(Napelemes dekoratív megvilágítás)
(Napelemes dekoratív megvilágítás)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 2280 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Üveg dekoratív világítás, amely raktározza a napfényt, alkalmas kertbe, erkélyre vagy teraszra. Alkonyatkor a napi tárolt energia tárul egy gyönyörű fénybe, amely idézi a gyönyörű mintákat a háttérben. Kreatív tervezés nem ismer határokat. Függetlenül attól, hogy napelemes lállólámpát vagy függesztékes lámpát használ.
Technikai adatok:
- üveg magassága: kb. 15,5 cm
- átmérő: kb. 11 cm
- világít akár 12 órát
- kender kötél felfüggesztéshez (kb. 10 cm)
- kapcsoló on/off
- 3 LED fehér
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Üveg dekoratív világítás, amely raktározza a napfényt, alkalmas kertbe, erkélyre vagy teraszra. Alkonyatkor a napi tárolt energia tárul egy gyönyörű fénybe, amely idézi a gyönyörű mintákat a háttérben. Kreatív tervezés nem ismer határokat. Függetlenül attól, hogy napelemes lállólámpát vagy függesztékes lámpát használ.
Technikai adatok:
- üveg magassága: kb. 15,5 cm
- átmérő: kb. 11 cm
- világít akár 12 órát
- kender kötél felfüggesztéshez (kb. 10 cm)
- kapcsoló on/off
- 3 LED fehér
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|