(Dizájn szekrények, komódok)
(Dizájn szekrények, komódok)
Tulajdonságok:
Szállítás 2-3 munkanap
A Halia komód lenyűgöz az eredetiségével és különleges karaktert kölcsönöz az otthonnak. Megtalálja a helyét a nappaliban, hálószobában, de az előszobában is. Természetes megjelenést kapott a gyártásához használt masszív akácfának köszönhetően. Az anyag gyönyörű szerkezetét az ajtó egyedi mozaik 3D mintája is hangsúlyozza, mely precíz kézi munka eredménye. Három tágas fiók és két matt arany fogantyús szekrényrekesz lehetővé teszi a játékok, edények és még sok más szervezett tárolását. A fa lábak könnyű retro dizájnt kölcsönöznek a komódnak, ugyanakkor stabilitást biztosítanak. Rendkívül harmonikus koncepciót alkothat, ha ugyanazon sorozat kiegészítőivel kombinálja. A Halia komód tiszta szépsége és stílusos dizájnja tagadhatatlan.
Méret: 145cm x 75cm x 40cm (sz x ma x mé)Méret - fiók: 3x 46cm x 16cm (sz x ma)Anyag: tömör akácfa, fémSzín: természetes barna, arany
A kézi munka és a felhasznált anyag jellege miatt a vásárolt termék kissé eltérhet a képen láthatótól. Minden darab egyedi.
Kézbesítés futárszolgálattal.
Szállítási ár: Ingyenes szállítás futárral
Nem számolunk fel csomagolási díjat. A fenti díjak belföldi szállításra vonatkoznak.
Szállítási idő
A termékeinket külföldi kereskedőktől és gyártóktól, megrendelésre hozzuk. A várható szállítási időt a termék mellett találja.
A készleten a beszállítónál jelölt termékeknél általában 2-3 hét a szállítás.
A raktáron lévő termékeinknél általában 1 hét a szállítási idő.
Az egyedileg gyártott termékeknél, amelyek a vásárló kérése szerint készülnek el, altalában 4-6 hét a szállítás.
A szállítási idő attól a naptól értendő, amikor a vásárlónak azt e-mailben visszaigazoltuk.
Az áru feladásáról/elküldéséről a vásárló e-mail tájékoztatást kap tőlünk.
Az árut futárszolgálattal szállítjuk a vásárló által megadott kézbesítési címre. A futárszolgálat telefonon felveszi a kapcsolatot a vevővel, mielőtt az árut kézbesíti.
Ha az áru nincs kézbesítve 7 napon belül az értesítéstől számítva, kérjük lépjen kapcsolatba velünk. A kiszállítás elmaradását megvizsgáljuk, majd azonnal értesítjük a kézbesítés elmaradásának okairól.
Futárszolgálati partnerünk: XXL Futár https://xxlfutar.hu/
Csomagkövetés: https://xxlfutar.hu/package
TERMÉK VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ
A vásárlónak joga van ellálni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket 30 napig a kiszállítástól, indok megadása nélkül. Az elállási jog magánszemély vásárlók esetén érvényesíthető.
Az árut ne küldje vissza utánvéttel! Az így elküldött árut nem vesszük át.
A visszaszállítási költséget maga a vásárló fedezi. A termék futárszolgálattal küldhető vissza. A terméket szükséges alaposan visszacsomagolni és visszaküldési lapot hozzátenni. Miután a visszaküldött csomag megérkezett hozzánk, ellenőriztük és rendben találtuk, visszautalásra kerül a vételár a vásárló által megadott számlaszámra.
Cím a termék visszaküldésére:
XXL Futár - Estilofina
Almakerek utca 4
1048 Budapest
Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016
Telefon Estilofina.hu: +36 20 236 0986
Email: info@estilofina.hu
Visszaküldési lap letöltése itt : Reklamációs űrlap/igénylőlap – letöltés
Ha a megrendelt árun hibát/sérülést talál kibontás után, fotókkal kell nekünk ezt jelezni e-mailben.
Az e-mail feldolgozása és a hiba ellenőrzése után, megírjuk az általunk felajánlott lehetőségeket a reklamáció orvoslására.
Minden reklamációt egyedileg kezelünk az okozott kárnak megfelelően.
Ha már kiszállításkor észlel sérülést az árun/csomagoláson, ebben az esetben elsősorban jegyzőkönyvet kell írni a futárral a hibáról.
Kézbesítés futárszolgálattal.
Szállítási ár: Ingyenes szállítás futárral
Nem számolunk fel csomagolási díjat. A fenti díjak belföldi szállításra vonatkoznak.
Szállítási idő
A termékeinket külföldi kereskedőktől és gyártóktól, megrendelésre hozzuk. A várható szállítási időt a termék mellett találja.
A készleten a beszállítónál jelölt termékeknél általában 2-3 hét a szállítás.
A raktáron lévő termékeinknél általában 1 hét a szállítási idő.
Az egyedileg gyártott termékeknél, amelyek a vásárló kérése szerint készülnek el, altalában 4-6 hét a szállítás.
A szállítási idő attól a naptól értendő, amikor a vásárlónak azt e-mailben visszaigazoltuk.
Az áru feladásáról/elküldéséről a vásárló e-mail tájékoztatást kap tőlünk.
Az árut futárszolgálattal szállítjuk a vásárló által megadott kézbesítési címre. A futárszolgálat telefonon felveszi a kapcsolatot a vevővel, mielőtt az árut kézbesíti.
Ha az áru nincs kézbesítve 7 napon belül az értesítéstől számítva, kérjük lépjen kapcsolatba velünk. A kiszállítás elmaradását megvizsgáljuk, majd azonnal értesítjük a kézbesítés elmaradásának okairól.
Futárszolgálati partnerünk: XXL Futár https://xxlfutar.hu/
Csomagkövetés: https://xxlfutar.hu/package
TERMÉK VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ
A vásárlónak joga van ellálni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket 30 napig a kiszállítástól, indok megadása nélkül. Az elállási jog magánszemély vásárlók esetén érvényesíthető.
Az árut ne küldje vissza utánvéttel! Az így elküldött árut nem vesszük át.
A visszaszállítási költséget maga a vásárló fedezi. A termék futárszolgálattal küldhető vissza. A terméket szükséges alaposan visszacsomagolni és visszaküldési lapot hozzátenni. Miután a visszaküldött csomag megérkezett hozzánk, ellenőriztük és rendben találtuk, visszautalásra kerül a vételár a vásárló által megadott számlaszámra.
Cím a termék visszaküldésére:
XXL Futár - Estilofina
Almakerek utca 4
1048 Budapest
Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016
Telefon Estilofina.hu: +36 20 236 0986
Email: info@estilofina.hu
Visszaküldési lap letöltése itt : Reklamációs űrlap/igénylőlap – letöltés
Ha a megrendelt árun hibát/sérülést talál kibontás után, fotókkal kell nekünk ezt jelezni e-mailben.
Az e-mail feldolgozása és a hiba ellenőrzése után, megírjuk az általunk felajánlott lehetőségeket a reklamáció orvoslására.
Minden reklamációt egyedileg kezelünk az okozott kárnak megfelelően.
Ha már kiszállításkor észlel sérülést az árun/csomagoláson, ebben az esetben elsősorban jegyzőkönyvet kell írni a futárral a hibáról.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|