(Pamut ágyneműhuzat)
(Pamut ágyneműhuzat)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 2680 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Tapasztalja meg a végső luxust és kényelmet prémium szatén dupla ágytakaró szettünkkel. Ez a 100% pamutszaténból készült kiváló ágyneműgarnitúra a nyugalom és a stílus paradicsomává varázsolja hálószobáját.
Kényeztesse magát páratlan kényelemmel
Bebújhat prémium szatén paplanhuzat szettünk selymes simaságába. A puha és csillogó anyag végigsiklik a bőrén, érzéki és fényűző érzést nyújt, ami miatt nem akarja majd elhagyni az ágyát.
Növelje hálószobája dekorációját
Elegáns kialakításával és gyönyörű kék színével a paplanhuzat szettünk kifinomultságot kölcsönöz bármelyik hálószobának. A reaktív nyomtatási technika élénk és tartós színeket biztosít, így ágyneműgarnitúrája ugyanolyan lenyűgözően néz ki, mint a vásárlás napján.
Kényelem és tartósság
A paplanhuzat szettünk nemcsak fényűző, hanem praktikus is. A gépben mosható anyag lehetővé teszi a könnyű tisztítást, míg a párnahuzat boríték típusú zárórendszere és a paplanhuzat gombos zárórendszere biztosítja a biztonságos illeszkedést.
Technikai részletek:
- Anyag: 100% pamutszatén
- Paplanhuzat mérete: 200 x 220 cm
- Lapos lepedő mérete: 240 x 260 cm
- Oxford párnahuzat Méret: 50 x 70 cm (2 db)
- Reaktív nyomtatás az élénk színekért
- Gépi mosás 30 °C-on
- Fonalszám: 1,5 mm: 211
- Párnahuzat zárórendszere: Párnahuzathoz való zárórendszer: boríték típus
- Paplanhuzat zárórendszere: Burokszerű: Gombok
Dobja fel alvásélményét prémium szatén dupla paplanhuzat szettünkkel. Fogadja el a benne rejlő luxust, kényelmet és stílust, és alakítsa hálószobáját a pihenés és szépség szentélyévé. Rendeljen most, és kényeztesse magát a végső ágyneműélménnyel.
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tapasztalja meg a végső luxust és kényelmet prémium szatén dupla ágytakaró szettünkkel. Ez a 100% pamutszaténból készült kiváló ágyneműgarnitúra a nyugalom és a stílus paradicsomává varázsolja hálószobáját.
Kényeztesse magát páratlan kényelemmel
Bebújhat prémium szatén paplanhuzat szettünk selymes simaságába. A puha és csillogó anyag végigsiklik a bőrén, érzéki és fényűző érzést nyújt, ami miatt nem akarja majd elhagyni az ágyát.
Növelje hálószobája dekorációját
Elegáns kialakításával és gyönyörű kék színével a paplanhuzat szettünk kifinomultságot kölcsönöz bármelyik hálószobának. A reaktív nyomtatási technika élénk és tartós színeket biztosít, így ágyneműgarnitúrája ugyanolyan lenyűgözően néz ki, mint a vásárlás napján.
Kényelem és tartósság
A paplanhuzat szettünk nemcsak fényűző, hanem praktikus is. A gépben mosható anyag lehetővé teszi a könnyű tisztítást, míg a párnahuzat boríték típusú zárórendszere és a paplanhuzat gombos zárórendszere biztosítja a biztonságos illeszkedést.
Technikai részletek:
- Anyag: 100% pamutszatén
- Paplanhuzat mérete: 200 x 220 cm
- Lapos lepedő mérete: 240 x 260 cm
- Oxford párnahuzat Méret: 50 x 70 cm (2 db)
- Reaktív nyomtatás az élénk színekért
- Gépi mosás 30 °C-on
- Fonalszám: 1,5 mm: 211
- Párnahuzat zárórendszere: Párnahuzathoz való zárórendszer: boríték típus
- Paplanhuzat zárórendszere: Burokszerű: Gombok
Dobja fel alvásélményét prémium szatén dupla paplanhuzat szettünkkel. Fogadja el a benne rejlő luxust, kényelmet és stílust, és alakítsa hálószobáját a pihenés és szépség szentélyévé. Rendeljen most, és kényeztesse magát a végső ágyneműélménnyel.
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|