Page View noscript
Ablaktörlő FLAT SET (HOOK) 510+510 mm FEL

(BMW)

0
Cikkszám: 69317

Tulajdonságok:
Szállítási díjak:
  • Futárszolgálat: 2280 Ft
-490 Ft barion vagy banki előreutalás esetén
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 4-5 munkanap
5 390 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Kokiska

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

Lapos ablaktörlő szett, csatlakozás típusa: különleges a meghatározott modellekhez, Ez a ablaktörlő szett a Škoda Felicia, Favorit, Forman típushoz megfelelő.










































































































































































































































































Többi modell:
BMW Serie 3 Touring [E 30] 04/89 - 06/94
BMW Z1 [E30] 07/88 - 06/91
Cadillac XLR 09/03 -
Dacia Duster 10/09 - 02/12
Dacia Duster [HS] 06/12 - 12/14
Dacia Logan I [LS] 07/04 -
Dacia Logan MCV I [KS/FS] 01/07 -
Dacia Logan MCV II [K8] 03/13 - 02/15
Dacia Logan Pick-Up [US] 01/07 -
Dacia Nova 05/96 - 09/00
Dacia Sandero I [BS] 06/08 -
Dacia Sandero II [L8] 08/12 - 02/15
Dacia Super Nova 10/00 - 09/03
Fiat Marengo 02/90 - 12/96
Fiat Talento 03/88 - 12/94
Fiat Tempra [159] 04/93 - 12/96
Ford Escort V/VI [91] 08/90 - 12/94
Ford Escort V/VI Cabrio [91] 08/90 - 12/94
Ford Escort V/VI Express [91] 08/90 - 12/94
Ford Escort V/VI Turnier [91] 08/90 - 12/94
Ford Escort VII [95] 01/95 - 09/01
Ford Escort VII Cabrio [95] 01/95 - 09/01
Ford Escort VII Express [95] 01/95 - 09/01
Ford Escort VII Turnier [95] 01/95 - 09/01
Ford Escort Wagon 10/96 - 08/03
Ford Granada III [92] 02/92 - 09/94
Ford Scorpio I [92] 02/92 - 09/94
Ford Scorpio I Turnier [92] 02/92 - 09/94
Ford Scorpio II [95] 01/95 - 12/98
Ford Scorpio II Turnier [95] 01/95 - 12/98
GAZ Gazel 01/97 - 01/10
GAZ Sobol 01/94 -
Honda NSX Coupe [NA] 06/90 - 09/05
Hyundai Sonata II [Y3] 07/93 - 06/98
Chevrolet / Daewoo Niva 09/02 -
Isuzu Trooper [UBS] 08/92 - 09/04
Lada 2119 01/96 -
Lada 2120 01/96 -
Lada Largus [R90] 04/12 -
Lada Niva Chevrolet 01/03 -
Lada Priora 11/06 -
Lada Serie 1xx 01/96 -
Lancia Thema Berlina [104] 05/92 - 11/94
Lancia Thema Station Wagon [104] 05/92 - 11/94
Mazda MX 6 07/91 - 06/97
Mazda RX 7 Coupe [FD] 08/93 - 02/96
Mitsubishi Pajero [V60] 02/00 - 08/06
Mitsubishi Pajero Sport [K] 07/96 - 02/09
Nissan Cabstar [F24] 09/06 -
Nissan Cube [Z12] 02/09 -
Nissan Kubistar [X76] 07/03 -
Nissan Terrano [HS] 10/13 - 09/14
Opel Arena 03/98 - 08/01
Renault 19 [X53] 06/89 - 12/01
Renault 19 Cabrio 06/89 - 12/95
Renault Duster [HS] 10/11 - 09/14
Renault Logan [LS] 07/04 -
Renault Logan MCV [KS/FS] 01/07 -
Renault Trafic 03/99 - 05/01
Ssangyong Rexton II 10/08 -
Ssangyong Rexton W 06/12 -
Škoda Favorit 09/94 - 12/98
Škoda Felicia [6U1] 10/94 - 08/01
Škoda Felicia Combi [6U5] 10/94 - 08/01
Škoda Forman 10/90 - 12/95

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Termék leírás:

Lapos ablaktörlő szett, csatlakozás típusa: különleges a meghatározott modellekhez, Ez a ablaktörlő szett a Škoda Felicia, Favorit, Forman típushoz megfelelő.

Többi modell:
BMW Serie 3 Touring [E 30] 04/89 - 06/94
BMW Z1 [E30] 07/88 - 06/91
Cadillac XLR 09/03 -
Dacia Duster 10/09 - 02/12
Dacia Duster [HS] 06/12 - 12/14
Dacia Logan I [LS] 07/04 -
Dacia Logan MCV I [KS/FS] 01/07 -
Dacia Logan MCV II [K8] 03/13 - 02/15
Dacia Logan Pick-Up [US] 01/07 -
Dacia Nova 05/96 - 09/00
Dacia Sandero I [BS] 06/08 -
Dacia Sandero II [L8] 08/12 - 02/15
Dacia Super Nova 10/00 - 09/03
Fiat Marengo 02/90 - 12/96
Fiat Talento 03/88 - 12/94
Fiat Tempra [159] 04/93 - 12/96
Ford Escort V/VI [91] 08/90 - 12/94
Ford Escort V/VI Cabrio [91] 08/90 - 12/94
Ford Escort V/VI Express [91] 08/90 - 12/94
Ford Escort V/VI Turnier [91] 08/90 - 12/94
Ford Escort VII [95] 01/95 - 09/01
Ford Escort VII Cabrio [95] 01/95 - 09/01
Ford Escort VII Express [95] 01/95 - 09/01
Ford Escort VII Turnier [95] 01/95 - 09/01
Ford Escort Wagon 10/96 - 08/03
Ford Granada III [92] 02/92 - 09/94
Ford Scorpio I [92] 02/92 - 09/94
Ford Scorpio I Turnier [92] 02/92 - 09/94
Ford Scorpio II [95] 01/95 - 12/98
Ford Scorpio II Turnier [95] 01/95 - 12/98
GAZ Gazel 01/97 - 01/10
GAZ Sobol 01/94 -
Honda NSX Coupe [NA] 06/90 - 09/05
Hyundai Sonata II [Y3] 07/93 - 06/98
Chevrolet / Daewoo Niva 09/02 -
Isuzu Trooper [UBS] 08/92 - 09/04
Lada 2119 01/96 -
Lada 2120 01/96 -
Lada Largus [R90] 04/12 -
Lada Niva Chevrolet 01/03 -
Lada Priora 11/06 -
Lada Serie 1xx 01/96 -
Lancia Thema Berlina [104] 05/92 - 11/94
Lancia Thema Station Wagon [104] 05/92 - 11/94
Mazda MX 6 07/91 - 06/97
Mazda RX 7 Coupe [FD] 08/93 - 02/96
Mitsubishi Pajero [V60] 02/00 - 08/06
Mitsubishi Pajero Sport [K] 07/96 - 02/09
Nissan Cabstar [F24] 09/06 -
Nissan Cube [Z12] 02/09 -
Nissan Kubistar [X76] 07/03 -
Nissan Terrano [HS] 10/13 - 09/14
Opel Arena 03/98 - 08/01
Renault 19 [X53] 06/89 - 12/01
Renault 19 Cabrio 06/89 - 12/95
Renault Duster [HS] 10/11 - 09/14
Renault Logan [LS] 07/04 -
Renault Logan MCV [KS/FS] 01/07 -
Renault Trafic 03/99 - 05/01
Ssangyong Rexton II 10/08 -
Ssangyong Rexton W 06/12 -
Škoda Favorit 09/94 - 12/98
Škoda Felicia [6U1] 10/94 - 08/01
Škoda Felicia Combi [6U5] 10/94 - 08/01
Škoda Forman 10/90 - 12/95
Szállítási információk:

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

Garanciális feltételek:

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Nincs egy tulajdonság sem!

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed