(BMW)
(BMW)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 2280 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
Lapos ablaktörlő szett, csatlakozás típusa: normális, Ez a ablaktörlő szett a BMW 3er E36, Opel Astra G/F, Honda Legend és többi típushoz alkalmas
Többi modell: | |
---|---|
BMW Serie 3 Compact [E 36] | 03/94 - 09/00 |
BMW Z3 [E 36/7] | 03/95 - 09/02 |
BMW Z3 Coupe [E 36/8] | 09/97 - 06/02 |
Daihatsu Materia | 09/06 - |
Fiat Croma [154..] | 05/91 - 12/96 |
Honda Legend | 01/96 - 12/04 |
Hyundai Sonata III [EF] | 03/98 - 03/01 |
Chevrolet / Daewoo Nubira [KLAJ, J100] | 09/97 - 09/99 |
Chevrolet / Daewoo Nubira Hatchback [KLAJ, J100] | 09/97 - 09/99 |
Kia Sportage [JA] | 05/93 - 08/04 |
MG MG TF | 03/02 - |
Mitsubishi Eclipse [D2/3] | 04/91 - 03/94 |
Nissan Trade | 10/83 - 12/00 |
Opel Astra | 09/97 - 07/09 |
Opel Astra Cabrio [G] | 09/97 - 08/05 |
Opel Astra Caravan [G] | 09/97 - 06/04 |
Opel Astra Classic [F-Classic] | 09/97 - 08/00 |
Opel Astra Classic Caravan [F-Classic] | 09/97 - 08/00 |
Opel Astra Coupe [G] | 09/97 - 02/05 |
Opel Monterey [A] | 09/91 - 12/97 |
Renault Clio I | 03/94 - 02/98 |
Renault Kangoo l [FC./KC.] | 10/97 - 12/07 |
Rover Serie 800 | 10/91 - 09/99 |
Seat Toledo I [1L2] | 05/91 - 03/99 |
Ssangyong Rexton | 09/02 - |
Toyota MR2 Cabrio [W3] | 12/99 - 08/05 |
Volvo 740 | 08/88 - 07/95 |
Volvo 940 | 09/90 - 10/98 |
Volvo V40 I | 01/95 - 06/04 |
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Lapos ablaktörlő szett, csatlakozás típusa: normális, Ez a ablaktörlő szett a BMW 3er E36, Opel Astra G/F, Honda Legend és többi típushoz alkalmas
Többi modell: | |
---|---|
BMW Serie 3 Compact [E 36] | 03/94 - 09/00 |
BMW Z3 [E 36/7] | 03/95 - 09/02 |
BMW Z3 Coupe [E 36/8] | 09/97 - 06/02 |
Daihatsu Materia | 09/06 - |
Fiat Croma [154..] | 05/91 - 12/96 |
Honda Legend | 01/96 - 12/04 |
Hyundai Sonata III [EF] | 03/98 - 03/01 |
Chevrolet / Daewoo Nubira [KLAJ, J100] | 09/97 - 09/99 |
Chevrolet / Daewoo Nubira Hatchback [KLAJ, J100] | 09/97 - 09/99 |
Kia Sportage [JA] | 05/93 - 08/04 |
MG MG TF | 03/02 - |
Mitsubishi Eclipse [D2/3] | 04/91 - 03/94 |
Nissan Trade | 10/83 - 12/00 |
Opel Astra | 09/97 - 07/09 |
Opel Astra Cabrio [G] | 09/97 - 08/05 |
Opel Astra Caravan [G] | 09/97 - 06/04 |
Opel Astra Classic [F-Classic] | 09/97 - 08/00 |
Opel Astra Classic Caravan [F-Classic] | 09/97 - 08/00 |
Opel Astra Coupe [G] | 09/97 - 02/05 |
Opel Monterey [A] | 09/91 - 12/97 |
Renault Clio I | 03/94 - 02/98 |
Renault Kangoo l [FC./KC.] | 10/97 - 12/07 |
Rover Serie 800 | 10/91 - 09/99 |
Seat Toledo I [1L2] | 05/91 - 03/99 |
Ssangyong Rexton | 09/02 - |
Toyota MR2 Cabrio [W3] | 12/99 - 08/05 |
Volvo 740 | 08/88 - 07/95 |
Volvo 940 | 09/90 - 10/98 |
Volvo V40 I | 01/95 - 06/04 |
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|