Page View noscript
A herceg nyer társasjáték

(Egyéb)

0
Cikkszám: 204606

Tulajdonságok:
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 2-3 munkanap
4 499 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) jateknet.hu

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk
Futóversenyt rendeznek a királyi udvarban, amin az ifjú herceg is részt vesz. Azonban sajnos nem igazán tud gyorsan futni, de veszíteni sem szeret. Szegény öreg király szíve viszont megszakadna, ha nem az ő szeme fénye érne be elsőként a célba...

Nincs más megoldás, a többi versenyzővel közösen igyekezned kell minél lassabban és ügyetlenebbül futni, hogy a verseny végén a herceg nyerjen!

Átlagos játékidő: 30 perc

Tartalom: 18 db útlapka, 60 db programkártya, 15 db kiegészítőkártya, 1 db játékszabály


Be kell vallanom valamit. Amikor elolvastam a játék ajánlóját, először az fogalmazódott meg bennem, hogy „hajaj, ne tanítsuk már a gyerekeknek azt, hogy vannak egyenlőbbek, úgyis rájönnek majd”. Aztán kipróbáltuk a társast, és gyökeresen megváltozott a véleményem, merthogy a Herceg nyer nem erről szól. Oké, az elkényeztetett hercegnek kell megnyernie a futóversenyt, de mindezt közösen kell elérni – és így máris kapunk egy nagyszerű csapatjátékot, amiben főszerephez jut a logika és az előre tervezés.

A történet egyszerű és érthető, a herceg nem tud veszíteni, és a király szeretné, hogy mindenképpen a szeme fénye nyerjen. A játék lényege, hogy különböző kártyákkal útlapkákat mozgatunk, aminek következtében a versenyzők előrébb, vagy épp hátrébb kerülnek. Ez így egyszerűnek hangzik, és az is lenne, éppen ezért nem lépünk egyből, csak a tizedik kör végén, addig fejben modellezzük a karakterek mozgását. Jó kis agytorna, és a legjobb benne az, hogy ez egy olyan társas, amit sokáig játszhatunk, mert egy-egy kiegészítő lapka használatával nehezíthetünk a játékmeneten, ráadásul mi döntjük el, hogy milyen módon. A nyolc éves fiammal simán játsszuk a normál játékmódot, és már kacsintgatunk a nehezítések felé. Külön jó pont, hogy egy-egy parti rövid, és nem kell sok időt rászánni, suli után is belefér egy-egy kör.

A grafikája aranyos, kifejezetten mesés, úgyhogy tuti bejön majd a gyerekeknek, és egyből odaképzelik magukat egy középkori maratonra.

Plusz alternatív szabály: könnyen lehet kompetitív játékként is játszani, csak meg kell egyezni előre, hogy ki milyen színnel játszik (a herceget kiszedtük ebben az esetben). Így máris kapunk egy szívatós játékmenetet, de van elég lehetőség a játékban, hogy hosszú időre lekösse a gyerekeket és a felnőtteket is, ez már tényleg csak bónusz.

Tipp: Friss fejjel érdemes leülni játszani, ez nem az a fajta társas, ahol nem kell gondolkodni, és csak a kockákat kell dobálni.
Termék leírás: Futóversenyt rendeznek a királyi udvarban, amin az ifjú herceg is részt vesz. Azonban sajnos nem igazán tud gyorsan futni, de veszíteni sem szeret. Szegény öreg király szíve viszont megszakadna, ha nem az ő szeme fénye érne be elsőként a célba... Nincs más megoldás, a többi versenyzővel közösen igyekezned kell minél lassabban és ügyetlenebbül futni, hogy a verseny végén a herceg nyerjen! Átlagos játékidő: 30 perc Tartalom: 18 db útlapka, 60 db programkártya, 15 db kiegészítőkártya, 1 db játékszabály Be kell vallanom valamit. Amikor elolvastam a játék ajánlóját, először az fogalmazódott meg bennem, hogy „hajaj, ne tanítsuk már a gyerekeknek azt, hogy vannak egyenlőbbek, úgyis rájönnek majd”. Aztán kipróbáltuk a társast, és gyökeresen megváltozott a véleményem, merthogy a Herceg nyer nem erről szól. Oké, az elkényeztetett hercegnek kell megnyernie a futóversenyt, de mindezt közösen kell elérni – és így máris kapunk egy nagyszerű csapatjátékot, amiben főszerephez jut a logika és az előre tervezés. A történet egyszerű és érthető, a herceg nem tud veszíteni, és a király szeretné, hogy mindenképpen a szeme fénye nyerjen. A játék lényege, hogy különböző kártyákkal útlapkákat mozgatunk, aminek következtében a versenyzők előrébb, vagy épp hátrébb kerülnek. Ez így egyszerűnek hangzik, és az is lenne, éppen ezért nem lépünk egyből, csak a tizedik kör végén, addig fejben modellezzük a karakterek mozgását. Jó kis agytorna, és a legjobb benne az, hogy ez egy olyan társas, amit sokáig játszhatunk, mert egy-egy kiegészítő lapka használatával nehezíthetünk a játékmeneten, ráadásul mi döntjük el, hogy milyen módon. A nyolc éves fiammal simán játsszuk a normál játékmódot, és már kacsintgatunk a nehezítések felé. Külön jó pont, hogy egy-egy parti rövid, és nem kell sok időt rászánni, suli után is belefér egy-egy kör. A grafikája aranyos, kifejezetten mesés, úgyhogy tuti bejön majd a gyerekeknek, és egyből odaképzelik magukat egy középkori maratonra. Plusz alternatív szabály: könnyen lehet kompetitív játékként is játszani, csak meg kell egyezni előre, hogy ki milyen színnel játszik (a herceget kiszedtük ebben az esetben). Így máris kapunk egy szívatós játékmenetet, de van elég lehetőség a játékban, hogy hosszú időre lekösse a gyerekeket és a felnőtteket is, ez már tényleg csak bónusz. Tipp: Friss fejjel érdemes leülni játszani, ez nem az a fajta társas, ahol nem kell gondolkodni, és csak a kockákat kell dobálni.
0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Nincs egy tulajdonság sem!

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed