(Masszázs és Tv fotel)
(Masszázs és Tv fotel)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 3080 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Bemutatjuk a szárnyas széket - a kényelem és a stílus remekművét, amely a pihenés fellegvárává varázsolja életterét.
Páratlan kényelem
Merüljön el a szárnyas fotel plüss párnáiban, és érezze, hogy a nap stressze elolvad. Nagyvonalú méreteivel és ergonomikus kialakításával ez a fotel tökéletes alátámasztást nyújt testének, lehetővé téve a kikapcsolódást és feltöltődést.
Felemeli a dekorációt
Adjon otthonának egy csipetnyi kifinomultságot a szárnyas székkel. Karcsú vonalai és elegáns sziluettje olyan statement darabbá teszi, amely bármelyik helyiséget feldobja. Az élénk kék szín egy kis személyiséget kölcsönöz, olyan fókuszpontot teremtve, amely lenyűgözi vendégeit.
Kézműves kivitelezés a javából
A szárnyas széket a legnagyobb odafigyeléssel készítették el. A váz 100% gyertyánfából készült, így biztosítva a tartósságot és stabilitást az elkövetkező évekre. A 100% poliészterből készült szövet nemcsak puha tapintású, hanem kopásálló is.
Technikai részletek:
- 100% gyertyánfa a tartósság és stabilitás érdekében.
- Szövet: 100% poliészter a puha és hosszan tartó kivitelezésért
- Szélesség: 72 cm, magasság: 63 cm, mélység: 50 cm a kényelmes ülőalkalmatosságért.
- Lábak magassága: 10 cm a stabilitás növelése érdekében.
- Hab: 30 DNS 7 cm / 24 DNS Feather 3 cm az optimális párnázás és alátámasztás érdekében.
Dobja fel életterét a szárnyas fotelrel, és kényeztesse magát a tökéletes kényelemmel és stílussal. Rendeljen most, és tapasztalja meg a megérdemelt luxust.
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Bemutatjuk a szárnyas széket - a kényelem és a stílus remekművét, amely a pihenés fellegvárává varázsolja életterét.
Páratlan kényelem
Merüljön el a szárnyas fotel plüss párnáiban, és érezze, hogy a nap stressze elolvad. Nagyvonalú méreteivel és ergonomikus kialakításával ez a fotel tökéletes alátámasztást nyújt testének, lehetővé téve a kikapcsolódást és feltöltődést.
Felemeli a dekorációt
Adjon otthonának egy csipetnyi kifinomultságot a szárnyas székkel. Karcsú vonalai és elegáns sziluettje olyan statement darabbá teszi, amely bármelyik helyiséget feldobja. Az élénk kék szín egy kis személyiséget kölcsönöz, olyan fókuszpontot teremtve, amely lenyűgözi vendégeit.
Kézműves kivitelezés a javából
A szárnyas széket a legnagyobb odafigyeléssel készítették el. A váz 100% gyertyánfából készült, így biztosítva a tartósságot és stabilitást az elkövetkező évekre. A 100% poliészterből készült szövet nemcsak puha tapintású, hanem kopásálló is.
Technikai részletek:
- 100% gyertyánfa a tartósság és stabilitás érdekében.
- Szövet: 100% poliészter a puha és hosszan tartó kivitelezésért
- Szélesség: 72 cm, magasság: 63 cm, mélység: 50 cm a kényelmes ülőalkalmatosságért.
- Lábak magassága: 10 cm a stabilitás növelése érdekében.
- Hab: 30 DNS 7 cm / 24 DNS Feather 3 cm az optimális párnázás és alátámasztás érdekében.
Dobja fel életterét a szárnyas fotelrel, és kényeztesse magát a tökéletes kényelemmel és stílussal. Rendeljen most, és tapasztalja meg a megérdemelt luxust.
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|