Page View noscript
Esperanza EBN006, TOPAZ, 48W, 23 LED, Körömlakkszárító és műkörömépítő lámpa

(Műkörmös lámpák otthoni használatra)

0
Cikkszám: 8615

Tulajdonságok:
Szín: Fehér
Anyag: Műanyag
Teljesítmény: 48
Tápellátás: Hálózati tápellátás
manikur_pedikur_tipus: Körömlakkszárító, műkörömépítő lámpa
specialis_tulajdonsag: <ul> <li>Ergonomikus forma</li> <li>Energiatakarékos</li> <li>Gyors és könnyen használható</li> </ul>
egyeb_jellemzok: <ul> <li>23 LED lámpa</li> </ul>
garanciaido: 12

A professzionális ESPERANZA AMETHYST lámpának köszönhetően elfelejthetjük a szépségszalonok és a drága manikűr kezelések gyakori látogatását. Segítségével gyorsan, olcsón megvalósíthatja elképzelését. Az összes hibrid, akril és gél lakkal tökéletesen együttműködik. A lámpa ideális a független manikűr és pedikűrhöz valamint a professzionális szépségszalonokban is használható.

23 nagy teljesítményű LED-et tartalmaz, amelyek fehér fényt bocsátanak ki, összesen 48 W-os és 365 nm-es és 405 nm-es hullámhosszal dolgozik. Mozgásérzékelővel és kikeményedési idővel rendelkező kijelzővel rendelkezik, ami nagyban leegyszerűsíti a munkát. A köröm szép lesz és fényes, akár hetekig is.

Szállítási díjak:
  • Futárszolgálat: 2190 Ft
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 2-3 munkanap
RRP: 7 500 Ft
6 750 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Gravicom Trading Kft.

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

A professzionális ESPERANZA AMETHYST lámpának köszönhetően elfelejthetjük a szépségszalonok és a drága manikűr kezelések gyakori látogatását. Segítségével gyorsan, olcsón megvalósíthatja elképzelését. Az összes hibrid, akril és gél lakkal tökéletesen együttműködik. A lámpa ideális a független manikűr és pedikűrhöz valamint a professzionális szépségszalonokban is használható.


23 nagy teljesítményű LED-et tartalmaz, amelyek fehér fényt bocsátanak ki, összesen 48 W-os és 365 nm-es és 405 nm-es hullámhosszal dolgozik. Mozgásérzékelővel és kikeményedési idővel rendelkező kijelzővel rendelkezik, ami nagyban leegyszerűsíti a munkát. A köröm szép lesz és fényes, akár hetekig is.

Házhozszállítás futárszolgálattal

Díja 2190 Ft előreutalás esetén 300 Ft kedvezmény jár.

Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 1 munkanapon belül a kezében foghatja megrendelését!

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk amint munkatársaink öszekészítették a csomagodat. Ezt követően a futárszolgálat munkatársai tájékoztatnak (email, sms) a csomag várható érkezéséről.

Ezen kívül minden rendeléshez az utolsó kiküldött visszaigazoló e-mail-ben elküldjük neked a csomagkövető kódot, így akár magad is nyomon követheted csomagot státuszát a futárszolgálataink csomagkövető felületein.

Csomagjaink átlagosan a feladástól számított 24 órán belül kerülnek kézbesítésre kizárólag munkanapokon.

Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!

A futárszolgálat munkatársa két alkalommal próbálja kézbesíteni a csomagot, egymást követő munkanapokon.. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását ezt követően sem nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról általában elektronikusan. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni.

Amennyiben érdemi egyeztetés nem törénik a futárral részedről, úgy a csomag visszakerül hozzánk. Ezt követően már csak normál szállítási díj ellenében és kizárólag bankártyás vagy előre utalásos fizetéssel tudjuk újra kiküldeni a csomagodat. Ha nekünk sem jelzed hogy szeretnéd mégis a csomagot, úgy a megrendelésedet törölni fogjuk.

Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre, vagy utólag kárjegyzőkönyv készül róla. Tehát kérjük jogy alaposan vizsgáld át a csomag külsejét és belsejét mikor átveszed, és ha találsz bármilyen külsérelmi nyomot a csomagolásban akkor a futárnak haladéktalanul jelezd.

Amennyiben az átvételi körülmények miatt ez nem lehetséges, úgy az átvételt követő 24 órán belül jelezd a futárszolgálatnak a panaszt, aki kárszemlére ki fog menni hozzád és ellenőrzi a csomag sérülését.

Megrendelés esetén a szállítási díj hol van feltüntetve?
  • Termékoldalon: A termék adatlapján a kép melletti szöveges információknál van feltüntetve
  • Vásárlás során a megrendelés összesítőnél külön tételként fel van sorolva.
  • Vásárlást visszaigazoló e-mail-ben van feltüntetve a vásárlási tételeknél


Garancia

Cégünk a fogyasztóknak és a fogyasztóknak minősülő és nem minősülő személyek számára nyújtja a jelen jótállási feltételeket, amennyiben a fogyasztónak minősülő személy viszonteladónak vagy kifejezetten üzleti vagy ipari célú felhasználónak nem minősül. A jótállás tényleges időtartalma termék fajtától és gyártónként eltérő 1-2 vagy akár 3 év is lehet, betartva a hatályos jogszabályokat. Minden esetben oldalunkon, valamint viszonteladóink weboldalain, továbbá a termékhez kapott számlán találsz információt a garancia időről. Garanciális ügyintézést, kizárólag a weboldalunkon vásárolt, vagy velünk szerződésben álló viszonteladóktól vásárolt termékek esetén tudunk biztosítani. Szervizünk a hatályos jogszabályok szerint magánszemélyeknek 30 napon belül teljesíti a garanciális ügyintézést, akár visszajuttatva a javított, vagy cserélt terméket.

10 000 forint alatti termék esetén külön garanciajegyet nem adunk az ilyen termékekhez.  A weboldalon minden termék adatlapján fel van pontosan tüntetve a termékhez tartozó jótállási idő.

Feltételek

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.

A jótállás időtartama:

A jogszabályban meghatározott értékek:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.

A jótállás semmissé válik:

  • A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
  • A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
  • A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
  • A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
  • A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
  • A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
  • A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
  • Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.

Ügyintézés módja

Első lépésként a lenti található elérhetőségeken kell jeleznie felénk a jótállási igényét. Bármelyik módszert választod, kérjük, hogy a következő adatokat készítsd elő: gyári sorozatszám, számla és garanciajegy, részletes hibaleírás. (Számla bemutatás nélküli jótállási igényt nem fogadunk el!)

A bejelentést követően a terméket el kell juttatni hozzánk amit megtehetsz személyesen ügyfélszolgálati címünkön (1165 Budapest Centenáriumi sétány 16.) vagy logisztikai központunkba küldheted futárral vagy postán feladva a terméket. (Logisztikai központunkban nincs lehetőség személyes átvételre) Amennyiben futárral küldöd hozzánk a terméket, úgy azt a 1047 Budapest, Baross utca 79-89-es címre legyél szíves megtenni! 

A szervizelés eredményéről telefonon tájékoztatunk, ezt követően a javított vagy cserélt terméket átvételi pontunkra szállítjuk, ahol átveheted személyesen. Lehetőséged van kérni garanciafutár szolgáltatásunkat is, így a javított vagy cserélt terméket futárszolgálati partnerünk kiszállítja Neked. A szolgáltatásnak egyszeri 990 forintos díja van, amit a futárnak kell kifizetni átvételkor.




Termék leírás:

A professzionális ESPERANZA AMETHYST lámpának köszönhetően elfelejthetjük a szépségszalonok és a drága manikűr kezelések gyakori látogatását. Segítségével gyorsan, olcsón megvalósíthatja elképzelését. Az összes hibrid, akril és gél lakkal tökéletesen együttműködik. A lámpa ideális a független manikűr és pedikűrhöz valamint a professzionális szépségszalonokban is használható.

23 nagy teljesítményű LED-et tartalmaz, amelyek fehér fényt bocsátanak ki, összesen 48 W-os és 365 nm-es és 405 nm-es hullámhosszal dolgozik. Mozgásérzékelővel és kikeményedési idővel rendelkező kijelzővel rendelkezik, ami nagyban leegyszerűsíti a munkát. A köröm szép lesz és fényes, akár hetekig is.

Szállítási információk:

Házhozszállítás futárszolgálattal

Díja 2190 Ft előreutalás esetén 300 Ft kedvezmény jár.

Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 1 munkanapon belül a kezében foghatja megrendelését!

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk amint munkatársaink öszekészítették a csomagodat. Ezt követően a futárszolgálat munkatársai tájékoztatnak (email, sms) a csomag várható érkezéséről.

Ezen kívül minden rendeléshez az utolsó kiküldött visszaigazoló e-mail-ben elküldjük neked a csomagkövető kódot, így akár magad is nyomon követheted csomagot státuszát a futárszolgálataink csomagkövető felületein.

Csomagjaink átlagosan a feladástól számított 24 órán belül kerülnek kézbesítésre kizárólag munkanapokon.

Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!

A futárszolgálat munkatársa két alkalommal próbálja kézbesíteni a csomagot, egymást követő munkanapokon.. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását ezt követően sem nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról általában elektronikusan. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni.

Amennyiben érdemi egyeztetés nem törénik a futárral részedről, úgy a csomag visszakerül hozzánk. Ezt követően már csak normál szállítási díj ellenében és kizárólag bankártyás vagy előre utalásos fizetéssel tudjuk újra kiküldeni a csomagodat. Ha nekünk sem jelzed hogy szeretnéd mégis a csomagot, úgy a megrendelésedet törölni fogjuk.

Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre, vagy utólag kárjegyzőkönyv készül róla. Tehát kérjük jogy alaposan vizsgáld át a csomag külsejét és belsejét mikor átveszed, és ha találsz bármilyen külsérelmi nyomot a csomagolásban akkor a futárnak haladéktalanul jelezd.

Amennyiben az átvételi körülmények miatt ez nem lehetséges, úgy az átvételt követő 24 órán belül jelezd a futárszolgálatnak a panaszt, aki kárszemlére ki fog menni hozzád és ellenőrzi a csomag sérülését.

Megrendelés esetén a szállítási díj hol van feltüntetve?
  • Termékoldalon: A termék adatlapján a kép melletti szöveges információknál van feltüntetve
  • Vásárlás során a megrendelés összesítőnél külön tételként fel van sorolva.
  • Vásárlást visszaigazoló e-mail-ben van feltüntetve a vásárlási tételeknél
Garanciális feltételek:


Garancia

Cégünk a fogyasztóknak és a fogyasztóknak minősülő és nem minősülő személyek számára nyújtja a jelen jótállási feltételeket, amennyiben a fogyasztónak minősülő személy viszonteladónak vagy kifejezetten üzleti vagy ipari célú felhasználónak nem minősül. A jótállás tényleges időtartalma termék fajtától és gyártónként eltérő 1-2 vagy akár 3 év is lehet, betartva a hatályos jogszabályokat. Minden esetben oldalunkon, valamint viszonteladóink weboldalain, továbbá a termékhez kapott számlán találsz információt a garancia időről. Garanciális ügyintézést, kizárólag a weboldalunkon vásárolt, vagy velünk szerződésben álló viszonteladóktól vásárolt termékek esetén tudunk biztosítani. Szervizünk a hatályos jogszabályok szerint magánszemélyeknek 30 napon belül teljesíti a garanciális ügyintézést, akár visszajuttatva a javított, vagy cserélt terméket.

10 000 forint alatti termék esetén külön garanciajegyet nem adunk az ilyen termékekhez.  A weboldalon minden termék adatlapján fel van pontosan tüntetve a termékhez tartozó jótállási idő.

Feltételek

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.

A jótállás időtartama:

A jogszabályban meghatározott értékek:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.

A jótállás semmissé válik:

  • A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
  • A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
  • A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
  • A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
  • A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
  • A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
  • A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
  • Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.

Ügyintézés módja

Első lépésként a lenti található elérhetőségeken kell jeleznie felénk a jótállási igényét. Bármelyik módszert választod, kérjük, hogy a következő adatokat készítsd elő: gyári sorozatszám, számla és garanciajegy, részletes hibaleírás. (Számla bemutatás nélküli jótállási igényt nem fogadunk el!)

A bejelentést követően a terméket el kell juttatni hozzánk amit megtehetsz személyesen ügyfélszolgálati címünkön (1165 Budapest Centenáriumi sétány 16.) vagy logisztikai központunkba küldheted futárral vagy postán feladva a terméket. (Logisztikai központunkban nincs lehetőség személyes átvételre) Amennyiben futárral küldöd hozzánk a terméket, úgy azt a 1047 Budapest, Baross utca 79-89-es címre legyél szíves megtenni! 

A szervizelés eredményéről telefonon tájékoztatunk, ezt követően a javított vagy cserélt terméket átvételi pontunkra szállítjuk, ahol átveheted személyesen. Lehetőséged van kérni garanciafutár szolgáltatásunkat is, így a javított vagy cserélt terméket futárszolgálati partnerünk kiszállítja Neked. A szolgáltatásnak egyszeri 990 forintos díja van, amit a futárnak kell kifizetni átvételkor.




0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Szín Fehér
Anyag Műanyag
Teljesítmény 48
Tápellátás Hálózati tápellátás
manikur_pedikur_tipus Körömlakkszárító, műkörömépítő lámpa
specialis_tulajdonsag <ul> <li>Ergonomikus forma</li> <li>Energiatakarékos</li> <li>Gyors és könnyen használható</li> </ul>
egyeb_jellemzok <ul> <li>23 LED lámpa</li> </ul>
garanciaido 12

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed