Page View noscript
MIADOMODO TV szekrény retro stílus 110 cm

(Tv állvány)

0
Cikkszám: 80707

Tulajdonságok:
Szállítási díjak:
  • Futárszolgálat: 3580 Ft
-490 Ft barion vagy banki előreutalás esetén
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 4-5 munkanap
38 390 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Kokiska

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

Ez a TV komód elég nagy ahhoz, hogy tárolja TV-jét és videófelszerelését, így extra helyet hagy a dísztárgyainak. Egyszerű sziluettje, barna, rusztikus dizájnja és tárolási lehetőségei bármely otthon vagy nappali környezetét felfrissítik. Retró, mégis modern bútordarab TV-jéhez.


Megjegyzés: A színek némileg eltérhetnek a képektől.


Termék részletek:



  • teljes méretek: kb 110 x 50 x 40 cm

  • polc mérete: kb 44 x 40 cm

  • a szekrény belső tere: kb.30 x 38 cm

  • láb: kb 15 cm

  • kábelvezető furatok: kb. 4,5 cm (Ø)

  • teljes terhelés: kb.50 kg

  • Egy polc terhelhetősége: kb. 20 kg

  • súlya: 20 kg

  • alkalmas átlós TV -khez: max. 65 hüvelyk

  • anyag: forgácslap E1 osztály (A termék nyersanyagokból készült, az E1 tanúsítvánnyal összhangban, az EU higiéniai szabványainak megfelelően)

  • szín: vintage barna és fekete

  • zárt rekesz: 2 x

  • nyitott polcok: 2 x


Csomag tartalma:



  • 1 x TV komód

  • 1 x kézikönyv (EN / FR / DE / IT)

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Termék leírás:

Ez a TV komód elég nagy ahhoz, hogy tárolja TV-jét és videófelszerelését, így extra helyet hagy a dísztárgyainak. Egyszerű sziluettje, barna, rusztikus dizájnja és tárolási lehetőségei bármely otthon vagy nappali környezetét felfrissítik. Retró, mégis modern bútordarab TV-jéhez.

Megjegyzés: A színek némileg eltérhetnek a képektől.

Termék részletek:

  • teljes méretek: kb 110 x 50 x 40 cm
  • polc mérete: kb 44 x 40 cm
  • a szekrény belső tere: kb.30 x 38 cm
  • láb: kb 15 cm
  • kábelvezető furatok: kb. 4,5 cm (Ø)
  • teljes terhelés: kb.50 kg
  • Egy polc terhelhetősége: kb. 20 kg
  • súlya: 20 kg
  • alkalmas átlós TV -khez: max. 65 hüvelyk
  • anyag: forgácslap E1 osztály (A termék nyersanyagokból készült, az E1 tanúsítvánnyal összhangban, az EU higiéniai szabványainak megfelelően)
  • szín: vintage barna és fekete
  • zárt rekesz: 2 x
  • nyitott polcok: 2 x

Csomag tartalma:

  • 1 x TV komód
  • 1 x kézikönyv (EN / FR / DE / IT)
Szállítási információk:

Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik

Fizetési mód: 

  • fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.

  • banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

Garanciális feltételek:

6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.

6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.

6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:

  • a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,

  • a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,

  • a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,

  • a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és

  • a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.

6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.

6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.

6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.

6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.

6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Nincs egy tulajdonság sem!

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed