Page View noscript
Autószőnyeg UNI B 4 db - fekete

(Autószőnyegek)

0
Cikkszám: 69415

Tulajdonságok:
Szállítási díjak:
  • Futárszolgálat: 2680 Ft
-490 Ft barion vagy banki előreutalás esetén
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 4-5 munkanap
7 590 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Kokiska

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

2x elülső rész és 2x hátsó rész univerzális gumiszőnyeg csúszásgátlóval. A szőnyegek egyedi formájának és a díszlécrendszernek köszönhetően, amelyben a szőnyeg egy részét ollóval lehet elválasztani, ezek az autószőnyegek univerzálisak az autók egész sora számára.


B méret: Alkalmas modellek:



  • Alfa Romeo 156

  • Audi TT, A3, A3 Sportback

  • BMW X3

  • Citroën C3, C3 Pluriel, Xsara Picasso

  • Chevrolet (Daewoo) Kalos, Lacetti, Matiz, Nubira

  • Daihatsu Cuore, Sirion

  • Fiat Panda, Stilo, Multiwagon, Dobolo

  • Ford Cougar, Focus, C-Max, Fusion, Galaxy, KA, Mondeo, Puma

  • Honda Logo, Jazz, Civic

  • Hyundai Accent, Atos Prime, Coupe, Elantra

  • Kia Carens, Picanto, Sorento

  • Lada 2110, 2111, 2112

  • Mazda 3, 121, MPV, Premacy, Tribute

  • Mitsubishi Carisma, Colt, Lancer, Outlander, Pajero, Space Star, Space Runner

  • Opel Astra H, Corsa B, Meriva, Zafira

  • Peugeot 307,307 Break, 307 SW

  • Renault Avantime, Kangoo, Megane Scenic, Twingo, Modus

  • Saab 9-3, 9-5

  • Seat Arosa, Alhambra, Altea, Leon, Toledo

  • Škoda Octavia I, Octavia II, Octavia III, Superb II, Rapid, Yeti, Citigo

  • Suzuki Grand Vitara, Swiff

  • Toyota Avensis Verso, Camry, Celica, Landcruiser, Yaris, RAV 4

  • VW Bora, Caddy, Golf 4, Golf 5, Passat, Sharan, Touran

  • Volvo S40, V40, V50, S60, S70, V70, S80, XC90


 


 

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Termék leírás:

2x elülső rész és 2x hátsó rész univerzális gumiszőnyeg csúszásgátlóval. A szőnyegek egyedi formájának és a díszlécrendszernek köszönhetően, amelyben a szőnyeg egy részét ollóval lehet elválasztani, ezek az autószőnyegek univerzálisak az autók egész sora számára.

B méret: Alkalmas modellek:

  • Alfa Romeo 156
  • Audi TT, A3, A3 Sportback
  • BMW X3
  • Citroën C3, C3 Pluriel, Xsara Picasso
  • Chevrolet (Daewoo) Kalos, Lacetti, Matiz, Nubira
  • Daihatsu Cuore, Sirion
  • Fiat Panda, Stilo, Multiwagon, Dobolo
  • Ford Cougar, Focus, C-Max, Fusion, Galaxy, KA, Mondeo, Puma
  • Honda Logo, Jazz, Civic
  • Hyundai Accent, Atos Prime, Coupe, Elantra
  • Kia Carens, Picanto, Sorento
  • Lada 2110, 2111, 2112
  • Mazda 3, 121, MPV, Premacy, Tribute
  • Mitsubishi Carisma, Colt, Lancer, Outlander, Pajero, Space Star, Space Runner
  • Opel Astra H, Corsa B, Meriva, Zafira
  • Peugeot 307,307 Break, 307 SW
  • Renault Avantime, Kangoo, Megane Scenic, Twingo, Modus
  • Saab 9-3, 9-5
  • Seat Arosa, Alhambra, Altea, Leon, Toledo
  • Škoda Octavia I, Octavia II, Octavia III, Superb II, Rapid, Yeti, Citigo
  • Suzuki Grand Vitara, Swiff
  • Toyota Avensis Verso, Camry, Celica, Landcruiser, Yaris, RAV 4
  • VW Bora, Caddy, Golf 4, Golf 5, Passat, Sharan, Touran
  • Volvo S40, V40, V50, S60, S70, V70, S80, XC90

 

 

Szállítási információk:

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

Garanciális feltételek:

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Nincs egy tulajdonság sem!

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed