(Felszerelés)
(Felszerelés)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 3580 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Ezzel a függőleges radiátorral melegen tarthatja otthonát vagy kereskedelmi helyiségeit. 1062 W hőteljesítményével, fehér acél konstrukciójával és modern kialakításával nemcsak otthonát, hanem a belső teret is felmelegíti.
Termék részletek:
teljes súly: kb. 22,3 kg
a termék méretei: 160 x 60,4 x 5,2 cm (ma x szé x mé)
hőteljesítmény: kb. 1062 W 75 ° C -on (áramlás) - 65 ° C (visszatérő) - 20 ° C (szobahőmérséklet)
függőleges D-profilok: 68 x 12 x 1,5 mm
vízszintes kerek csövek: Ø 38 mm
mélység (hosszabbítással): 87 mm
központi csatlakozás: 50 mm
csatlakozó menet: G1 / 2 "
vizsgálati nyomás 4 bar (0,4 MPa), maximális üzemi nyomás 3 bar (0,3 MPa)
szerelési anyagot is beleértve
Szükséges alkatrészek: radiátor szelepek (nem tartozék)
anyaga: acél Q195
Csomag tartalma:
- 1 x függőleges radiátor a szerelőanyaggal együtt
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Ezzel a függőleges radiátorral melegen tarthatja otthonát vagy kereskedelmi helyiségeit. 1062 W hőteljesítményével, fehér acél konstrukciójával és modern kialakításával nemcsak otthonát, hanem a belső teret is felmelegíti.
Termék részletek:
-
teljes súly: kb. 22,3 kg
-
a termék méretei: 160 x 60,4 x 5,2 cm (ma x szé x mé)
-
hőteljesítmény: kb. 1062 W 75 ° C -on (áramlás) - 65 ° C (visszatérő) - 20 ° C (szobahőmérséklet)
-
függőleges D-profilok: 68 x 12 x 1,5 mm
-
vízszintes kerek csövek: Ø 38 mm
-
mélység (hosszabbítással): 87 mm
-
központi csatlakozás: 50 mm
-
csatlakozó menet: G1 / 2 "
-
vizsgálati nyomás 4 bar (0,4 MPa), maximális üzemi nyomás 3 bar (0,3 MPa)
-
szerelési anyagot is beleértve
-
Szükséges alkatrészek: radiátor szelepek (nem tartozék)
-
anyaga: acél Q195
Csomag tartalma:
- 1 x függőleges radiátor a szerelőanyaggal együtt
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|