(Fém kerti étkezőgarnitúrák)
(Fém kerti étkezőgarnitúrák)
Tulajdonságok:
Szállítás 2-3 munkanap
Miért vesz egy fém kerti bútorok?
Kínál érdekes vonalak és formák, amelyek nem állíthatók elő Más anyagok megmunkálásához.
Nagyon tartós és időszakos karbantartást van szüksége, szappanos vízzel.
Nos, ez a megfelelő kerítés és egyéb kerti vagy belső kiegészítők.
Lehet ki majdnem egy év, és a téli legyen a teremben vagy a teraszon.
Ellentétben fából készült bútorok nem kell festeni, vagy védje a kártevők ellen.
Együtt színes párnák, tányéralátétek és virágok egyszerűen ellenállhatatlan!
Böngésszen az online és a többi kívánt szett fém bútorok . Ahhoz, hogy megbirkózzon, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.
Lehetőség eltérések:
táblázat ⌀ 90 cm
táblázat ⌀ 105 cm
A népszerűsége kerti bútorok is fém. Ez az anyag visszanyeri javára tulajdonosai kertek. Valószínűleg azért, mert az összes fém bútorok, praktikus és jól karbantartott. Sestava obsahuje: 4x Fémszéket Elton
Szállítás és fizetés
Szállítás és fizetés
1. Szállítás a fuvarozóval (DACHSER)
A küldeményt az Ön által megadott címre 8 - 16 óra között szállítjuk ki megközelítőleg 7 munkanapon belül. Abban a pillanatban, amikor átadjuk a szállítmányt a fuvarozónak, Ön fog kapni emailben egy visszaigazolást a szállításról, beleértve a küldemény számát és a fuvarozó telefonos elérhetőségét. A fuvarozó sofőrje megkapja az Ön telefonos és emailes elérhetőségét. A szállítás napján a sofőr kapcsolatba fog lépni Önnel SMS üzenetben és emailben.
2. Utasítások az áruátvétel kapcsán
2.1. Kérjük ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét.
2.2. Amennyiben a csomagolás bármilyen formában sérült (széttépett, átázott, koszos, stb.), kérjük vegye át az árut " sérült áru" megjegyzéssel - írjon közvetlenül a sofőrrel egy dokumentumot a küldemény sérüléséről (a dokumentumra a sofőrnek írja rá: sérült áru) és áruátvétel után kérjük küldjön fényképeket az info@i-kertibutor.hu email címre, hogy az Ön esetleges reklamációjával foglalkozhassunk.
2.3. Az előbb említett szöveg (sérült áru) fel nem tüntetése esetén a fuvarozó számára azt jelenti, hogy a küldemény teljesen rendben volt az ügyfél által átvéve és a reklamációt ezután azonnal elutasítja a fuvarozó.
3. Fizetés
Utánvétes fizetés - díjmentes
Online bankkártyás fizetés - díjmentes
Előreutalás bankszámlára - díjmentes
PayPal - díjmentes
4. Fuvardíj
A fuvardíj az összes rendelés esetén INGYENES.
5. Személyes átvétel Uherské Hradišté városban, Csehország
a személyes átvétel az összes termékre INGYENES
Szállítás és fizetés
Szállítás és fizetés
1. Szállítás a fuvarozóval (DACHSER)
A küldeményt az Ön által megadott címre 8 - 16 óra között szállítjuk ki megközelítőleg 7 munkanapon belül. Abban a pillanatban, amikor átadjuk a szállítmányt a fuvarozónak, Ön fog kapni emailben egy visszaigazolást a szállításról, beleértve a küldemény számát és a fuvarozó telefonos elérhetőségét. A fuvarozó sofőrje megkapja az Ön telefonos és emailes elérhetőségét. A szállítás napján a sofőr kapcsolatba fog lépni Önnel SMS üzenetben és emailben.
2. Utasítások az áruátvétel kapcsán
2.1. Kérjük ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét.
2.2. Amennyiben a csomagolás bármilyen formában sérült (széttépett, átázott, koszos, stb.), kérjük vegye át az árut " sérült áru" megjegyzéssel - írjon közvetlenül a sofőrrel egy dokumentumot a küldemény sérüléséről (a dokumentumra a sofőrnek írja rá: sérült áru) és áruátvétel után kérjük küldjön fényképeket az info@i-kertibutor.hu email címre, hogy az Ön esetleges reklamációjával foglalkozhassunk.
2.3. Az előbb említett szöveg (sérült áru) fel nem tüntetése esetén a fuvarozó számára azt jelenti, hogy a küldemény teljesen rendben volt az ügyfél által átvéve és a reklamációt ezután azonnal elutasítja a fuvarozó.
3. Fizetés
Utánvétes fizetés - díjmentes
Online bankkártyás fizetés - díjmentes
Előreutalás bankszámlára - díjmentes
PayPal - díjmentes
4. Fuvardíj
A fuvardíj az összes rendelés esetén INGYENES.
5. Személyes átvétel Uherské Hradišté városban, Csehország
a személyes átvétel az összes termékre INGYENES
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|