cím olyan számsorozat, mellyel az internetre fellépő az Érintettek számítógépei egyértelműen azonosíthatók. Az IP címek segítségével akár földrajzilag is lokalizálható az adott számítógépet használó látogató. A meglátogatott oldalak címe, valamint a dátum, időpont adatok önmagukban az Érintett azonosítására nem alkalmasak, azonban egyéb (pl. regisztráció során megadott) adatokkal összekapcsolva alkalmasak arra, hogy segítségükkel az Érintettre vonatkozó következtetéseket lehessen levonni.Kezelt adatok köre: dátum, időpont, az Érintett számítógépének az IP címe, böngészőjének a típusa, a megtekintett és az előzőleg meglátogatott weboldal címe. Az adatkezelés időtartama: a Honlap megtekintésétől számított 30 nap.Adatkezelés jogalapja: Érintett önkéntes hozzájárulása.3.4.2.2. Cookie-k kezelése  Adatkezelő a testre szabott kiszolgálás érdekében az Érintett számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyez el és a későbbi látogatás során olvas vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni az Érintett aktuális látogatását a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében. Webáruházakra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez használt cookie a biztonsági cookie-k.Adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: a webshop/honlap szolgáltatásainak nem teljes körű igénybevehetősége, analitikai mérések pontatlansága.Átmeneti (session) cookie:Adatkezelés célja: Ezek a cookie-k arra szolgálnak, hogy a Honlap hatékonyabban és biztonságosabban tudjon működni, tehát elengedhetetlenek ahhoz, hogy a Honlap egyes funkciói vagy egyes alkalmazások megfelelően tudjanak működni.Kezelt adatok köre: nem rögzít személyes adatot.Adatkezelés ideje: 30 nap Állandó (persistent) cookie:Adatkezelés célja: állandó cookie-t is használ az Adatkezelő a jobb felhasználói élmény érdekében (pl. optimalizált navigáció nyújtása). Ezek a cookie-k hosszabb ideig kerülnek tárolásra a böngésző cookie file-jában. Ennek időtartama attól függ, hogy a Felhasználó az internetes böngészőjében milyen beállítást alkalmaz.Kezelt adatok köre: nem rögzít személyes adatot.Adatkezelés ideje: Ezek a cookie-k hosszabb ideig kerülnek tárolásra a böngésző cookie file-jában. Ennek időtartama attól függ, hogy a Felhasználó az internetes böngészőjében milyen beállítást alkalmaz, jellemzően 365 napUser cookie:Adatkezelés célja: Választott nyelv, deviza, Érintett be van-e jelentkezve vagy semKezelt adatok köre: nem rögzít személyes adatotAdatkezelés ideje: 30 napBevásárlókosárhoz használt cookie:Adatkezelés célja: A felhasználók azonosítása, a "bevásárlókosár" nyilvántartása, a vásárlói kosár kezelése (virtuemart), megfelelő navigáció biztosítása.Kezelt adatok köre: nem rögzít személyes adatotAdatkezelés ideje: 30 napBiztonsági cookiek:Adatkezelés célja: Érintett aktuális munkamenetének azonosítása, illetéktelen belépés megakadályozása.Kezelt adatok köre: nem rögzít személyes adatotAdatkezelés ideje: 30 napJelszóval védett munkamenethez szükséges cookiek.Adatkezelés célja: ez a cookie az Érintett azonosítására szolgál az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásba való belépés után; az Érintett azonosítása ahhoz szükséges, hogy ne szakadjon meg a hírközlő hálózaton a szerverrel folytatott kommunikáció).Kezelt adatok köre: nem rögzít személyes adatot.Adatkezelés ideje: 30 napSütik törléseAz Érintettnek joga van törölni a sütit saját számítógépéről, illetve letilthatja böngészőjében a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem/Előzmények/Egyéni Beállítások menü alatt, cookie, süti vagy nyomonkövetés megnevezéssel van lehetőség.Adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: a Honlap szolgáltatásainak nem teljes körű igénybevehetősége, analitikai mérések pontatlansága.3.4.2.3. Külső szolgáltatók adatkezelése   A portál html kódja Adatkezelőtől független, külső szerverről érkező és külső szerverre mutató hivatkozásokat tartalmaz. A külső szolgáltató szervere közvetlenül az Érintett számítógépével áll kapcsolatban. Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy e hivatkozások szolgáltatói az ő szerverükről történő közvetlen kapcsolódás, az Érintett böngészőjével való közvetlen kommunikáció miatt az Érintetti adatokat képesek gyűjteni.A webshop felülete tartalmazhat olyan információkat, különösen reklámokat, amelyek olyan harmadik személyektől, reklámszolgáltatóktól származnak, akik nem állnak kapcsolatban Adatkezelővel. Előfordulhat, hogy ezen harmadik személyek is elhelyeznek cookie-kat, web beacon-okat az Érintett számítógépén, vagy hasonló technológiákat alkalmazva gyűjtenek adatokat annak érdekében, hogy az Érintettnek a saját szolgáltatásaikkal összefüggésben címzett reklámüzenetet küldjenek. Ilyen esetekben az adatkezelésre az ezen harmadik személyek által meghatározott adatvédelmi előírások az irányadóak, és az ilyen adatkezelés tekintetében az Adatkezelő semmilyen felelősséget nem vállal.Az Érintett számára esetlegesen személyre szabott tartalmakat a külső szolgáltató szervere szolgálja ki.Az adatok külső szolgáltatók szervere általi kezeléséről az alább felsorolt adatkezelők tudnak részletes felvilágosítást nyújtani.A külső szolgáltatók a testre szabott kiszolgálás érdekében az Érintett számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyeznek el és olvasnak vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, az azt kezelő szolgáltatóknak lehetőségük van összekapcsolni az Érintett aktuális látogatását a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalmuk tekintetében.Adatkezelő hirdetéseit külső szolgáltatók (Google) internetes webhelyeken jeleníthetik meg. Ezek a külső szolgáltatók (Google) cookie-k segítségével tárolják, hogy az Érintett korábban már látogatást tett az Adatkezelő Honlapján, és ez alapján – személyre szabottan – jelenítik meg a hirdetéseket az Érintett (azaz remarketing tevékenységet folytatnak).Adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: a honlap szolgáltatásainak nem teljes körű igénybevehetősége, analitikai mérések pontatlansága.Google Analytics által elhelyezett cookie-k (sütik)Adatkezelés célja: Külső szerverek segítik a Honlap látogatottsági és egyéb webanalitikai adatainak független mérését és auditálását (Google Analytics). Ezek a sütik nem képesek az Érintettet személy szerint beazonosítani (az éppen használt IP címet is csak részben rögzítik). Olyan információkat gyűjtenek, mint pl. Érintett a webshop mely részére kattintott, hány oldalt keresett fel stb. Ezeket az adatokat az Adatkezelő a webshop, honlap fejlesztésére, valamint az Érintettek számára biztosított élmények javításának céljával kívánja felhasználni. A mérési adatok kezeléséről az adatkezelők tudnak részletes felvilágosítást nyújtani az Érintett részére.A Google Analytics a következő analitikai célú cookie-kat (sütiket) használja:Ha az Érintett nem szeretné, hogy a Google Analytics az adatokat az ismertetett módon és céllal mérje, telepítse böngészőjébe az ezt blokkoló kiegészítőt.Kezelt adatok köre: IP cím Adatkezelés időtartama: 90 napAdatkezelés jogalapja: az Érintett önkéntes hozzájárulása.A www.google.com/analytics, általi adatkezelésről a http://www.google.com/intl/hu/policies/ címen kérhető bővebb tájékoztatás. A "Hogyan használja fel a Google az adatokat, amikor Ön egy partnerünk oldalát vagy alkalmazását használja" című dokumentum az alábbi hivatkozáson érhető el: http://www.google.com/intl/hu/policies/privacy/partners/  Google AdwordsAdatkezelés célja: A Honlap a Google Adwords remarketing követő kódjait használja. Ennek alapja, hogy az oldalra látogatókat később a Google Display hálózatába tartozó weboldalakon remarketing hirdetésekkel kereshesse fel Adatkezelő. Ahhoz, hogy Adatkezelő ezen a módon adatokat gyűjtsön az Érintettről, az Érintett hozzájárulása szükséges. A remarketing kód cookie-kat használ, a látogatók megcímkézéséhez. A Honlap felhasználói letilthatják ezeket a cookie-kat, amennyiben felkeresik a Google hirdetési beállítások kezelőjét és követik az ott található utasításokat. Ezt követően a számukra nem fognak megjelenni személyre szabott ajánlatok z Adatkezelőtől. Ha az Érintett nem kíván remarketing hirdetéseket látni, lehetősége van letiltani a Google cookie-használatát a Google Hirdetési beállításaiban is. https://adssettings.google.com/authenticated Kezelt adatok köre: User ID, E-kereskedelmi adatok, Remarketing adatok, IP cím és munkamenet azonosító.Adatkezelés időtartama: 30 napAdatkezelés jogalapja: az Érintett önkéntes hozzájárulása. 

4. Adatfeldolgozás

Adatkezelő az irányadó jogszabályoknak megfelelően jogosult arra, hogy egyes technikai műveletek vagy a szolgáltatás nyújtása, kiszállítás teljesítése stb. céljára adatfeldolgozót vegyen igénybe. Az adatfeldolgozó kizárólag az Adatkezelő utasításának, döntéseinek végrehajtására jogosult.GLS futárszolgálatSzékhely: 1139 Budapest, Rozsnyai u. 21-25.E-mail: futar@hu.g4s.comTevékenység: futárszolgálatTrans-o-flex Hungary Kft.Székhely: 1239 Budapest, Európa út 12. BILK Logisztikai Központ L1 épületE-mail: ugyfelszolgalat@tof.hu Tevékenység: futárszolgálatMagyar Posta Zrt.Székhely: 1101 Budapest, Üllői út 114-116.E-mail: uzleti.ugyfelszolgalat@posta.huTevékenység: futárszolgálatDoclerNet Hosting Kft.

Székhely: 1101 Budapest, Expo tér 5-7

E-mail: info@doclernet.hu

Tevékenység: tárhelyszolgáltató, VPS rendszergazdai szolgáltatás

Bosco-IT Consulting Bt.

Székhely: 2500 Esztergom, Kálvária út 4.

E-mail: info@bosco-it.hu

Tevékenység: rendszergazdai szolgáltatás

Be Social Kft.

Székhely: 1037 Budapest, Seregély utca 3-5.

Email: info@besocial.hu

Tevékenység: weboldal fejlesztés, karbantartás

Global Payments Europe s.r.o.

Székhely: V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10

E-mail: info@gpe.cz

Tevékenység: online kártyás fizetés pénzügyi szolgáltatás biztosítója.

Online adatszolgáltatás (számlázó):

Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV)

Cím: 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.

Telefon: +36-1-427-3200

E-mail: N/A

Weboldal: https://www.nav.gov.hu/

Online Comparison Shopping Kft. (Árukereső)
Cím: 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
Az Árukereső adatvédelmi tisztviselőjének elérhetősége: dpo@arukereso.hu
Web:  www.arukereso.hu
E-mail:  info@arukereso.hu

Tárolt adatok: számlán szereplő vevő és eladó adatok, számla tételek, számla részletes adatai.

Műveletek: online adatszolgáltatás számlázó modulból, adatelemzés, kockázat elemzés, hatósági ellenőrzés.

 

5. Adatbiztonság

Adatkezelő minden tőle elvárható szükséges intézkedést megtesz az adatok biztonsága érdekében, gondoskodik azok megfelelő szintű védelméről különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen. Adatkezelő az adatok biztonságáról megfelelő technikai és szervezési intézkedésekkel gondoskodik. 

A webáruház számítástechnikai rendszere az Adatkezelő adatfeldolgozójánál, a Webmaxx Stúdió Bt. (Székhely: 2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.; E-mail cím: info@webmaxx.hu) szerverein találhatók meg.

Adatkezelő a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:

az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);

hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);

változatlansága igazolható (adatintegritás);

a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen.

Adatkezelő az adatkezelés során megőrzi

a titkosságot: megvédi az információt, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult;

a sértetlenséget: megvédi az információnak és a feldolgozás módszerének a pontosságát és teljességét;

a rendelkezésre állást: gondoskodik arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, valóban hozzá tudjon férni a kívánt információhoz, és rendelkezésre álljanak az ezzel kapcsolatos eszközök.

 

6. Érintettet megillető jogok

6.1. Tájékoztatás és a személyes adatokhoz való hozzáférés 

Az Érintettnek joga van ahhoz, hogy az Adatkezelő által tárolt személyes adatait és a kezelésükkel kapcsolatos információkat megismerhesse; ellenőrizze, hogy Adatkezelő milyen adatot tart nyilván róla, továbbá jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz hozzáférést kapjon. Az Érintett az adatokhoz való hozzáférésre irányuló kérelmét írásban (emailben vagy postai úton) köteles eljuttatni Adatkezelő részére. Adatkezelő az információkat széles körben használt elektronikus formátumban adja meg az Érintett részére, kivéve, ha az Érintett azt nem írásban, papíralapon kéri. Szóbeli tájékoztatást a hozzáférés gyakorlása esetén telefonon keresztül Adatkezelő nem ad. 

Hozzáférési jog gyakorlása esetén a tájékoztatás az alábbiakra terjed ki:

kezelt adatok körének meghatározása, adatkezelés célja, ideje, jogalapja a kezelt adatok körének tekintetében,

adattovábbítás: kinek a részére kerültek továbbításra az adatok, vagy kerülnek továbbításra a későbbiekben,

adatforrás megjelölése.

Adatkezelő a személyes adatok másolatát (személyesen az ügyfélszolgálaton) első alkalommal ingyenesen biztosítja az Érintett részére. Adatkezelő által kért további másolatokért Adatkezelő az adminisztratív költségeken alapuló, észszerű mértékű díjat számíthat fel. Ha a Adatkezelő elektronikus úton kéri a másolat kiadást úgy, az információkat emailben, széles körben használt elektronikus formátumban bocsátja Adatkezelő rendelkezésére. 

Az Érintett a tájékoztatást követően, amennyiben az adatkezeléssel, a kezelt adatok helyességével nem ért egyet úgy a 6. pontban meghatározottak szerint kérelmezheti a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, kiegészítését, törlését, kezelésének korlátozását, tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, illetve a 7. pontban meghatározott eljárást kezdeményezhet.

6.2. Kezelt személyes adatok helyesbítéséhez, kiegészítéséhez való jog

Az Érintett írásbeli kérelmére Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbíti az Érintett által, írásban vagy az Adatkezelő üzleteinek valamelyikében személyesen megjelölt pontatlan személyes adatokat, illetve a hiányos adatok kiegészítését elvégzi az Érintett által megjelölt tartalommal. Adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat a helyesbítésről, kiegészítésről, akivel a személyes adatot közölte, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az Érintett e címzettek adatairól tájékoztatja, ha ezt írásban kérelmezi.

6.3. Adatkezelés korlátozáshoz való jog

Az Érintett írásbeli kérelem útján kérheti Adatkezelőtől adatai kezelésének korlátozását, ha a

az Érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy Adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát,

az adatkezelés jogellenes, és az Érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását,

Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az Érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez,

az Érintett tiltakozik az adatkezelés ellen: ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy Adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az Érintett jogos indokaival szemben.

Korlátozással érintett személyes adatokat a tárolás kivételével csak az Érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet ez idő alatt kezelni. Adatkezelő az Érintettet, akinek kérelmére korlátozta az adatkezelést, az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatja.

6.4. Törléshez (elfeledtetéshez) való jog

Az Érintett kérésére Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törli az érintett  az Érintettre vonatkozó személyes adatokat, ha a meghatározott indokok valamelyike fennáll: i) a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat Adatkezelő gyűjtötte vagy más módon kezelte; ii)  az Érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja; iii)  az Érintett saját helyzetével kapcsolatos okokból tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs jogszerű ok az adatkezelésre, iv)  az Érintett tiltakozik a rá vonatkozó személyes adatok közvetlen üzletszerzés célból történő adatainak kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódik, v) a személyes adatokat Adatkezelő jogellenesen kezeli; vi) a személyes adatok gyűjtésére közvetlenül gyermekeknek kínált, információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor. 

Az Érintett a törléshez, elfeledtetéshez való jogával nem élhet, ha az adatkezelés szükséges i) a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából; ii) népegészségügy területét érintő közérdek alapján; iii) a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból, amennyiben a törléshez való jog gyakorlása lehetetlenné tenné vagy komolyan veszélyeztetné ezt az adatkezelést; vagy iv) jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.

6.5. Adathordozhatósághoz való jog

Ha az adatkezelés szerződés teljesítéséhez szükséges, vagy az adatkezelés az Érintett önkéntes hozzájárulásán alapul, az Érintettnek joga van arra, hogy kérje, hogy az Érintett által az Adtakezelő részére megadott adatokat gépileg értelmezhető formában megkapja. Ha technikailag megvalósítható, akkor kérheti, hogy az adatokat más adatkezelő számára továbbítsuk. Minden esetben az Érintett által átadott adatokra korlátozódik a jogosultság, egyéb adatok hordozhatóságára lehetőség nincs. (pl. statisztika stb.)

Az Érintett a rá vonatkozó, Adtakezelő rendszerében megtalálható (pl. hírlevél feliratkozás során) személyes adatokat:

tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja,

jogosult más adatkezelőhöz továbbítani,

kérheti az adatok közvetlen továbbítását a másik adatkezelőhöz – ha ez technikailag megvalósítható Adtakezelő rendszerében.

Adtakezelő az adathordozhatóságra vonatkozó kérelmet kizárólag emailben vagy postai úton írt írásbeli kérelem alapján teljesíti. A kérelem teljesítéséhez szükséges, hogy Adtakezelő meggyőződjön arról, hogy valóban az arra jogosult Érintett kíván élni e jogával. Az Érintett e jog keretében azon adatok hordozhatóságát igényelheti, melyet saját maga adott meg Adtakezelő részére. A jog gyakorlása nem jár automatikusan az adatnak Adtakezelő rendszereiből való törlésével, ezért az Érintett e jogának gyakorlását követően is Adtakezelő rendszereiben nyilvántartásra kerül, kivéve, ha kéri adatainak törlését is.

6.6. Tiltakozás személyes adatok kezelése ellen

Az érintett az Adatkezelőhöz intézett nyilatkozatával tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen, ha az adatkezelés jogalapja

a GDPR 6. cikk. (1) bekezdés e) pontja szerinti közérdek vagy

a GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja szerinti jogos érdek.

Tiltakozási jog gyakorlása esetén Adatkezelő nem kezelheti tovább a személyes adatokat, kivéve, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Annak megállapítása kapcsán, hogy az adatkezelést kényszerítő erejű jogos okok indokolják, Adatkezelő dönt.  Az ezzel kapcsolatos álláspontjáról véleményben tájékoztatja az Érintettet

Az Érintett tiltakozni írásban (emailben vagy postai úton) illetve hírlevél esetén a hírlevélben található leiratkozás linkre kattintva is tud. 

6.7. Kérelem teljesítésének határideje, eljárási szabályok

Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenképp a 6.1. - 6.6. pont szerinti bármely kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az Érintettet a hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható, de ez esetben a késedelem okainak megjelölésével Adatkezelő a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az Érintettet, valamint arról, hogy az Érintett panaszt nyújthat be a felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

Ha az Érintett kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy túlzó (különösen az ismétlődő jellegre figyelemmel) Adatkezelő a kérelem teljesítéséért észszerű mértékű díjat számíthat fel vagy megtagadhatja kérelem alapján történő az intézkedést. Ennek bizonyítása Adatkezelőt terheli.

Ha az Érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, a tájékoztatást Adtakezelő elektronikus úton adja meg, kivéve, ha azt az Érintett másként kéri.

Az Adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat az általa végzett valamennyi helyesbítésről, törlésről vagy adatkezelés-korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az Érintettet kérésére az Adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.

 

7. Árukereső - Megbízható Bolt


A vásárlók e-mail címének kezelésére az Árukereső üzemeltetését végző Online Comparison Shopping Kft. (székhely:1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., adószám: 24868291-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-186759) mint önálló adatkezelő a Szolgáltatóval kötött írásbeli megállapodás alapján jogosult a Megbízható Bolt Programhoz kapcsolódó vásárlói elégedettség-felmérés céljából.
 
Az Adatkezelő Honlapján történő vásárlások után a vásárló e-mail címe, valamint a megvásárolt termék típusa az Árukereső részére továbbításra kerül, amennyiben a vásárló ehhez önkéntes, előzetes és megfelelő tájékoztatáson alapuló hozzájárulását adja az Adatkezelésbe történő négyzet bepipálásával - ezért kérjük, hogy minden esetben olvassa el a jelen Az adatkezelésben és ÁSZF-ben foglaltakat.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy Ön jogosult a hozzájárulását bármikor visszavonni, amely visszavonás nem érinti a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét. A hozzájárulás visszavonásához küljdön e-mail az info@dunasp.hu címre.

A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, vagy a hozzájárulás visszavonását illetve tiltakozását az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:
postai úton a 2500 Esztergom, III. Béla király utca 2. címen,
e-mail útján az info@dunasp.hu e-mail címen,
telefonon a +36 33 599 136 számon.

Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése az Árukereső Megbízható Bolt Programjának keretében. Az Árukereső a vásárlói elégedettség felmérése során az első értékelésére vonatkozó kérdőívet a vásárlást követő 10. napon küldi meg a vásárlóknak, amennyiben nem történik értékelés, úgy egy emlékeztető e-mail kerül kiküldésre 4 nap elteltével, a második kérdőív pedig 30 nappal a vásárlást követően kerül megküldésre, amelyben a vásárlók már a megvásárolt terméket tudják értékelni. 

Önkéntes, előzetes és megfelelő tájékoztatáson alapuló hozzájárulása esetén a  e-mail címét és a megvásárolt termék típusát, mint személyes adatot az Online Comparison Shopping Kft. részére továbbítjuk, aki önálló adatkezelőként kezeli a személyes adatokat, az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés és az adatkezelők által rögzített adatvédelmi feltételek mellett.

Az adatok kezelésével és biztonságával kapcsolatban az Árukereső adatvédelmi tájékoztatója további részletes információkat tartalmaz.


 

8. Jogérvényesítési lehetőségek

Az Érintett jogait emailben vagy postai úton küldött írásbeli kérelemben gyakorolhatja. 

Cégnév: WEBMAXX STÚDIÓ Kft.

Székhely: 2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.

Telefon: +36-33-631-240; +36-20-480-8050

E-mail: info@webmaxx.hu 

Az Érintett jogait érvényesíteni nem tudja, ha Adatkezelő bizonyítja, hogy nincs abban a helyzetben, hogy azonosítsa az Érintettet. Ha Adatkezelő részéről kétség merül fel a kérelmet benyújtó természetes személy kilétével kapcsolatban, további, a kérelmező személyazonosságának megerősítéséhez szükséges információk nyújtását kérheti.

Az Érintett az Info.tv., a Rendelet, valamint a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján 

a. Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; www.naih.hu) fordulhat vagy

b. Bíróság előtt érvényesítheti jogait. A pert az Érintett személy - választása szerint - a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes törvényszék előtt is megindíthatja.

8.1. Kártérítés és sérelemdíj

Minden olyan személy, aki a Rendelet megsértésének eredményeként vagyoni vagy nem vagyoni kárt szenvedett, az elszenvedett kárért az Adatkezelőtől vagy az adatfeldolgozótól kártérítésre jogosult. Az adatfeldolgozó csak abban az esetben tartozik felelősséggel az adatkezelés által okozott károkért, ha nem tartotta be a jogszabályban meghatározott, kifejezetten az adatfeldolgozókat terhelő kötelezettségeket, vagy ha az Adatkezelő jogszerű utasításait figyelmen kívül hagyta vagy azokkal ellentétesen járt el. Az Adatkezelő, illetve az adatfeldolgozó mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt előidéző eseményért őt semmilyen módon nem terheli felelősség.

 

9. Adatvédelmi incidensek kezelése

Az adatvédelmi incidens a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi. Adatkezelő az adatvédelmi incidenssel kapcsolatos intézkedések ellenőrzése, a felügyeleti hatóság tájékoztatása, valamint az Érintett tájékoztatása céljából nyilvántartást vezet, amely tartalmazza az incidenssel érintett személyes adatok körét, az érintettek körét és számát, az incidens időpontját, körülményeit, hatásait, az elhárítására megtett intézkedéseket. Adatkezelő incidens bekövetkezése esetén – kivéve, ha nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve - indokolatlan késedelem nélkül, de legfeljebb 72 órán belül tájékoztatja az Érintettet és a felügyeleti hatóságot az adatvédelmi incidensről.

 

10. Egyéb rendelkezések

Adtakezelő fenntartja a jogot, hogy jelen Adatkezelési Tájékoztatót az Érintettek honlapján keresztül történő előzetes értesítése mellett, egyoldalúan módosítsa. A módosítások az értesítésben megjelölt napon lépnek hatályba, kivéve, ha a módosítások ellen az Érintett tiltakozik.  

Amennyiben az Érintett a szolgáltatás igénybevételéhez, a hírlevélre történő feliratkozás vagy egyéb célból megadott adatai során harmadik fél adatait adta meg, vagy a Honlap használata során bármilyen módon kárt okozott, Adtakezelő jogosult az Érintettel szembeni kártérítés érvényesítésére.

Adtakezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Érintett a személyes adatainak megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott személyes adatokkal kizárólag ő veszi igénybe szolgáltatást.

 

Jelen Adatkezelési Tájékoztató 2020.05.01. napjától érvényes.



Általános szerződési feltételek

Általános vásárlási feltételek

Üdvözöljük a WEBMAXX STÚDIÓ Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.dunasp.hu, www.dunasp.eu, www.vonalkod-etikett.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit.Jelen ÁSZF kizárólag a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében azon vállalkozásra (cégekre) vonatkozik, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el és ad le megrendelést. Szolgáltató magánszemélyeket (fogyasztókat) nem szolgál ki, a Honlapon a vásárlás kizárólag vállalkozás részére megengedett.Kérjük, amennyiben Felhasználója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Honlapnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatást, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról vagy a következő linken [http://www.dunasp.hu/adatkezeles] keresztül.A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.  Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat: 

1. A Szolgáltató

Cégnév: Webmaxx Stúdió Kft.Székhely: 2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.Telefon: +36 33 631 240, +36 20 480 8050E-mail: info@webmaxx.huAdószám: 13401188-2-11Cégjegyzékszám: 11-09-010509Bejegyző bíróság: Tatabányai Törvényszék CégbíróságTárhelyszolgáltató adatai: ShopRenter.hu Kft. (4028 Debrecen, Kassai út 129.; Cg. 09-09-020636) 

2. Felhasználási Feltételek

2.1. FelelősségFelhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. A Felhasználók által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az Internet globális jellege miatt Felhasználó elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Felhasználót terheli a felelősség.Amennyiben a Felhasználó a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.Szolgáltató és Felhasználó között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.  2.2 Szerzői jogokA Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást). A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.dunasp.hu, www.dunasp.eu, www.vonalkod-etikett.hu domainnevekre, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad. Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.  

3. A honlapon történő vásárlás

3.1. RegisztrációA Megrendelés leadása nincs regisztrációhoz kötve, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó regisztráció nélkül - „Vásárlás vendégként” -  adja le. A Honlapon megtalálhatóak olyan, a Szolgáltató által készített dokumentációk, amelyekhez kizárólag regisztrált Felhasználók férhetnek hozzá (pl. programozási és üzembe helyezési segédlet).Felhasználó ha regisztrálni szeretne a Honlapon, akkor a Honlap fejlécében megtalálható „Bejelentkezés” menüponton belül a „Nincs még regisztrációja” feliratra kattintást követően a regisztrációs adatlap értelemszerű kitöltésével tud.  A regisztrációs felületen a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:Partner típusaCégnévSzékhely országaKapcsolattartó neveEmail címTelefonszámJelszóFelhasználónak ezen a felületen van lehetősége továbbá feliratkoznia, Szolgáltató hírlevelére a jelölőnégyzet kipipálásával.A regisztráció sikeréről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Felhasználót, melyben Felhasználó egy összegző felület segítségével áttekintheti az általa a regisztráció során megadott adatokat.Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info@dunasp.hu címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Felhasználó felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Felhasználó a felelős. Amennyiben Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. 3.2. MegrendelésFelhasználó a Honlapon megrendelhető, kategóriákba rendezett termékek között a Honlap fejlécében található menüpontok használatával tud böngészni, és itt választhatja ki a megrendelni kívánt terméket. Felhasználónak lehetősége van a Honlap jobb felső sarkában található „Keresendő kifejezés” kereső mezőt kitöltve, az általa megvásárolni kívánt termékre név, vagy típus szerint is rákeresni. Ha a Honlapon eladásra meghirdetett valamely termék megfelel a Felhasználó keresésének, akkor a rendszer azt megjeleníti. A keresés eredményeképpen a termékek ugyan úgy jelennek meg, mint a fenti menüpontok esetén. Ugyan úgy lehetőség van lapozásra és a termék részletes tulajdonságainak megtekintésére is.Felhasználó a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, egyéb választható tulajdonságáról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat.Felhasználó a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen található „Kosárba” gombra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és helyezheti virtuális kosarába, és ugyanezen a felületen tudja megadni termék mennyiségét, a mennyiség pontos beírásával.A kosár tartalmát (a kiválasztott terméket) Felhasználó a Honlap bal oldalán lévő,  "Kosár" ikonra kattintva tekintheti meg és ellenőrizheti . A „Kosár” ikonra kattintva Felhasználót a Kosár felületre navigálja a Honlap.A „Kosár” felületen a Felhasználó részletesen megtekintheti és ellenőrizheti a kosába helyezett termékek listáját, azok nettó és bruttó árát, a megrendelni kívánt darabszámot, valamint az összegző táblázat alján a megrendelése végösszegét.Ezen a felületen a Felhasználó még bármikor módosítani tud kosarának tartalmán, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából a piros „X” gombra kattintva, illetve a termék mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud a „Mennyiség” oszlopban, a +; - gombok használatával. Felhasználónak lehetősége van, a kosár teljes kiürítésére az összegző felület alján található „Kosár kiürítése” gombra kattintva. A „Vásárlás folytatása” gombra kattintva Felhasználót a Honlap visszanavigálja a termékekhez, ahol Felhasználó folytathatja a Honlapon a termékek közötti böngészést. A „Fizetés” gombra kattintással Felhasználó folytathatja a megrendelését a Honlapon. Amennyiben Felhasználó a Honlapon való böngészés és a termékek kosárba helyezése előtt, a Honlapon még nem regisztrált vagy nem lépett be, úgy a megjelenő felületen Felhasználó választhat, hogyamennyiben regisztrált felhasználója a Honlapnak, úgy belép az oldalra a „Belépés partnereinknek” mezőbe belépési adatait megadva, vagyaz „Új vásárlóinknak” mezőben található "Vendégként vásárolok" gombra kattintással megrendelését regisztráció nélkül folytatja, illetvea „Regisztráció” gombra kattintva regisztrál a Honlapon jelen ÁSZF 3.1. pontjában meghatározottak szerint.A Honlapon történő regisztráció előnye, hogy Felhasználó a Honlapon gyorsabban tudja leadni a megrendelését, azt könnyen nyomon tudja követni. Ha Felhasználó regisztrált korábban a Honlapon, de elfelejtette jelszavát, lehetősége van a jelszó emlékeztető segítségét igénybe venni.Felhasználónak a megjelenő felületen, kivéve, ha regisztrált felhasználó – a számlázási adatokat meg kell adnia a „Számlázási adatok” felületen, továbbá ki kell választania a kívánt fizetési módot, majd az „Összesítés” felületen megtekintheti egy összegző képernyőn, hogy milyen termékeket helyezett kosarába és mennyi a fizetendő végösszeg, amely tartalmazza a szállítás költségét is. 

Fontos, hogy a vásárlás folytatásához, Felhasználónak ezen a felületen található jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Az oldal alján található „Megrendelés” gombra kattintást követően pedig, Felhasználó véglegesen elküldheti a megrendelését. Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen, értesíti a Felhasználót, ahol a Felhasználó megrendelésének száma is megtalálható. A rendelés feladása tehát a „Megrendelés” gombra kattintással történik, ami a Felhasználó részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a vonatkozó jogszabályi előírások alapján, mivel a szerződés nem fogyasztóval jön létre nem kötelező magyar nyelvű használati utasítás adása a termékhez, magyar nyelvű használati utasítást csak abban az esetben tud a termékhez csatolni, ha azt a gyártó biztosítja.

Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy az eszköz leszállításától kezdődően 3 hónapig rendes munkaidőben (hétfőtől-péntekig, 9:16 óra között) telefonon segítséget nyújt a beüzemelésében, maximum 2 alkalommal és összesen 2 órában. A határidő lejárta után, illetve a beüzemelésen túl igényelt szolgáltatásokra a Szolgáltató minden esetben egyedi ajánlat ad a Felhasználó részére.

 

3.3. Adatbeviteli hibák javítása

Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában, akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „x” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím). 

 

3.4. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.  

E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről nem minősül a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának, az ajánlatot Szolgáltató legkésőbb az ajánlat beérkezését követő 48 órán belül, az árukészlet ellenőrzését követően igazolja vissza, és e második visszaigazoló emaillel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Felhasználó között. Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó második visszaigazoló és egyben elfogadó e-mailt.

Ha Felhasználó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató kizárólag céges vásárlókat szolgál ki, így az elektronikus úton megkötött szerződés nem tartozik a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá, így a Felhasználót a megrendelt termékekkel összefüggésben nem illeti meg megrendeléstől, illetve a termék átvételétől számított 14 napon belül az elállás joga, valamint az a jog, hogy a terméknek a vásárlástól számított 3 munkanapon belüli cseréjét kérje. Az elállás ebben az esetben szerződésszegés esetén vagy a felek által előzetesen kikötött elállási jog alapján lehetséges és a Ptk. elállásra, felmondásra vagy hibás teljesítésre vonatkozó szabályai alkalmazandóak a fogyasztóvédelmi jogszabályok rendelkezései helyett, mely szerint ha a szerződésszegés következtében a jogosultnak a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a szerződéstől, vagy ha a szerződéskötés előtt fennállt helyzetet természetben nem lehet visszaállítani, felmondhatja azt, ha e törvény eltérően nem rendelkezik.

Felhasználó elfogadja, hogy amennyiben nettó 50.000 Ft vagy a feletti értékű terméket vásárol, mely nincs készleten és az adott terméket a Szolgáltató kifejezetten a Felhasználó kérésének eleget téve szerez be vagy gyárt le, de a Felhasználó a beszerzés ideje alatt megrendelését lemondja vagy átvételi értesítéstől számított 10 napon belül megrendelését az értesítéstől számított nem veszi át, és/vagy a Szolgáltató megkeresésére nem reagál, úgy a Szolgáltató az adott termék vételárának 50%-ára válik jogosulttá.

Az elállási jog rendeltetéséből következik, hogy a szerződésszerű teljesítés után már nem gyakorolható, mert a teljesítés a szerződést megszünteti. El lehet állni azonban a szerződéstől, ha a teljesítés már megkezdődött, de még nem fejeződött be.

 

3.5. Fizetés

A Fizetés módja attól függően változik, hogy a Felhasználó személyesen veszi át a megrendelését, vagy Budapesten, vagy vidéken kéri a rendelés kiszállítását.
Fizetési lehetőségek: készpénz, utánvétel, átutalás, előre utalás, bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A Felhasználó a választható fizetési módokról a Honlapon megtalálható Szállítási és fizetési feltételek menüpontban tájékozódhat bővebben. A Szállítási és fizetési feltételek menüpontban megtalálható információk jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi.

 

3.6. Számla 

Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően Felhasználó részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad. 

 

3.7. Szállítás 

A Honlapon keresztül megrendelt termékek kiszállítását Budapesten a Szolgáltató saját gépjárművel végzi, vidéken futárszolgálat teljesíti a megrendelések kiszállítását. a Felhasználó által megadott címre. A Szolgáltató és a futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 10:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Felhasználó biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

A csomag aktuális helyzetéről a Szolgáltató értesítést küld a Felhasználó részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre. 

Amennyiben a Felhasználó a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a Felhasználó által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Felhasználónak lehetősége van a futárszolgálatnál vagy a fent megadott telefonszámon új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását. 

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Felhasználónak felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti.

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Felhasználó a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék). 

Ha Felhasználó sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

 

3.7.1. Szállítási költségek

A szállítás költsége értékhatárhoz, illetve földrajzi szállítási címhez kötött, melyről bővebben információt a Honlapon, a Szállítási és fizetési feltételek menüpontban tájékozódhat. Ide kattintva elérhető a tájékoztatás. A Szállítási és fizetési feltételek menüpontban megtalálható információk jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi.

 

3.7.2. Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje terméktípusonként eltérő, a várható kiszállítás idejéről a Szolgáltató minden esetben e-mailben tájékoztatja Felhasználót. 

A megadott szállítási határidők változhatnak, azok a Szolgáltatói, illetve nemzetközi készletek vagy gyártási adatok alapján, tájékoztató jellegűek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a beszállítók, gyártók, logisztikai cégek késedelmes vagy nem megfelelő teljesítése, illetve egyéb okból bekövetkezett szállítási késedelem miatt.

 

3.8. Személyes átvétel

Felhasználó a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a 2500 Esztergom, III. Béla király utca 2. szám alatti irodában, nyitvatartási időben, előre egyeztetett időpontban.  

A termék átvételének legkorábbi időpontjáról Szolgáltató e-mailben értesíti a Felhasználót. 

A személyes átvétel ingyenes.

 

4. Szavatosság

4.1. Kellékszavatosság

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Felhasználó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. 

Felhasználó közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A Felhasználó kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

Ha a termék meghibásodásában a Felhasználót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a Felhasználó köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

Szolgáltató nem köteles a Felhasználó, jótállási, illetve szavatossági igényének teljesítésére, amennyiben a terméket a Felhasználó bizonyíthatóan nem megfelelően tárolta, szerelési beépítési utasításoknak nem megfelelően építette be, nem rendeltetésszerűen használta, a karbantartási műveleteket nem a karbantartási utasításoknak megfelelően végezte, a terméket sérülés érte. 

Ha Felhasználó a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

4.2. Jótállás

A Szolgáltató – tekintettel arra, hogy fogyasztókat nem szolgál ki – az általa értékesített termékek tekintetében nem terheli kötelező jótállás biztosításának kötelezettsége, nem tartozik az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá.

Szolgáltató kizárólag a termék gyártó által vállalt jótállást garantálja, mely jótállási kötelezettség csak a gyártó által vállalt garanciális határidőn belül keletkezett meghibásodásokra terjed ki. Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a Szolgáltató jótállási kötelezettségének a Felhasználó felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállás tartalmára, érvényesítésének feltételeit minden esetben a gyártó határozza meg. Szolgáltató jótállási jegyet ad át a jótállással érintett termékekkel együtt. Közreműködése keretében Szolgáltató azt vállalja, hogy a részére eljuttatott hibás terméknek a jótállás keretében történő javítása érdekében a gyártóhoz eljuttatja, intézkedik a javítás, vagy csere elvégzése érdekében.

A meghibásodott eszköz szállításáról a javítást kérő Felhasználó köteles gondoskodni a Szolgáltató telephelye és a Felhasználó telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Szolgáltató és gyártó a jótálláskeretében elsősorban a termék javítását vállalja, amennyiben a terméket nem lehet javítani, abban az esetben kerülhet sor a termék cseréjére.

 

4.3. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

Szavatossági, jótállási igényeit Felhasználó a következő elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti:

WEBMAXX STÚDIÓ Kft.

2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.

info@dunasp.hu

Kellékszavatossági jogot a Felhasználó abban az esetben érvényesíthet, ha a megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt. Ha a termék a vásárlást követően hibásodott meg, abban az esetben Felhasználó, ha annak feltételei fennállnak, a gyártó által biztosított jótállási jogával élhet. Felhasználó szavatossági jog érvényesítéskor köteles megjelölni, hogy kellékszavatossággal, vagy jótállással kíván-e élni, és kellékszavatosság érvényesítése esetén köteles megadni az azt megalapozó bizonyítékokat.

Kellékszavatossági jog érvényesítése esetén a Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein kell jelezni a jogérvényesítést. Szolgáltató ezt követően felveszi a kapcsolatot Felhasználóval a kellékszavatossági jog érvényesítésével kapcsolatban. 

Szolgáltató garanciális javítást csak érvényes, kitöltött, dátummal és gyári számmal ellátott jótállási jegy, valamint az eszköz vásárlását igazoló számla bemutatására végez. A javítást kérő Vásárlónak nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.

A meghibásodott eszköz szállításáról garanciális javítás esetén a javítást kérő Felhasználó köteles gondoskodni a Szolgáltató telephelye és a Felhasználó telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a jótállási időszak lejártát követően vagy a nem rendeltetésszerű használat miatt bekövetkezett hibák javítási költsége a Felhasználót terheli, aki ezen munkák elvégzésére a Szolgáltató előzetes árajánlata alapján adhat megbízást.

 

5. Jogérvényesítési Lehetőségek

5.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait a következő elérhetőségeken írásban terjesztheti elő.

WEBMAXX STÚDIÓ Kft.

2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.

info@dunasp.hu 

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. 

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót. 

 

5.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

 

6. Az Általános Szerződési Feltételek Egyoldalú Módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Felhasználók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Felhasználóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni, kivéve, ha a Felhasználó tiltakozik a módosítások ellen.

 

7. Tulajdonjog Fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Felhasználó birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni. A Felhasználó csak abban az esetben szerez tulajdonjogot a terméken és csak abban az esetben rendelkezhet a termék sorsáról szabadon, ha annak teljes vételárát megfizette a Szolgáltató felé. Tilos a tulajdonjog fenntartással érintett terméket más követelésébe beszámítani, azt megterhelni, vagy fedezetként bármilyen célra felajánlani, azaz sem kereskedelmi célú vásárlás esetén sem egyéb esetben a tulajdonjog fenntartása alatt a Felhasználó a terméket nem idegenítheti el és nem terhelheti meg.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018.10.15.