Page View noscript
Gyümölcsaszaló G21 Paradiso BIG White - 550 W

(Gyümölcsaszaló -és szárító)

0
Cikkszám: 55076

Tulajdonságok:
Szállítási díjak:
  • Futárszolgálat: 2680 Ft
-490 Ft barion vagy banki előreutalás esetén
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 4-5 munkanap
28 689 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Kokiska

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

A G21 Paradiso big gyümölcsaszaló csökkenti az élelmiszerek, mint például a a gyümölcsök, zöldségek, fűszernövények vagy gombák víztartalmát.


A gyümölcsaszalás meghosszabbítja a lehetséges tárolás időtartamát, ráadásul az egyik legegészségesebb módjaaz élelmiszerek tartósításának. A szárítás a hosszú távú tárolás egyikalternatívája, ugyanúgy, mint a fagyasztás, sózás vagy befőzés.


A G21 Paradiso big gyümölcsaszaló garantálja az élelmiszerek gyors és egyenletes aszalását. Az élelmiszerek az aszalógépben elnyelik a hőt, aminek hatására a nedvesség távozik belőlük vízgőz formájában.


Digitális hőszabályozóval rendelkezik, valamint időzítővel és automatikus kikapcsolással. A Silent Thing technológiájú ventilátornak köszönhetően az aszalógép rendkívül halk, tehát a szárítás alatt szinte észre sem fogja venni.


Termék részletek:



  • Lemezek száma: 6

  • Aszaló felület: 7 182 cm2

  • Lemezek méretei: 42 x 28,5 cm

  • Lemezek magassága: 2,5 cm

  • Magasság a lemezek között kisebb alapanyagokhoz: 2 cm

  • Magasság a lemezek között nagyobb alapanyagokhoz: 3 cm

  • Teljesítmény: 550 W

  • Digitális hőszabályozás: 40 – 70°C

  • Automatikus időzítő

  • Automatikus kikapcsolás

  • Silent Thing technológia (csendes menet és egyenletes aszalás)

  • Zajszint: 50 dB

  • Anyag: BPA FREE műanyag

  • Méretek: 41 x 29 x 21,5 cm

  • Súly: 4 kg

  • Szín: fehér

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Termék leírás:

A G21 Paradiso big gyümölcsaszaló csökkenti az élelmiszerek, mint például a a gyümölcsök, zöldségek, fűszernövények vagy gombák víztartalmát.

A gyümölcsaszalás meghosszabbítja a lehetséges tárolás időtartamát, ráadásul az egyik legegészségesebb módjaaz élelmiszerek tartósításának. A szárítás a hosszú távú tárolás egyikalternatívája, ugyanúgy, mint a fagyasztás, sózás vagy befőzés.

A G21 Paradiso big gyümölcsaszaló garantálja az élelmiszerek gyors és egyenletes aszalását. Az élelmiszerek az aszalógépben elnyelik a hőt, aminek hatására a nedvesség távozik belőlük vízgőz formájában.

Digitális hőszabályozóval rendelkezik, valamint időzítővel és automatikus kikapcsolással. A Silent Thing technológiájú ventilátornak köszönhetően az aszalógép rendkívül halk, tehát a szárítás alatt szinte észre sem fogja venni.

Termék részletek:

  • Lemezek száma: 6
  • Aszaló felület: 7 182 cm2
  • Lemezek méretei: 42 x 28,5 cm
  • Lemezek magassága: 2,5 cm
  • Magasság a lemezek között kisebb alapanyagokhoz: 2 cm
  • Magasság a lemezek között nagyobb alapanyagokhoz: 3 cm
  • Teljesítmény: 550 W
  • Digitális hőszabályozás: 40 – 70°C
  • Automatikus időzítő
  • Automatikus kikapcsolás
  • Silent Thing technológia (csendes menet és egyenletes aszalás)
  • Zajszint: 50 dB
  • Anyag: BPA FREE műanyag
  • Méretek: 41 x 29 x 21,5 cm
  • Súly: 4 kg
  • Szín: fehér
Szállítási információk:

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

Garanciális feltételek:

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Nincs egy tulajdonság sem!

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed