Page View noscript
Levenhuk Kft.

A vállalat ismertetése

A Levenhuk jelentős piaci részesedéssel rendelkező amerikai gyártóvállalat, amely optikai eszközök és műszerek (például mikroszkópok, teleszkópok, kétszemes távcsövek, egyszemes távcsövek, figyelőtávcsövek, valamint kiegészítők) gyártásával foglalkozik. Különös figyelmet fordítunk a gyermekek részére tervezett, Levenhuk LabZZ védjegy alatt forgalmazott optikai termékek gyártására, ideértve a vonzó külsejű és felhasználóbarát teleszkópokat, mikroszkópokat, kétszemes távcsöveket és tudományos készleteket. A Discovery csatorna által támogatott optikai elemeket is kínálunk – csodálatos műszereket, amelyeket arra terveztünk, hogy ösztönözzék a kíváncsiságot és oltsák az emberek tudásszomját az őket körülvevő világgal kapcsolatosan. A vállalat székhelye az amerikai egyesült államokbeli Tampa városban található. A vállalat az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában, Európában és Ázsiában számos értékesítési és logisztikai irodát üzemeltet, Kínában pedig gyártóüzemmel rendelkezik.

A Levenhuk a 2002-es indulási éve óta az Amerikai Egyesült Államokon kívüli olyan piacokra összpontosította az erőforrásait, ahol a kielégítetlen kereslet kapcsán nagyobb lehetőségeket talált, különösen ideértve Kanadát, valamint Közép- és Kelet-Európát. A Levenhuk elsődleges célja az volt, hogy jó minőségű optikai termékeket kínáljon ezekben a régiókban, hiszen akkoriban ezekben a régiókban az ilyen termékek árérzékenyek voltak, és alulkínálat volt belőlük. A Levenhuk élt a lehetőséggel, és teljesen új termékportfóliójával kitöltötte a piaci rést azt a célt kitűzve, hogy minden vásárló számára megfizethető árú optikai termékeket kínál. Az erre a lépésre alapozott sikernek köszönhetően a vállalat az optikai termékek piaci szegmensének az egyik elismert vezetőjévé vált. A vállalat a legnagyobb piaci részesedéssel Közép- és Kelet-Európában rendelkezik

A Levenhuk vállalat napjainkban közvetlenül jelen van és kiterjedt forgalmazói hálózatot üzemeltet az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában, Indiában, Azerbejdżanie, Üzbegisztán, Délkelet-Ázsiában, valamint Európában (Bulgária, Chorwacja, Ciprus, Cseh Köztársaság, Egyesült Királyság, Finnországot, Franciaország, Görögország, Grúziát, Hollandiát, Izlandot, Lengyelországot, Lettországot, Németországot, Olaszországot, Portugalia, Romániát, Spanyolországot, Svédországot, Szerbia, Szlovákiát, Szlovéniát, Törökországot, Ukrajnát). A vállalat jövőbeni terjeszkedési tervei között szerepel új regionális irodák nyitása és egy forgalmazói hálózat kiépítése Dél-Amerikában, valamint további terjeszkedés Európában.

Az értékesítési tevékenység nyilvántartásba vételével kapcsolatos törvényi előírások értelmében az eladó köteles nyugtát adni a vásárló részére. Ezen kívül az eladó köteles az értékesítésből származó adóköteles bevételét interneten keresztül (online) bejelenteni a hatóságok felé lehetőség szerint azonnal, esetleges műszaki hibák felmerülése esetén pedig legkésőbb az adóköteles bevétel keletkezésének az időpontjától számított 48 (negyvennyolc) órán belül.

Termékek

Vállalatunk az első naptól kezdve az alaposság és a kreativitás oldaláról közelítette meg a termékdizájn kérdését. Vállalatunk mikroszkópok, teleszkópok és kétszemes távcsövek gyártásával foglalkozik, beleértve a piacszerzésben fontos szerepet játszó dizájner teleszkóp- és mikroszkópsorozatainkat is. A Levenhuk vállalat használatra kész mikroszkóptárgylemezeket, illetőleg csillagtérképeket, optikai termékekhez való tisztítási kiegészítőket, valamint természettudományos oktatóanyagokat is kínál.

A kiegészítőket kivéve minden Levenhuk-termékhez élettartamra szóló szavatosságot biztosítunk.

Miért érdemes Levenhuk-termékeket vásárolni?

  • Sokféle, jó minőségű mikroszkópot, teleszkópot, kétszemes távcsövet és kiegészítőt kínálunk.
  • Mi gyártói árakon áruljuk termékeinket. Gyártóként lehetőségünk van rá, hogy árainkat rejtett forgalmazói árrések nélkül, ésszerűen alacsony szinten tartsuk. Mindemellett megőrizzük termékeink magas minőségi színvonalát is.
  • Professzionális tanácsadással segítünk Önnek az Ön igényeinek és pénzügyi lehetőségeinek megfelelő termék kiválasztásában.
  • Termékeinket azonnal leszállítjuk. Megvásárolt termékeire nem kell sokat várnia.
  • Termékeinket folyamatosan készleten tartjuk. A Levenhuk által gyártott teleszkópokhoz, mikroszkópokhoz, kétszemes távcsövekhez, figyelőtávcsövekhez, digitális fényképezőgépekhez és nagyítókhoz élettartamra szóló szavatosságot, míg kiegészítőinkhez két év szavatosságot biztosítunk.
  • Cégnév: Levenhuk Kft.
  • Cégjegyzékszám: 01 09 302331
  • Cégbíróság:
  • Adószám: 26108854-2-42
  • Székhely: 1064 Budapest Podmaniczky út 57. 2.14.
  • Ügyfélszolálati telefonszám: +36 1 260 7979
  • Ügyfélszolgálati e-mail cím: laszlo@levenhuk.com
Átvételi módok

Fizetési információk

Többféle fizetési módot is kínálunk, így nálunk fizethet például készpénzzel a pénztárnál, hitelkártyával, PayPal-fiókkal vagy akár banki átutalással is. A rendelés leadását követően felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy visszaigazoljuk Ön felé a rendelés beérkezését, valamint, hogy egyeztessük Önnel a választott fizetési módot és a szállítási feltételeket. Ha kérdése merült fel az elérhető fizetési módokkal kapcsolatban, akkor kérjük, hogy lépjen kapcsolatba velünk.

Szállítási információk

Minden termékünket normál, szabványos szállítási feltételekkel kézbesítjük.

A szállítás díja a megrendelt termék és a kiszállítás országának függvényében változhat. Értékesítési vezetőnk a kiszállítás előtt felveszi Önnel a kapcsolatot és részletesen tájékoztatja a szállítási díjakról.

Szállítási költség – 1800 HUF; a Levenhuk üzletben való átvétel esetén (1136 Budapest, Szegedi út 54) - 0 Ft.

A Levenhuk RA termékcsalád teleszkópjainál a szállítási költséget minden egyes megrendelt tételnél külön számoljuk.


Elállás joga

Általános Szerződési Feltételek

    • Általános információ

    Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (a továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

    Az alábbi ÁSZF a Levenhuk távcső- és mikroszkóp webáruház (továbbiakban: Eladó), és az Eladó által a www.levenhuk.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vevő (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Eladó és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.levenhuk.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, az Eladó vagy közreműködője által történik. Jelen dokumentum semmilyen tekintetben nem korlátozza a Vásárló külön jogszabályban meghatározott jogait.

    A www.levenhuk.hu webáruházban távcsöveket (csillagászati, túra, éjjellátó stb), mikroszkópokat, nagyítókat valamint ezek kiegészítőit találja. A honlapon szereplő termékekről a lehető legtöbb információt a gyártó oldaláról szerezhet. A magyar nyelvű leírás esetleges pontatlanságaiért nem vállalunk felelősséget. Nem vállalunk továbbá felelősséget a gyártók által, a termék specifikációiban eszközölt változásokért, noha minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy honlapunkon magyar nyelven is a legfrissebb információt írjuk. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

    A honlapon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak 27% áfával. A honlapon megadott árak 1 db-ra vonatkoznak, kivéve, ha másként nem rendelkezünk. Az adott termék mellett feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásból fakadó téves összegek (pl. 10 Ft, 0 Ft) miatt Eladó nem kötelezhető a termék eladására, hanem felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Vevő minden kötelezettségtől mentesen elállhat vásárlási szándékától.


    1. 1.1. Üzemeltetői információ

      A www.levenhuk.hu címen üzemelő webáruházat üzemelteti a Levenhuk Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (Levenhuk Kft.), melynek adatai az alábbiak:

      • Székhely: 1064 Budapest, Podmaniczky út 57. II/14.
      • Adószám: 26108854-2-42
      • Cégjegyzékszám: 01-09-302331 

      • Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
      • Számlavezető bank neve: Unicredit Bank Zrt.
      • Bankszámla szám: HU65 1091 8001 0000 0095 8057 0004
      • IBAN/ Swift kód: BACXHUHB
      • Közösség adószám: HU26108854
      • Elektronikus címe: info@levenhuk.hu
      • Telefonos elérhetőség: 06 1 848 04 56
      • Ügyvezető: Zima Erik
    2. Szaküzlet/ Ügyfélszolgálat adatai:

      • Postacím: 1135 Budapest, Szegedi út 54. Fsz.1.
      • Telefonos elérhetőség: 06 1 998 97 38
      • Nyitva tartás: Hétfő-péntek 9:00 - 18:00 és szombat: 10:00 - 14:00
      • Elektronikus címe: info@levenhuk.hu
    3. Tárhely szolgáltató adatai: KiberNet Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

      Eladó nem folytat engedélyköteles tevékenységet, illetve magatartási kódex nem vonatkozik rá.

    4. 1.2. A vásárlás menete

      Termék megrendeléséhez nem szükséges Vevő regisztráció. A “Vásárlás most" feliratú gombbal a bevásárló kosárba helyezheti a terméket, ahol a termék darabszámát is megadhatja, továbbá a kosárból kiveheti. A “Biztonságos fizetés" feliratú gombra kattintva kezdheti meg a szállítási és fizetési adatok megadását.

      A második oldalon válassza ki a szállítási módot. A következő oldalon külön számlázi cím megadására van lehetőség amennyiben az eltér a szállítási címtől. A ’’Rendelés áttekintése" gombra kattintva, a következő oldalon áttekintheti az adatait, majd a ’’Rendelés leadása’’ gombra kattintva elküldi a rendelését az Eladó számára.

      Töltse ki értelemszerűen a saját adatait (név, telefonszám, e-mail cím). Kérjük ezek pontos megadására különös tekintettel figyeljen oda. A szállítási címhez írja be, hol kívánja a csomagot átvenni. Személyes átvétel esetén az üzletünk címe előre ki van töltve.

      Számlázási címet elég akkor megadni, ha az különbözik a szállítási névtől, címtől. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontos megadására, hiszen ez alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés leadása" gomb megnyomása előtt van lehetőség. A visszalépéshez a Vissza feliratú gombot kell megnyomni.Ha a megrendelés befejeztét követően az adataiban vagy a megrendelésben hibát észlel, vagy módosítani kíván valamit, akkor telefonon vagy az info@zoom-n-joy.hu e-mail címen ezt jelezze nekünk.

      Ezt követően a megrendeléséről kap egy elektronikus levelet az e-mail címére. Amennyiben levelünket nem kapja meg, kérjük ellenőrizze a spam (levélszemét) szűrőjét, hogy nem került-e oda a levelünk.

    5. 1.3. Az adásvételi szerződés létrejötte

      Webáruházban rendelt termék átvételével adásvételi szerződés jön létre Felek között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja.

      Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail Vevőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül ajánlattételi kötelezettsége alól, azaz nem köteles a megrendelt terméket megvenni. A megrendeléseket Eladó automatikusan eltárolja elektronikus formában, a vásárló saját megrendeléseit Eladótól lekérdezheti. A megkötött szerződés más módon iktatásra nem kerül. Felek elfogadják, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül és arra a Magyarországon alkalmazott jog irányadó. A szerződés nyelve magyar.

      Minden vásárlásról magyar áfás számlát adunk, mely a Felek között létrejött szerződésnek minősül és garantálja a Vevő jogait külön jogszabályban meghatározott feltételek mellett.

    • Szállítás és fizetés


    1. 2.1. Szállítási lehetőségek

      A szállítási költség összege a választott szállítási mód függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

      • átvétel személyesen szaküzletünkben
      • szállítás GLS futárszolgálat útján. Mivel a futárszolgálat napközben, munkaidőben keresi fel Önt az áru kézbesítése céljából, kérjük olyan címet adjon meg, melyen Ön vagy családtagja ebben az időszakban elérhető. Tekintettel arra, hogy a futárszolgálat tőlünk teljesen függetlenül dolgozik a saját menetrendje szerint, semmiféle ráhatásunk nincs, hogy a nap mely időpontjában kézbesítsék a csomagot. (Legfeljebb a kézbesítés napjára van némi befolyásunk.) Azt sem tudjuk vállalni, hogy kézbesítés előtt időpont-egyeztetés céljából telefonon felhívják a címzettet. Amennyiben a kézbesítés időpontját (esetleg helyét) kívánja egyeztetni, kérjük a GLS-sel vegye fel a kapcsolatot a +36 1 802 02 65 telefonszámon.
    2. 2.2. Szállítási határidő

      Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, azt 1-3 munkanapon belül kézbesítésre átadjuk a GLS futárszolgálatnak. Az említett szolgáltató Magyarország területén belül 1-2 munkanapon belül kézbesítik a megrendelt terméket. Amennyiben a termék nincs raktáron, annak beszerzéséről intézkedünk, melynek várható idejét megírjuk e-mailben vagy telefonon jelezzük. Vevő a beszerzés ideje alatt bármikor elállhat a vásárlástól, az előre esetlegesen kifizetett előleget Eladó visszautalja a részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. Vevő elfogadja, hogy ilyen esetekben a Eladó nem köteles a vételár visszafizetésén felül kártérítésre, kártalanításra vagy egyéb kártérítésre.

      A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordolhat, hogy egyes termékek annak ellenére "raktáron" lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért Eladó felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően tájékoztatja a vásárlót.

      A weboldalon feltüntetett szállítási határidő tájékoztató jellegű. A napban megadott idők esetén feltételezzük, hogy a beszállítónál raktáron van a termék, az ebből fakadó késedelmek miatt felelősséget nem vállalunk.

    3. 2.3. Szállítási költségek

      Cégünk egységes szállítási költséggel dolgozik, a kiszállítás költsége Magyarországon belül, bruttó 1500 Ft.

      Termékcsere esetén csak az első kiszállítás ingyenes, a második esetén fix 1500 Ft-os szállítási díjat számítunk fel.

      2.4. Fizetési módok

      • Készpénz: személyes átvétel esetén készpénzes fizetést fogadunk el.
      • Utánvét: magyarországi futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetőség van utánvételes fizetésre. Ekkor Ön az átvétel alkalmával fizeti ki a megrendelt termék vételárát a futárnak. Utánvéttel maximum 500 000 Ft értékű terméket tudunk elküldeni.
      • Átutalás: átutalással történő fizetéssel kényelmesen, akár otthonából egyenlítheti ki a megrendelt termék vételárát és egyúttal a szállítási költséget jelentősen csökkentheti. A megrendelt terméket a vételár számlánkra érkezése után küldjük ki.
      • Számlabefizetés: amennyiben nem rendelkezik folyószámlával az ország majdnem minden pontján befizetheti számlánkra a megrendelt áru árát. Amint jóváírják az összeget, a csomagot a címére elküldjük.
    • Jótállási feltételek


    1. 3.1. Jótállási idő

      A 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett - amennyiben másképp nem rendelkezünk - legalább 1 év (12 hónap) jótállási idő vonatkozik. Amennyiben a termékre hosszabb jótállási idő vonatkozik, akkor az 1 éven túli jótállás elsődleges kötelezettje a gyártó. Jótállás keretében a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék a jótállás időtartama alatt kifogástalanol fog működni. A jótállás érvényesíthető a termék jótállási jegyén feltüntetett szervizben vagy szaküzletünkben. A jótállás érvényesítésének feltétele a jótállási jegy - vagy ennek hiányában a vásárlást igazoló számla - bemutatása.

      A hibás termék visszajuttatása a szaküzlet címére a vásárló feladata és költsége. Amennyiben a javításra, cserére már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre - ez esetben Vevő elfogadja, hogy a termék vételárán felül Eladó az esetlegesen elmaradt haszonért, kényelmetlenségekért kártérítést nem ad. Eladó törekszik arra, hogy a javítást 15 napon belül elvégezze, elvégeztesse, azonban egyes esetekben előfordolhat, hogy ez az idő meghosszabbodik tekintve, hogy a gyártó saját szervizében - külföldön - orvosolja a problémát.

      Amennyiben a megvásárolt árucikk hibás vagy 3 napon belül meghibásodik, a vásárló cserére jogosolt. A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti, hanem a termék javítás nélküli cseréjét. A 3 napos cseregarancia a termék jelentős részének meghibásodására vonatkozik, egyéb esetben csak a részegységet cseréljük.

      Olyan árucikknél, ahol a csere előtt - a hibás működés vagy a minőségi kifogás egyértelmű megállapítására - előzetes bevizsgálás szükséges, átvételi elismervény ellenében vizsgálatra átvesszük és továbbküldjük a terméket a forgalmazó vagy szakszerviz felé. A vitatott árucikk visszajuttatása a vásárló feladata és költsége.

      Jótállást kizáró tényezők:

      • Átalakítás, szakszerűtlen kezelés (különösen a tisztítás során okozott karcok, sérülések), helytelen tárolás, nem megfelelő szállítás vagy elemi kár
      • Nem megfelelő tápellátás következtében fellépő elektronikai meghibásodás
      • Természetes elhasználódás
    2. 3.2. Szavatosság

      Szavatosság keretén belül Eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladás időpontjában hibátlan terméket adott át Vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tolajdonságoknak; nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minőséggel; nem rendelkezik a termék leírásában szereplő tolajdonságokkal. A szavatosság kiterjed a hibás összeszerelésre, valamint arra az esetre is, ha a vevő a használati útmutató hibája miatt rosszol szereli össze a terméket.

      Vásárló a hiba felfedezése után - de legfeljebb a vásárlástól számított két éven belül - minél hamarabb köteles érvényesíteni szavatossági igényét. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.

    3. 3.3. Vásárlástól való elállási jog

      A 45/2014. Kormányrendelet alapján az interneten vagy telefonon megrendelt termék átvételétől számított 14 naptári napon belül minden fogyasztónkat* megilleti a vásárlástól való elállás joga, mely különösebb indoklás nélkül az alábbi feltételekkel vehető igénybe. Kérjük, az elállásra vonatkozó egyértelmű igényét írásban (e-mailben vagy postai levélben) előre jelentse be a fenti 14 napos határidőn belül, ezt követően 14 napon belül küldje vissza a terméket. Az alábbiakban pár szóban hétköznapi nyelven összefoglaljuk a rendelet előírásait (további részletekért tekintse meg a fenti linket.)

      • Elállási jog gyakorlása esetén amennyiben a termék értékvesztést szenved akkor ezt a vételár visszafizetésekor érvényesítjük vagy a terméket visszajuttatjuk a vásárlónak, a vevő költségére. Az értékcsökkenésként meghatározott összeget cégünk jogosolt egyoldalúan meghatározni és a termék árának a 99 %-ig terjedhet. (Hétköznapi nyelven megfogalmazva: ha megvásárol egy terméket és azt eredeti állapotban visszajuttatja nekünk, akkor a termék teljes vételárát visszafizetjük. Ha a terméken használat nyoma látszódik - koszos, karcos, viseltes - akkor azt értékvesztésnek tekintjük.)
      • Az áru ellenértékét a visszajuttatást követő 14 naptári napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra. Utánvéttel érkező terméket nem áll módunkban átvenni. Amennyiben postai úton ("rózsaszín" utalványon) kéri az összeg visszajuttatását, akkor ennek költségei Önt terhelik.
      • A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
      • Az elállás joga csak a raktárról szállított termékekre vonatkozik, a vevő egyedi igényei és kívánsága alapján behozott/legyártatott termékekre nem.
    4. * fogyasztónak minősül az a (természetes, azaz nem jogi) személy, aki a gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül köt szerződést

    5. 3.4. Panaszkezelés

      Vevő az esetleges panaszait az ügyfélszolgálaton teheti meg szóban vagy írásban. Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a Vásárlók könyvébe bejegyezést tehet, melynek tartalmaznia kell nevét, elérhetőségét, valamint a panasz tárgyát. A jegyzőkönyv egy példányát a Vevőnek át kell adni. Eladó - amennyiben más törvényi rendelkezések nem vonatkoznak - 30 napon belül írásos választ küld Vevőnek.

      További jogorvoslati lehetőségek:

      • A szolgáltatások minőségével, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerinti illetékes békéltető testületnél. A békéltető testületek listája elérhető az internet címen.
      • Amennyiben Vevő a fogyasztói jogainak megsértését észleli, lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordolhat fogyasztóvédelmi bejelentésével. A járások elérhetősége megtalálható a www.jarasihivatalok.hu internet címen.
      • Felhasználó jogosolt a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
    • Áru-visszavételi garancia

    Eladó az általa forgalmazott termékekre (kivétel az egyedi megrendelések) - függetlenül, hogy azt üzlethelyiségében vagy kiszállítás keretében értékesítette - 30 nap visszavételi garanciát vállal. A garancia csakis és kizárólag bontatlan, eredeti csomagolású, sértetlen, használatba nem vett termékre vonatkozik, az eredeti számla birtokában. Eladó a terméket becseréli bármelyik más termékre vagy vásárlási utalványt ad helyette. A garancia nem vonatkozik vásárlási utalványra. A termék visszaszállítása Eladó ügyfélszolgálatának címére Vevő feladata és költsége.

    Áru-visszavételi garancia nem érinti Vevő vásárlástól való elállási jogát a 45/2014. Kormányrendelet meghatározott feltételek esetén.

Jótállás, szavatosság

Általános Szerződési Feltételek

    • Általános információ

    Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (a továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

    Az alábbi ÁSZF a Levenhuk távcső- és mikroszkóp webáruház (továbbiakban: Eladó), és az Eladó által a www.levenhuk.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vevő (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Eladó és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.levenhuk.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, az Eladó vagy közreműködője által történik. Jelen dokumentum semmilyen tekintetben nem korlátozza a Vásárló külön jogszabályban meghatározott jogait.

    A www.levenhuk.hu webáruházban távcsöveket (csillagászati, túra, éjjellátó stb), mikroszkópokat, nagyítókat valamint ezek kiegészítőit találja. A honlapon szereplő termékekről a lehető legtöbb információt a gyártó oldaláról szerezhet. A magyar nyelvű leírás esetleges pontatlanságaiért nem vállalunk felelősséget. Nem vállalunk továbbá felelősséget a gyártók által, a termék specifikációiban eszközölt változásokért, noha minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy honlapunkon magyar nyelven is a legfrissebb információt írjuk. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

    A honlapon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak 27% áfával. A honlapon megadott árak 1 db-ra vonatkoznak, kivéve, ha másként nem rendelkezünk. Az adott termék mellett feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásból fakadó téves összegek (pl. 10 Ft, 0 Ft) miatt Eladó nem kötelezhető a termék eladására, hanem felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Vevő minden kötelezettségtől mentesen elállhat vásárlási szándékától.


    1. 1.1. Üzemeltetői információ

      A www.levenhuk.hu címen üzemelő webáruházat üzemelteti a Levenhuk Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (Levenhuk Kft.), melynek adatai az alábbiak:

      • Székhely: 1064 Budapest, Podmaniczky út 57. II/14.
      • Adószám: 26108854-2-42
      • Cégjegyzékszám: 01-09-302331 

      • Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
      • Számlavezető bank neve: Unicredit Bank Zrt.
      • Bankszámla szám: HU65 1091 8001 0000 0095 8057 0004
      • IBAN/ Swift kód: BACXHUHB
      • Közösség adószám: HU26108854
      • Elektronikus címe: info@levenhuk.hu
      • Telefonos elérhetőség: 06 1 848 04 56
      • Ügyvezető: Zima Erik
    2. Szaküzlet/ Ügyfélszolgálat adatai:

      • Postacím: 1135 Budapest, Szegedi út 54. Fsz.1.
      • Telefonos elérhetőség: 06 1 998 97 38
      • Nyitva tartás: Hétfő-péntek 9:00 - 18:00 és szombat: 10:00 - 14:00
      • Elektronikus címe: info@levenhuk.hu
    3. Tárhely szolgáltató adatai: KiberNet Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

      Eladó nem folytat engedélyköteles tevékenységet, illetve magatartási kódex nem vonatkozik rá.

    4. 1.2. A vásárlás menete

      Termék megrendeléséhez nem szükséges Vevő regisztráció. A “Vásárlás most" feliratú gombbal a bevásárló kosárba helyezheti a terméket, ahol a termék darabszámát is megadhatja, továbbá a kosárból kiveheti. A “Biztonságos fizetés" feliratú gombra kattintva kezdheti meg a szállítási és fizetési adatok megadását.

      A második oldalon válassza ki a szállítási módot. A következő oldalon külön számlázi cím megadására van lehetőség amennyiben az eltér a szállítási címtől. A ’’Rendelés áttekintése" gombra kattintva, a következő oldalon áttekintheti az adatait, majd a ’’Rendelés leadása’’ gombra kattintva elküldi a rendelését az Eladó számára.

      Töltse ki értelemszerűen a saját adatait (név, telefonszám, e-mail cím). Kérjük ezek pontos megadására különös tekintettel figyeljen oda. A szállítási címhez írja be, hol kívánja a csomagot átvenni. Személyes átvétel esetén az üzletünk címe előre ki van töltve.

      Számlázási címet elég akkor megadni, ha az különbözik a szállítási névtől, címtől. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontos megadására, hiszen ez alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés leadása" gomb megnyomása előtt van lehetőség. A visszalépéshez a Vissza feliratú gombot kell megnyomni.Ha a megrendelés befejeztét követően az adataiban vagy a megrendelésben hibát észlel, vagy módosítani kíván valamit, akkor telefonon vagy az info@zoom-n-joy.hu e-mail címen ezt jelezze nekünk.

      Ezt követően a megrendeléséről kap egy elektronikus levelet az e-mail címére. Amennyiben levelünket nem kapja meg, kérjük ellenőrizze a spam (levélszemét) szűrőjét, hogy nem került-e oda a levelünk.

    5. 1.3. Az adásvételi szerződés létrejötte

      Webáruházban rendelt termék átvételével adásvételi szerződés jön létre Felek között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja.

      Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail Vevőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül ajánlattételi kötelezettsége alól, azaz nem köteles a megrendelt terméket megvenni. A megrendeléseket Eladó automatikusan eltárolja elektronikus formában, a vásárló saját megrendeléseit Eladótól lekérdezheti. A megkötött szerződés más módon iktatásra nem kerül. Felek elfogadják, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül és arra a Magyarországon alkalmazott jog irányadó. A szerződés nyelve magyar.

      Minden vásárlásról magyar áfás számlát adunk, mely a Felek között létrejött szerződésnek minősül és garantálja a Vevő jogait külön jogszabályban meghatározott feltételek mellett.

    • Szállítás és fizetés


    1. 2.1. Szállítási lehetőségek

      A szállítási költség összege a választott szállítási mód függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

      • átvétel személyesen szaküzletünkben
      • szállítás GLS futárszolgálat útján. Mivel a futárszolgálat napközben, munkaidőben keresi fel Önt az áru kézbesítése céljából, kérjük olyan címet adjon meg, melyen Ön vagy családtagja ebben az időszakban elérhető. Tekintettel arra, hogy a futárszolgálat tőlünk teljesen függetlenül dolgozik a saját menetrendje szerint, semmiféle ráhatásunk nincs, hogy a nap mely időpontjában kézbesítsék a csomagot. (Legfeljebb a kézbesítés napjára van némi befolyásunk.) Azt sem tudjuk vállalni, hogy kézbesítés előtt időpont-egyeztetés céljából telefonon felhívják a címzettet. Amennyiben a kézbesítés időpontját (esetleg helyét) kívánja egyeztetni, kérjük a GLS-sel vegye fel a kapcsolatot a +36 1 802 02 65 telefonszámon.
    2. 2.2. Szállítási határidő

      Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, azt 1-3 munkanapon belül kézbesítésre átadjuk a GLS futárszolgálatnak. Az említett szolgáltató Magyarország területén belül 1-2 munkanapon belül kézbesítik a megrendelt terméket. Amennyiben a termék nincs raktáron, annak beszerzéséről intézkedünk, melynek várható idejét megírjuk e-mailben vagy telefonon jelezzük. Vevő a beszerzés ideje alatt bármikor elállhat a vásárlástól, az előre esetlegesen kifizetett előleget Eladó visszautalja a részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. Vevő elfogadja, hogy ilyen esetekben a Eladó nem köteles a vételár visszafizetésén felül kártérítésre, kártalanításra vagy egyéb kártérítésre.

      A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordolhat, hogy egyes termékek annak ellenére "raktáron" lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért Eladó felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően tájékoztatja a vásárlót.

      A weboldalon feltüntetett szállítási határidő tájékoztató jellegű. A napban megadott idők esetén feltételezzük, hogy a beszállítónál raktáron van a termék, az ebből fakadó késedelmek miatt felelősséget nem vállalunk.

    3. 2.3. Szállítási költségek

      Cégünk egységes szállítási költséggel dolgozik, a kiszállítás költsége Magyarországon belül, bruttó 1500 Ft.

      Termékcsere esetén csak az első kiszállítás ingyenes, a második esetén fix 1500 Ft-os szállítási díjat számítunk fel.

      2.4. Fizetési módok

      • Készpénz: személyes átvétel esetén készpénzes fizetést fogadunk el.
      • Utánvét: magyarországi futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetőség van utánvételes fizetésre. Ekkor Ön az átvétel alkalmával fizeti ki a megrendelt termék vételárát a futárnak. Utánvéttel maximum 500 000 Ft értékű terméket tudunk elküldeni.
      • Átutalás: átutalással történő fizetéssel kényelmesen, akár otthonából egyenlítheti ki a megrendelt termék vételárát és egyúttal a szállítási költséget jelentősen csökkentheti. A megrendelt terméket a vételár számlánkra érkezése után küldjük ki.
      • Számlabefizetés: amennyiben nem rendelkezik folyószámlával az ország majdnem minden pontján befizetheti számlánkra a megrendelt áru árát. Amint jóváírják az összeget, a csomagot a címére elküldjük.
    • Jótállási feltételek


    1. 3.1. Jótállási idő

      A 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett - amennyiben másképp nem rendelkezünk - legalább 1 év (12 hónap) jótállási idő vonatkozik. Amennyiben a termékre hosszabb jótállási idő vonatkozik, akkor az 1 éven túli jótállás elsődleges kötelezettje a gyártó. Jótállás keretében a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék a jótállás időtartama alatt kifogástalanol fog működni. A jótállás érvényesíthető a termék jótállási jegyén feltüntetett szervizben vagy szaküzletünkben. A jótállás érvényesítésének feltétele a jótállási jegy - vagy ennek hiányában a vásárlást igazoló számla - bemutatása.

      A hibás termék visszajuttatása a szaküzlet címére a vásárló feladata és költsége. Amennyiben a javításra, cserére már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre - ez esetben Vevő elfogadja, hogy a termék vételárán felül Eladó az esetlegesen elmaradt haszonért, kényelmetlenségekért kártérítést nem ad. Eladó törekszik arra, hogy a javítást 15 napon belül elvégezze, elvégeztesse, azonban egyes esetekben előfordolhat, hogy ez az idő meghosszabbodik tekintve, hogy a gyártó saját szervizében - külföldön - orvosolja a problémát.

      Amennyiben a megvásárolt árucikk hibás vagy 3 napon belül meghibásodik, a vásárló cserére jogosolt. A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti, hanem a termék javítás nélküli cseréjét. A 3 napos cseregarancia a termék jelentős részének meghibásodására vonatkozik, egyéb esetben csak a részegységet cseréljük.

      Olyan árucikknél, ahol a csere előtt - a hibás működés vagy a minőségi kifogás egyértelmű megállapítására - előzetes bevizsgálás szükséges, átvételi elismervény ellenében vizsgálatra átvesszük és továbbküldjük a terméket a forgalmazó vagy szakszerviz felé. A vitatott árucikk visszajuttatása a vásárló feladata és költsége.

      Jótállást kizáró tényezők:

      • Átalakítás, szakszerűtlen kezelés (különösen a tisztítás során okozott karcok, sérülések), helytelen tárolás, nem megfelelő szállítás vagy elemi kár
      • Nem megfelelő tápellátás következtében fellépő elektronikai meghibásodás
      • Természetes elhasználódás
    2. 3.2. Szavatosság

      Szavatosság keretén belül Eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladás időpontjában hibátlan terméket adott át Vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tolajdonságoknak; nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minőséggel; nem rendelkezik a termék leírásában szereplő tolajdonságokkal. A szavatosság kiterjed a hibás összeszerelésre, valamint arra az esetre is, ha a vevő a használati útmutató hibája miatt rosszol szereli össze a terméket.

      Vásárló a hiba felfedezése után - de legfeljebb a vásárlástól számított két éven belül - minél hamarabb köteles érvényesíteni szavatossági igényét. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.

    3. 3.3. Vásárlástól való elállási jog

      A 45/2014. Kormányrendelet alapján az interneten vagy telefonon megrendelt termék átvételétől számított 14 naptári napon belül minden fogyasztónkat* megilleti a vásárlástól való elállás joga, mely különösebb indoklás nélkül az alábbi feltételekkel vehető igénybe. Kérjük, az elállásra vonatkozó egyértelmű igényét írásban (e-mailben vagy postai levélben) előre jelentse be a fenti 14 napos határidőn belül, ezt követően 14 napon belül küldje vissza a terméket. Az alábbiakban pár szóban hétköznapi nyelven összefoglaljuk a rendelet előírásait (további részletekért tekintse meg a fenti linket.)

      • Elállási jog gyakorlása esetén amennyiben a termék értékvesztést szenved akkor ezt a vételár visszafizetésekor érvényesítjük vagy a terméket visszajuttatjuk a vásárlónak, a vevő költségére. Az értékcsökkenésként meghatározott összeget cégünk jogosolt egyoldalúan meghatározni és a termék árának a 99 %-ig terjedhet. (Hétköznapi nyelven megfogalmazva: ha megvásárol egy terméket és azt eredeti állapotban visszajuttatja nekünk, akkor a termék teljes vételárát visszafizetjük. Ha a terméken használat nyoma látszódik - koszos, karcos, viseltes - akkor azt értékvesztésnek tekintjük.)
      • Az áru ellenértékét a visszajuttatást követő 14 naptári napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra. Utánvéttel érkező terméket nem áll módunkban átvenni. Amennyiben postai úton ("rózsaszín" utalványon) kéri az összeg visszajuttatását, akkor ennek költségei Önt terhelik.
      • A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
      • Az elállás joga csak a raktárról szállított termékekre vonatkozik, a vevő egyedi igényei és kívánsága alapján behozott/legyártatott termékekre nem.
    4. * fogyasztónak minősül az a (természetes, azaz nem jogi) személy, aki a gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül köt szerződést

    5. 3.4. Panaszkezelés

      Vevő az esetleges panaszait az ügyfélszolgálaton teheti meg szóban vagy írásban. Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a Vásárlók könyvébe bejegyezést tehet, melynek tartalmaznia kell nevét, elérhetőségét, valamint a panasz tárgyát. A jegyzőkönyv egy példányát a Vevőnek át kell adni. Eladó - amennyiben más törvényi rendelkezések nem vonatkoznak - 30 napon belül írásos választ küld Vevőnek.

      További jogorvoslati lehetőségek:

      • A szolgáltatások minőségével, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerinti illetékes békéltető testületnél. A békéltető testületek listája elérhető az internet címen.
      • Amennyiben Vevő a fogyasztói jogainak megsértését észleli, lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordolhat fogyasztóvédelmi bejelentésével. A járások elérhetősége megtalálható a www.jarasihivatalok.hu internet címen.
      • Felhasználó jogosolt a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
    • Áru-visszavételi garancia

    Eladó az általa forgalmazott termékekre (kivétel az egyedi megrendelések) - függetlenül, hogy azt üzlethelyiségében vagy kiszállítás keretében értékesítette - 30 nap visszavételi garanciát vállal. A garancia csakis és kizárólag bontatlan, eredeti csomagolású, sértetlen, használatba nem vett termékre vonatkozik, az eredeti számla birtokában. Eladó a terméket becseréli bármelyik más termékre vagy vásárlási utalványt ad helyette. A garancia nem vonatkozik vásárlási utalványra. A termék visszaszállítása Eladó ügyfélszolgálatának címére Vevő feladata és költsége.

    Áru-visszavételi garancia nem érinti Vevő vásárlástól való elállási jogát a 45/2014. Kormányrendelet meghatározott feltételek esetén.

Adatvédelem

Adatvédelmi szabályzat

Adatvédelem és a Személyes Adatok Védelme

A személyes adatok feldolgozása az Általános Adatvédelmi Rendeletnek megfelelően történik.

  1. A személyes adatokat kizárólag azután dolgozzuk fel, miután Ön abba beleegyezett.
  2. Olyan személyes adatokat gyűjtünk be Öntől, amik szükségesek rendelése feldolgozásához és a hírlevelekre történő feliratkozáshoz (illetve néhány más, alább felsorolt cél teljesítéséhez).
  3. Személyes adatait biztonságosan, a GDPR előírásainak megfelelően tároljuk és megvédjük a jogosulatlan hozzáféréstől, módosítástól, közzétételtől vagy megsemmisítéstől.
  4. Személyes adatait kizárólag akkor osztjuk meg harmadik felekkel, ha megbízható fizetési rendszere, levelezési és csomagküldő szolgáltatás igénybevétele szükséges rendelése teljesítéséhez vagy a feliratkozás ideje alatt.

A Levenhuk.hu az Európai Unió - a személyes adatok és a magánélet védelmére vonatkozó - jogszabályainak megfelelően, vagyis az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) előírásait teljesítve biztosítja az Ön adatainak bizalmas jellegű kezelését. Az ilyen adatok közé tartozhatnak az alábbiak: név, vezetéknév, középső név, születési dátum, kor, nem, postacím, telefonszám és a közösségi médiában szereplő profilok.

Az adatgyűjtés időpontjában a Levenhuk.hu értesíti Önt a személyes adatok begyűjtésének okairól, illetve arról, hogy azok milyen körülmények között tárolhatóak az adatbázisunkból történő eltávolításuk előtt. Kérésére minden személyes adatát töröljük.

Az oldal látogatóinak adatait (IP-cím, tartománynév, böngésző típusa és operációs rendszer, a látogatás dátuma és időpontja stb.) a látogatói statisztikák kezelése érdekében gyűjtjük és tároljuk. Ezek az adatok nyilvánosan elérhetőek és a Levenhuk.hu nem felelős közzétételükért. Azonban ezeket az adatokat nem használjuk a látogató beazonosítására.

Sütiket, azaz kis méretű, a számítógép merevlemezére mentett fájlokat használunk bizonyos információk gyűjtésére, amelyek segítenek megjegyezni és feldolgozni a kosárban lévő tételeket, megismerni és menteni az Ön által választott beállításokat a később látogatásokhoz, nyomon követni a hirdetéseket és összesített adatokat gyűjteni az oldalon végzett műveletekről, hogy ezek birtokában a jövőben még jobb használati élményt és továbbfejlesztett eszközöket nyújtsunk Önnek. Ha kívánja, beállíthatja számítógépén, hogy minden süti küldésekor figyelmeztetést jelenítsen meg, vagy böngészőjében akár az összes sütit letilthatja. A legtöbb weboldalhoz hasonlóan ha letiltja a sütiket, egyes szolgáltatásaink nem fognak megfelelően működni. Telefonon keresztül vagy az ügyfélszolgálathoz fordulva így is leadhat rendeléseket.

Amennyiben elküldi személyes adatait a weboldalon való regisztráció, egy megrendelés leadása vagy egy visszajelzési űrlap kitöltése során, Ön hozzájárul, hogy feldolgozzuk és használjuk személyes adatait az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) előírásai szerint az alábbi célokból:

  1. a Levenhuk.hu weboldalán történő regisztráció érdekében;
  2. a Levenhuk.hu promócióiban vagy az általa szervezett promóciókban való részvételhez;
  3. tájékoztató- és reklámüzenetek, hírek, illetve egyéb, személyre szabott információk fogadásához;
  4. rendelés leadásához a Levenhuk.hu weboldalán, illetve a rendeléssel kapcsolatos kommunikáció megvalósításához;
  5. a Levenhuk.hu egyéb kötelezettségeinek teljesítéséhez;
  6. a Levenhuk.hu weboldalon történt keresési előzmények létrehozásához és megtekintéséhez;
  7. személyes adatok használatához statisztikák létrehozása érdekében, a szolgáltatás minőségének javítása érdekében, oldaloptimalizáláshoz és más, a Levenhuk.hu által végrehajtott vagy szervezett piackutatás érdekében.

A személyes adatok feldolgozásának minősül bármely, a személyes adatokon kézileg vagy automata eszközökkel végrehajtott olyan művelet vagy műveletkombináció, ami magába foglalja az alábbiakat: összegyűjtés, rögzítés, strukturálás, felhalmozás, tárolás, frissítés, módosítás, kivonatolás, használat, továbbítás (beleértve a harmadik feleknek történő továbbítást, nem kizárva a határokon átnyúló továbbítást, amennyiben azt a kötelezettségek teljesítése megkívánja), személytelenítés, blokkolás, törlés és a személyes adatok megsemmisítése.

Személyes adatai feldolgozása során a Levenhuk.hu megteszi a szükséges jogi, szervezeti és műszaki intézkedéseket, hogy megvédje adatait a jogosulatlan vagy véletlenszerű hozzáféréstől, a nem koordinált megsemmisítéstől, módosítástól, blokkolástól, másolástól, kiépítéstől, terjesztéstől, illetve a személyes adatait érintő, jogellenes műveletektől.

A Levenhuk.hu vállalatnak joga van a telefonos beszélgetések rögzítéséhez. Ugyanakkor a Levenhuk.hu vállalja, hogy megakadályozza a telefonbeszélgetések során megkapott információkhoz való jogosulatlan hozzáférési kísérleteket, illetve az ilyen információk továbbítását olyan harmadik felek számára, akik közvetlenül nem érintettek a megrendelések vagy promóciók teljesítésében.

A Levenhuk.hu vállalja, hogy nem továbbít olyan információkat, amiket személyes adatokról Öntől kapott. Ugyanakkor a személyes adatok nyilvánosságra hozatala nem minősül kötelezettségszegésnek, amennyiben az ilyen jellegű közzétételi kötelezettség az Európai Unió hatályos jogszabályainak előírásain alapul.

Amennyiben bármilyen kérdése vagy problémája merül fel a személyes adatok feldolgozása, módosítása és törlése tekintetében, akkor vegye fel a kapcsolatot Adatvédelmi Tisztviselőnkkel.

Hozzájárulás levelek fogadásához

Hozzájárulása a marketing- és tájékoztató levelek, illetve a hírlevelek fogadásához szigorúan önkéntes. Joga van bármikor megváltoztatni döntését és megtagadni a levelek további fogadását, illetve indoklás nélkül kérni személyes adatainak módosítását vagy törlését a levelezőlistáról.

A megrendelésről, illetve annak feldolgozási szakaszairól, valamint az igénybe vett promóciók szakaszairól és eredményeiről automatikusan küldünk üzenetet, ezért ezek fogadása nem utasítható vissza.


Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

    • Általános információ

    Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (a továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

    Az alábbi ÁSZF a Levenhuk távcső- és mikroszkóp webáruház (továbbiakban: Eladó), és az Eladó által a www.levenhuk.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vevő (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Eladó és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.levenhuk.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, az Eladó vagy közreműködője által történik. Jelen dokumentum semmilyen tekintetben nem korlátozza a Vásárló külön jogszabályban meghatározott jogait.

    A www.levenhuk.hu webáruházban távcsöveket (csillagászati, túra, éjjellátó stb), mikroszkópokat, nagyítókat valamint ezek kiegészítőit találja. A honlapon szereplő termékekről a lehető legtöbb információt a gyártó oldaláról szerezhet. A magyar nyelvű leírás esetleges pontatlanságaiért nem vállalunk felelősséget. Nem vállalunk továbbá felelősséget a gyártók által, a termék specifikációiban eszközölt változásokért, noha minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy honlapunkon magyar nyelven is a legfrissebb információt írjuk. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

    A honlapon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak 27% áfával. A honlapon megadott árak 1 db-ra vonatkoznak, kivéve, ha másként nem rendelkezünk. Az adott termék mellett feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásból fakadó téves összegek (pl. 10 Ft, 0 Ft) miatt Eladó nem kötelezhető a termék eladására, hanem felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Vevő minden kötelezettségtől mentesen elállhat vásárlási szándékától.


    1. 1.1. Üzemeltetői információ

      A www.levenhuk.hu címen üzemelő webáruházat üzemelteti a Levenhuk Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (Levenhuk Kft.), melynek adatai az alábbiak:

      • Székhely: 1064 Budapest, Podmaniczky út 57. II/14.
      • Adószám: 26108854-2-42
      • Cégjegyzékszám: 01-09-302331 

      • Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
      • Számlavezető bank neve: Unicredit Bank Zrt.
      • Bankszámla szám: HU65 1091 8001 0000 0095 8057 0004
      • IBAN/ Swift kód: BACXHUHB
      • Közösség adószám: HU26108854
      • Elektronikus címe: info@levenhuk.hu
      • Telefonos elérhetőség: 06 1 848 04 56
      • Ügyvezető: Zima Erik
    2. Szaküzlet/ Ügyfélszolgálat adatai:

      • Postacím: 1135 Budapest, Szegedi út 54. Fsz.1.
      • Telefonos elérhetőség: 06 1 998 97 38
      • Nyitva tartás: Hétfő-péntek 9:00 - 18:00 és szombat: 10:00 - 14:00
      • Elektronikus címe: info@levenhuk.hu
    3. Tárhely szolgáltató adatai: KiberNet Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

      Eladó nem folytat engedélyköteles tevékenységet, illetve magatartási kódex nem vonatkozik rá.

    4. 1.2. A vásárlás menete

      Termék megrendeléséhez nem szükséges Vevő regisztráció. A “Vásárlás most" feliratú gombbal a bevásárló kosárba helyezheti a terméket, ahol a termék darabszámát is megadhatja, továbbá a kosárból kiveheti. A “Biztonságos fizetés" feliratú gombra kattintva kezdheti meg a szállítási és fizetési adatok megadását.

      A második oldalon válassza ki a szállítási módot. A következő oldalon külön számlázi cím megadására van lehetőség amennyiben az eltér a szállítási címtől. A ’’Rendelés áttekintése" gombra kattintva, a következő oldalon áttekintheti az adatait, majd a ’’Rendelés leadása’’ gombra kattintva elküldi a rendelését az Eladó számára.

      Töltse ki értelemszerűen a saját adatait (név, telefonszám, e-mail cím). Kérjük ezek pontos megadására különös tekintettel figyeljen oda. A szállítási címhez írja be, hol kívánja a csomagot átvenni. Személyes átvétel esetén az üzletünk címe előre ki van töltve.

      Számlázási címet elég akkor megadni, ha az különbözik a szállítási névtől, címtől. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontos megadására, hiszen ez alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés leadása" gomb megnyomása előtt van lehetőség. A visszalépéshez a Vissza feliratú gombot kell megnyomni.Ha a megrendelés befejeztét követően az adataiban vagy a megrendelésben hibát észlel, vagy módosítani kíván valamit, akkor telefonon vagy az info@zoom-n-joy.hu e-mail címen ezt jelezze nekünk.

      Ezt követően a megrendeléséről kap egy elektronikus levelet az e-mail címére. Amennyiben levelünket nem kapja meg, kérjük ellenőrizze a spam (levélszemét) szűrőjét, hogy nem került-e oda a levelünk.

    5. 1.3. Az adásvételi szerződés létrejötte

      Webáruházban rendelt termék átvételével adásvételi szerződés jön létre Felek között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja.

      Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail Vevőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül ajánlattételi kötelezettsége alól, azaz nem köteles a megrendelt terméket megvenni. A megrendeléseket Eladó automatikusan eltárolja elektronikus formában, a vásárló saját megrendeléseit Eladótól lekérdezheti. A megkötött szerződés más módon iktatásra nem kerül. Felek elfogadják, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül és arra a Magyarországon alkalmazott jog irányadó. A szerződés nyelve magyar.

      Minden vásárlásról magyar áfás számlát adunk, mely a Felek között létrejött szerződésnek minősül és garantálja a Vevő jogait külön jogszabályban meghatározott feltételek mellett.

    • Szállítás és fizetés


    1. 2.1. Szállítási lehetőségek

      A szállítási költség összege a választott szállítási mód függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

      • átvétel személyesen szaküzletünkben
      • szállítás GLS futárszolgálat útján. Mivel a futárszolgálat napközben, munkaidőben keresi fel Önt az áru kézbesítése céljából, kérjük olyan címet adjon meg, melyen Ön vagy családtagja ebben az időszakban elérhető. Tekintettel arra, hogy a futárszolgálat tőlünk teljesen függetlenül dolgozik a saját menetrendje szerint, semmiféle ráhatásunk nincs, hogy a nap mely időpontjában kézbesítsék a csomagot. (Legfeljebb a kézbesítés napjára van némi befolyásunk.) Azt sem tudjuk vállalni, hogy kézbesítés előtt időpont-egyeztetés céljából telefonon felhívják a címzettet. Amennyiben a kézbesítés időpontját (esetleg helyét) kívánja egyeztetni, kérjük a GLS-sel vegye fel a kapcsolatot a +36 1 802 02 65 telefonszámon.
    2. 2.2. Szállítási határidő

      Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, azt 1-3 munkanapon belül kézbesítésre átadjuk a GLS futárszolgálatnak. Az említett szolgáltató Magyarország területén belül 1-2 munkanapon belül kézbesítik a megrendelt terméket. Amennyiben a termék nincs raktáron, annak beszerzéséről intézkedünk, melynek várható idejét megírjuk e-mailben vagy telefonon jelezzük. Vevő a beszerzés ideje alatt bármikor elállhat a vásárlástól, az előre esetlegesen kifizetett előleget Eladó visszautalja a részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. Vevő elfogadja, hogy ilyen esetekben a Eladó nem köteles a vételár visszafizetésén felül kártérítésre, kártalanításra vagy egyéb kártérítésre.

      A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordolhat, hogy egyes termékek annak ellenére "raktáron" lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért Eladó felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően tájékoztatja a vásárlót.

      A weboldalon feltüntetett szállítási határidő tájékoztató jellegű. A napban megadott idők esetén feltételezzük, hogy a beszállítónál raktáron van a termék, az ebből fakadó késedelmek miatt felelősséget nem vállalunk.

    3. 2.3. Szállítási költségek

      Cégünk egységes szállítási költséggel dolgozik, a kiszállítás költsége Magyarországon belül, bruttó 1500 Ft.

      Termékcsere esetén csak az első kiszállítás ingyenes, a második esetén fix 1500 Ft-os szállítási díjat számítunk fel.

      2.4. Fizetési módok

      • Készpénz: személyes átvétel esetén készpénzes fizetést fogadunk el.
      • Utánvét: magyarországi futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetőség van utánvételes fizetésre. Ekkor Ön az átvétel alkalmával fizeti ki a megrendelt termék vételárát a futárnak. Utánvéttel maximum 500 000 Ft értékű terméket tudunk elküldeni.
      • Átutalás: átutalással történő fizetéssel kényelmesen, akár otthonából egyenlítheti ki a megrendelt termék vételárát és egyúttal a szállítási költséget jelentősen csökkentheti. A megrendelt terméket a vételár számlánkra érkezése után küldjük ki.
      • Számlabefizetés: amennyiben nem rendelkezik folyószámlával az ország majdnem minden pontján befizetheti számlánkra a megrendelt áru árát. Amint jóváírják az összeget, a csomagot a címére elküldjük.
    • Jótállási feltételek


    1. 3.1. Jótállási idő

      A 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett - amennyiben másképp nem rendelkezünk - legalább 1 év (12 hónap) jótállási idő vonatkozik. Amennyiben a termékre hosszabb jótállási idő vonatkozik, akkor az 1 éven túli jótállás elsődleges kötelezettje a gyártó. Jótállás keretében a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék a jótállás időtartama alatt kifogástalanol fog működni. A jótállás érvényesíthető a termék jótállási jegyén feltüntetett szervizben vagy szaküzletünkben. A jótállás érvényesítésének feltétele a jótállási jegy - vagy ennek hiányában a vásárlást igazoló számla - bemutatása.

      A hibás termék visszajuttatása a szaküzlet címére a vásárló feladata és költsége. Amennyiben a javításra, cserére már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre - ez esetben Vevő elfogadja, hogy a termék vételárán felül Eladó az esetlegesen elmaradt haszonért, kényelmetlenségekért kártérítést nem ad. Eladó törekszik arra, hogy a javítást 15 napon belül elvégezze, elvégeztesse, azonban egyes esetekben előfordolhat, hogy ez az idő meghosszabbodik tekintve, hogy a gyártó saját szervizében - külföldön - orvosolja a problémát.

      Amennyiben a megvásárolt árucikk hibás vagy 3 napon belül meghibásodik, a vásárló cserére jogosolt. A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti, hanem a termék javítás nélküli cseréjét. A 3 napos cseregarancia a termék jelentős részének meghibásodására vonatkozik, egyéb esetben csak a részegységet cseréljük.

      Olyan árucikknél, ahol a csere előtt - a hibás működés vagy a minőségi kifogás egyértelmű megállapítására - előzetes bevizsgálás szükséges, átvételi elismervény ellenében vizsgálatra átvesszük és továbbküldjük a terméket a forgalmazó vagy szakszerviz felé. A vitatott árucikk visszajuttatása a vásárló feladata és költsége.

      Jótállást kizáró tényezők:

      • Átalakítás, szakszerűtlen kezelés (különösen a tisztítás során okozott karcok, sérülések), helytelen tárolás, nem megfelelő szállítás vagy elemi kár
      • Nem megfelelő tápellátás következtében fellépő elektronikai meghibásodás
      • Természetes elhasználódás
    2. 3.2. Szavatosság

      Szavatosság keretén belül Eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladás időpontjában hibátlan terméket adott át Vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tolajdonságoknak; nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minőséggel; nem rendelkezik a termék leírásában szereplő tolajdonságokkal. A szavatosság kiterjed a hibás összeszerelésre, valamint arra az esetre is, ha a vevő a használati útmutató hibája miatt rosszol szereli össze a terméket.

      Vásárló a hiba felfedezése után - de legfeljebb a vásárlástól számított két éven belül - minél hamarabb köteles érvényesíteni szavatossági igényét. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.

    3. 3.3. Vásárlástól való elállási jog

      A 45/2014. Kormányrendelet alapján az interneten vagy telefonon megrendelt termék átvételétől számított 14 naptári napon belül minden fogyasztónkat* megilleti a vásárlástól való elállás joga, mely különösebb indoklás nélkül az alábbi feltételekkel vehető igénybe. Kérjük, az elállásra vonatkozó egyértelmű igényét írásban (e-mailben vagy postai levélben) előre jelentse be a fenti 14 napos határidőn belül, ezt követően 14 napon belül küldje vissza a terméket. Az alábbiakban pár szóban hétköznapi nyelven összefoglaljuk a rendelet előírásait (további részletekért tekintse meg a fenti linket.)

      • Elállási jog gyakorlása esetén amennyiben a termék értékvesztést szenved akkor ezt a vételár visszafizetésekor érvényesítjük vagy a terméket visszajuttatjuk a vásárlónak, a vevő költségére. Az értékcsökkenésként meghatározott összeget cégünk jogosolt egyoldalúan meghatározni és a termék árának a 99 %-ig terjedhet. (Hétköznapi nyelven megfogalmazva: ha megvásárol egy terméket és azt eredeti állapotban visszajuttatja nekünk, akkor a termék teljes vételárát visszafizetjük. Ha a terméken használat nyoma látszódik - koszos, karcos, viseltes - akkor azt értékvesztésnek tekintjük.)
      • Az áru ellenértékét a visszajuttatást követő 14 naptári napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra. Utánvéttel érkező terméket nem áll módunkban átvenni. Amennyiben postai úton ("rózsaszín" utalványon) kéri az összeg visszajuttatását, akkor ennek költségei Önt terhelik.
      • A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
      • Az elállás joga csak a raktárról szállított termékekre vonatkozik, a vevő egyedi igényei és kívánsága alapján behozott/legyártatott termékekre nem.
    4. * fogyasztónak minősül az a (természetes, azaz nem jogi) személy, aki a gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül köt szerződést

    5. 3.4. Panaszkezelés

      Vevő az esetleges panaszait az ügyfélszolgálaton teheti meg szóban vagy írásban. Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a Vásárlók könyvébe bejegyezést tehet, melynek tartalmaznia kell nevét, elérhetőségét, valamint a panasz tárgyát. A jegyzőkönyv egy példányát a Vevőnek át kell adni. Eladó - amennyiben más törvényi rendelkezések nem vonatkoznak - 30 napon belül írásos választ küld Vevőnek.

      További jogorvoslati lehetőségek:

      • A szolgáltatások minőségével, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerinti illetékes békéltető testületnél. A békéltető testületek listája elérhető az internet címen.
      • Amennyiben Vevő a fogyasztói jogainak megsértését észleli, lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordolhat fogyasztóvédelmi bejelentésével. A járások elérhetősége megtalálható a www.jarasihivatalok.hu internet címen.
      • Felhasználó jogosolt a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
    • Áru-visszavételi garancia

    Eladó az általa forgalmazott termékekre (kivétel az egyedi megrendelések) - függetlenül, hogy azt üzlethelyiségében vagy kiszállítás keretében értékesítette - 30 nap visszavételi garanciát vállal. A garancia csakis és kizárólag bontatlan, eredeti csomagolású, sértetlen, használatba nem vett termékre vonatkozik, az eredeti számla birtokában. Eladó a terméket becseréli bármelyik más termékre vagy vásárlási utalványt ad helyette. A garancia nem vonatkozik vásárlási utalványra. A termék visszaszállítása Eladó ügyfélszolgálatának címére Vevő feladata és költsége.

    Áru-visszavételi garancia nem érinti Vevő vásárlástól való elállási jogát a 45/2014. Kormányrendelet meghatározott feltételek esetén.