Page View noscript
Autószőnyeg UNI mér. 3 - 4 db

(Autószőnyegek)

0
Cikkszám: 69271

Tulajdonságok:
Szállítási díjak:
  • Futárszolgálat: 2280 Ft
-490 Ft barion vagy banki előreutalás esetén
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 4-5 munkanap
5 690 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Kokiska

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

Univerzális textil autószőnyeg. A készlet 2 x elülső, 2 x hátsó részt tartalmaz. Univerzális méreteinek köszönhetően sok autóban összefonódik. Ha szőnyeg piszkos, egyszerűen kopogjon vagy porszívózzon.


Alkalmas modellek:



  • Alfa Romeo 156,166

  • Audi A3,A4,A8,80,90

  • Citroën CX,Xsara,Picasso,Saxo,XM

  • Daewoo Espero,Nexia,Racer,Tacuma

  • Daihatsu Applause,Cuore,Charade,Ferosa,Move,Rocky

  • Fiat Coupe,Panda,Punto

  • Ford Cougar,Escort,Fiesta,Maverick

  • Honda Civic,Concerto,CRX,Logo,Shuttle

  • Hyundai Accent,Excel,Pony,Santa Fé,S-Coupe

  • Chrysler Le Baron,Saratoga

  • Kia Pride,Shuma

  • Lada Samara

  • Lancia Kappa

  • Mazda 121,323,626,929,Demio,Premacy

  • Mercedes Benz Class A

  • Mitsubishi Colt,Carisma,Galant,Lancer

  • Mitsubishi Sp.Runner,Sp.Star,Sp.wagon

  • Nissan Almera,Micra,Primera,Terrano

  • Opel Ascona,Frontera,Monterey,Sintra

  • Peugeot 106,205,206,305,306,309,406,607

  • Renault R5,R9,R11,R18,R19,R21

  • Renault Clio,Espace,Scenic,Thalia

  • Rover 75,100,200,600,800,Estate

  • Saab összes -/ nem 900,9000,9-3,9-5

  • Smart összes

  • Ssang-Yong Korando

  • Škoda Fabia I,Fabia II,Octavia I,Octavia II,Octavia III

  • Škoda Roomster,Rapid

  • Subaru Justy,Libero

  • Suzuki összes -/ nem Vitara,Alto,Baleno

  • Suzuki összes -/ nem Swift,Wagon R

  • Talbot Horizon,Solara,Tagora

  • Toyota Camry,Carina,Corolla,RAV4

  • Toyota Funcruiser,Starlet,Yaris

  • Volkswagen Bora,Golf,Jetta,Lupo,New Beetle

  • Volkswagen Passat,Polo,Scirocco,Vento

  • Volvo 400,700,850,900,S60,S70,S80,V70


 

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Termék leírás:

Univerzális textil autószőnyeg. A készlet 2 x elülső, 2 x hátsó részt tartalmaz. Univerzális méreteinek köszönhetően sok autóban összefonódik. Ha szőnyeg piszkos, egyszerűen kopogjon vagy porszívózzon.

Alkalmas modellek:

  • Alfa Romeo 156,166
  • Audi A3,A4,A8,80,90
  • Citroën CX,Xsara,Picasso,Saxo,XM
  • Daewoo Espero,Nexia,Racer,Tacuma
  • Daihatsu Applause,Cuore,Charade,Ferosa,Move,Rocky
  • Fiat Coupe,Panda,Punto
  • Ford Cougar,Escort,Fiesta,Maverick
  • Honda Civic,Concerto,CRX,Logo,Shuttle
  • Hyundai Accent,Excel,Pony,Santa Fé,S-Coupe
  • Chrysler Le Baron,Saratoga
  • Kia Pride,Shuma
  • Lada Samara
  • Lancia Kappa
  • Mazda 121,323,626,929,Demio,Premacy
  • Mercedes Benz Class A
  • Mitsubishi Colt,Carisma,Galant,Lancer
  • Mitsubishi Sp.Runner,Sp.Star,Sp.wagon
  • Nissan Almera,Micra,Primera,Terrano
  • Opel Ascona,Frontera,Monterey,Sintra
  • Peugeot 106,205,206,305,306,309,406,607
  • Renault R5,R9,R11,R18,R19,R21
  • Renault Clio,Espace,Scenic,Thalia
  • Rover 75,100,200,600,800,Estate
  • Saab összes -/ nem 900,9000,9-3,9-5
  • Smart összes
  • Ssang-Yong Korando
  • Škoda Fabia I,Fabia II,Octavia I,Octavia II,Octavia III
  • Škoda Roomster,Rapid
  • Subaru Justy,Libero
  • Suzuki összes -/ nem Vitara,Alto,Baleno
  • Suzuki összes -/ nem Swift,Wagon R
  • Talbot Horizon,Solara,Tagora
  • Toyota Camry,Carina,Corolla,RAV4
  • Toyota Funcruiser,Starlet,Yaris
  • Volkswagen Bora,Golf,Jetta,Lupo,New Beetle
  • Volkswagen Passat,Polo,Scirocco,Vento
  • Volvo 400,700,850,900,S60,S70,S80,V70

 

Szállítási információk:

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

Garanciális feltételek:

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Nincs egy tulajdonság sem!

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed