(BMW)
(BMW)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 2280 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Lapos ablaktörlő szett, csatlakozás típusa: különleges a meghatározott modellekhez, Ez a ablaktörlő szett a Škoda Felicia, Favorit, Forman típushoz megfelelő.
Többi modell: | |
---|---|
BMW Serie 3 Touring [E 30] | 04/89 - 06/94 |
BMW Z1 [E30] | 07/88 - 06/91 |
Cadillac XLR | 09/03 - |
Dacia Duster | 10/09 - 02/12 |
Dacia Duster [HS] | 06/12 - 12/14 |
Dacia Logan I [LS] | 07/04 - |
Dacia Logan MCV I [KS/FS] | 01/07 - |
Dacia Logan MCV II [K8] | 03/13 - 02/15 |
Dacia Logan Pick-Up [US] | 01/07 - |
Dacia Nova | 05/96 - 09/00 |
Dacia Sandero I [BS] | 06/08 - |
Dacia Sandero II [L8] | 08/12 - 02/15 |
Dacia Super Nova | 10/00 - 09/03 |
Fiat Marengo | 02/90 - 12/96 |
Fiat Talento | 03/88 - 12/94 |
Fiat Tempra [159] | 04/93 - 12/96 |
Ford Escort V/VI [91] | 08/90 - 12/94 |
Ford Escort V/VI Cabrio [91] | 08/90 - 12/94 |
Ford Escort V/VI Express [91] | 08/90 - 12/94 |
Ford Escort V/VI Turnier [91] | 08/90 - 12/94 |
Ford Escort VII [95] | 01/95 - 09/01 |
Ford Escort VII Cabrio [95] | 01/95 - 09/01 |
Ford Escort VII Express [95] | 01/95 - 09/01 |
Ford Escort VII Turnier [95] | 01/95 - 09/01 |
Ford Escort Wagon | 10/96 - 08/03 |
Ford Granada III [92] | 02/92 - 09/94 |
Ford Scorpio I [92] | 02/92 - 09/94 |
Ford Scorpio I Turnier [92] | 02/92 - 09/94 |
Ford Scorpio II [95] | 01/95 - 12/98 |
Ford Scorpio II Turnier [95] | 01/95 - 12/98 |
GAZ Gazel | 01/97 - 01/10 |
GAZ Sobol | 01/94 - |
Honda NSX Coupe [NA] | 06/90 - 09/05 |
Hyundai Sonata II [Y3] | 07/93 - 06/98 |
Chevrolet / Daewoo Niva | 09/02 - |
Isuzu Trooper [UBS] | 08/92 - 09/04 |
Lada 2119 | 01/96 - |
Lada 2120 | 01/96 - |
Lada Largus [R90] | 04/12 - |
Lada Niva Chevrolet | 01/03 - |
Lada Priora | 11/06 - |
Lada Serie 1xx | 01/96 - |
Lancia Thema Berlina [104] | 05/92 - 11/94 |
Lancia Thema Station Wagon [104] | 05/92 - 11/94 |
Mazda MX 6 | 07/91 - 06/97 |
Mazda RX 7 Coupe [FD] | 08/93 - 02/96 |
Mitsubishi Pajero [V60] | 02/00 - 08/06 |
Mitsubishi Pajero Sport [K] | 07/96 - 02/09 |
Nissan Cabstar [F24] | 09/06 - |
Nissan Cube [Z12] | 02/09 - |
Nissan Kubistar [X76] | 07/03 - |
Nissan Terrano [HS] | 10/13 - 09/14 |
Opel Arena | 03/98 - 08/01 |
Renault 19 [X53] | 06/89 - 12/01 |
Renault 19 Cabrio | 06/89 - 12/95 |
Renault Duster [HS] | 10/11 - 09/14 |
Renault Logan [LS] | 07/04 - |
Renault Logan MCV [KS/FS] | 01/07 - |
Renault Trafic | 03/99 - 05/01 |
Ssangyong Rexton II | 10/08 - |
Ssangyong Rexton W | 06/12 - |
Škoda Favorit | 09/94 - 12/98 |
Škoda Felicia [6U1] | 10/94 - 08/01 |
Škoda Felicia Combi [6U5] | 10/94 - 08/01 |
Škoda Forman | 10/90 - 12/95 |
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Lapos ablaktörlő szett, csatlakozás típusa: különleges a meghatározott modellekhez, Ez a ablaktörlő szett a Škoda Felicia, Favorit, Forman típushoz megfelelő.
Többi modell: | |
---|---|
BMW Serie 3 Touring [E 30] | 04/89 - 06/94 |
BMW Z1 [E30] | 07/88 - 06/91 |
Cadillac XLR | 09/03 - |
Dacia Duster | 10/09 - 02/12 |
Dacia Duster [HS] | 06/12 - 12/14 |
Dacia Logan I [LS] | 07/04 - |
Dacia Logan MCV I [KS/FS] | 01/07 - |
Dacia Logan MCV II [K8] | 03/13 - 02/15 |
Dacia Logan Pick-Up [US] | 01/07 - |
Dacia Nova | 05/96 - 09/00 |
Dacia Sandero I [BS] | 06/08 - |
Dacia Sandero II [L8] | 08/12 - 02/15 |
Dacia Super Nova | 10/00 - 09/03 |
Fiat Marengo | 02/90 - 12/96 |
Fiat Talento | 03/88 - 12/94 |
Fiat Tempra [159] | 04/93 - 12/96 |
Ford Escort V/VI [91] | 08/90 - 12/94 |
Ford Escort V/VI Cabrio [91] | 08/90 - 12/94 |
Ford Escort V/VI Express [91] | 08/90 - 12/94 |
Ford Escort V/VI Turnier [91] | 08/90 - 12/94 |
Ford Escort VII [95] | 01/95 - 09/01 |
Ford Escort VII Cabrio [95] | 01/95 - 09/01 |
Ford Escort VII Express [95] | 01/95 - 09/01 |
Ford Escort VII Turnier [95] | 01/95 - 09/01 |
Ford Escort Wagon | 10/96 - 08/03 |
Ford Granada III [92] | 02/92 - 09/94 |
Ford Scorpio I [92] | 02/92 - 09/94 |
Ford Scorpio I Turnier [92] | 02/92 - 09/94 |
Ford Scorpio II [95] | 01/95 - 12/98 |
Ford Scorpio II Turnier [95] | 01/95 - 12/98 |
GAZ Gazel | 01/97 - 01/10 |
GAZ Sobol | 01/94 - |
Honda NSX Coupe [NA] | 06/90 - 09/05 |
Hyundai Sonata II [Y3] | 07/93 - 06/98 |
Chevrolet / Daewoo Niva | 09/02 - |
Isuzu Trooper [UBS] | 08/92 - 09/04 |
Lada 2119 | 01/96 - |
Lada 2120 | 01/96 - |
Lada Largus [R90] | 04/12 - |
Lada Niva Chevrolet | 01/03 - |
Lada Priora | 11/06 - |
Lada Serie 1xx | 01/96 - |
Lancia Thema Berlina [104] | 05/92 - 11/94 |
Lancia Thema Station Wagon [104] | 05/92 - 11/94 |
Mazda MX 6 | 07/91 - 06/97 |
Mazda RX 7 Coupe [FD] | 08/93 - 02/96 |
Mitsubishi Pajero [V60] | 02/00 - 08/06 |
Mitsubishi Pajero Sport [K] | 07/96 - 02/09 |
Nissan Cabstar [F24] | 09/06 - |
Nissan Cube [Z12] | 02/09 - |
Nissan Kubistar [X76] | 07/03 - |
Nissan Terrano [HS] | 10/13 - 09/14 |
Opel Arena | 03/98 - 08/01 |
Renault 19 [X53] | 06/89 - 12/01 |
Renault 19 Cabrio | 06/89 - 12/95 |
Renault Duster [HS] | 10/11 - 09/14 |
Renault Logan [LS] | 07/04 - |
Renault Logan MCV [KS/FS] | 01/07 - |
Renault Trafic | 03/99 - 05/01 |
Ssangyong Rexton II | 10/08 - |
Ssangyong Rexton W | 06/12 - |
Škoda Favorit | 09/94 - 12/98 |
Škoda Felicia [6U1] | 10/94 - 08/01 |
Škoda Felicia Combi [6U5] | 10/94 - 08/01 |
Škoda Forman | 10/90 - 12/95 |
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|