Page View noscript
Pak-Si Kft.

Paksi Attila
ügyvezető
Tel: 06-36-70-9-442970
E-mail:konyhavarazsshop@gmail.com

  • Cégnév: Pak-Si Kft.
  • Cégjegyzékszám: 01-09-465116
  • Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Adószám: 12092275-2-13
  • Székhely: 2143 Kistarcsa, Akácvirág utca 13/B
  • Ügyfélszolálati telefonszám: 06709442970
  • Ügyfélszolgálati e-mail cím: konyhavarazsshop@gmail.com
Átvételi módok

Fizetési feltételek
Áruházunkban bankkártyával, banki előreutalással vagy utánvéttel  történő fizetésre van lehetőség Ebben az esetben a teljes vételárat a teljes vételárat a  szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetősége van bankkártyás fizetésre is. Ha GLS csomagpontra kéri a megrendelését, akkor kérjük, mindenképpen ellenőrizze, hogy a kiválasztott ponton, van-e bankkártyás fizetésre lehetőség! 

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a  GLS futárszolgálatával történik A termék szállítási idejét a web áruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.
Kérjük, megrendelés esetén, lehetőség szerint, adjon meg telefonos elérhetőséget is. Ezzel is megkönnyíti a csomag kézbesítését, mielőbbi megérkezését. Az Ön által megadott számon csak a szállítással kapcsolatban felmerülő ügyben keressük, azon semmilyen ajánlattal nem zavarjuk.
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8-17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot. (például a munkahelyi címét) Amennyiben a futár nem talál senkit a megadott címen, a következő napon megkísérli újra a csomag kézbesítését.


A rendelés során érdemes a Megjegyzés rovatba beírni minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például ha nem Ön, hanem valaki más veszi át a megrendelt csomagot, akkor kérjük, adja meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható szállítási cím esetén érdemes pontosan megadni annak az elérhetőségét, akár egy rövid útbaigazítással kiegészítve is. Ezzel is megkönnyíti a futár munkáját, és Ön is időben kapja meg a csomagját.
Kérjük, ha törékeny árut rendelt, a kézbesítés után ellenőrizze annak épségét. (a futár távozása után van erre lehetősége) Amennyiben sérülést tapasztal, hívja ügyfélszolgálatunkat (0670-9-442-970), vagy írjon emailt (konyhavarazsshop@gmail.com), mert kárigényét ezen jelzések egyike megléte esetén tudjuk elfogadni.
Csomagolási díjat nem számolunk fel.

Futárszolgálat
Fizetési módok:
Utánvét, Bankkártyás fizetés 

  



Elállás joga

A szállítástól elállás
Ha a "Konyhavarázsshop web áruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A termék visszaküldése
A terméket kizárólag eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia/Elállási jog gyakorlásának határideje
A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján:
- a termék átvételének napjától,
- több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától,
- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Pak-Si  Kft  1204. Budapest Szondi utca 45. (konyhavarazsshop@gmail.com)

Alulírott                                                                                                        /ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

(termék megnevezése)
(termékkód)
(megrendelésszám)
(bankszámlaszám)
Átvétel időpontja:
A vásárló/fogyasztó(k) neve:
A váasárló/fogyasztó(k) címe:
A vásárló/fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó web áruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (konyhavarazsshop@gmail.com)

Jótállás, szavatosság

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia/Elállási jog gyakorlásának határideje
A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján:
- a termék átvételének napjától,
- több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától,
- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Adatvédelem

Webáruház működtetéshez kapcsolódó adatkezelés

 1. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a webshop üzemeltetéshez/működtetéshez kapcsolódó adatkezelés körében a következőket: a) az adatgyűjtés ténye, b) az érintettek köre, c) az adatgyűjtés célja, d) az adatkezelés időtartama, e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.

 2. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja: Személyes adat Az adatkezelés célja Teljes név Azonosítás, a regisztráció lehetővé tétele, továbbá a kapcsolatfelvételhez, a vásárláshoz és a szabályszerű számla kiállításához szükséges. Jelszó A felhasználói fiókba történő biztonságos belépést szolgálja. E-mail cím Kapcsolattartás, a webáruház működéséhez szükséges technikai információk küldése. Telefonszám Kapcsolattartás, a számlázással, vagy a szállítással kapcsolatos kérdések hatékonyabb egyeztetése. Számlázási név és cím A szabályszerű számla kiállítása, továbbá a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése. Szállítási név és cím A házhoz szállítás lehetővé tétele. A vásárlás/regisztráció időpontja Technikai művelet végrehajtása. A vásárlás/regisztráció kori IP cím Technikai művelet végrehajtása. Sem a felhasználónév, sem az e-mail cím esetében nem szükséges, hogy személyes adatot tartalmazzon.

3. Az érintettek köre: A webshop weboldalon regisztrált/vásárló valamennyi érintett.

4. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével azonnal. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, hiszen a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat. A könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig kell olvasható formában, a könyvelési feljegyzések hivatkozása alapján visszakereshető módon megőrizni.

 5. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A személyes adatokat az adatkezelő sales és marketing munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.

6. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: A következő adatok módosítását lehet elvégezni a weboldalakon: Teljes név, jelszó, vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím, szállítási név, számlázási cím, számlázási név. A személyes adatok törlését, vagy módosítását az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni: • postai úton Kápolnásnyék Kutas sor 1/B. címen, • e-mail útján az info@topseller.hu e-mail címen, • telefonon +3670-63-12-100-as számon.

7. Az adatkezelés során igénybe vett adatfeldolgozó (tárhely-szolgáltató) adatai: Név: Habana Online Marketing Kft. Cím: 1116. Budapest, Sáfrány u. 54. I/11. E-mail cím: http://client.habana.hu Telefonszám: +36 30 8484851 8. Az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A. § (3) bekezdése: A szolgáltató a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.

Cookie-k (sütik) kezelése

1. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a webshop weboldal cookie adatkezelése körében a következőket: a) az adatgyűjtés ténye, b) az érintettek köre, c) az adatgyűjtés célja, d) az adatkezelés időtartama, e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.

2. Webáruházakra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez használt cookie”, „bevásárlókosárhoz szükséges cookie-k” és „biztonsági cookie-k”, melyek használatához nem szükséges előzetes hozzájárulást kérni az érintettektől.

3. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Egyedi azonosítószám, dátumok, időpontok

 4. Az érintettek köre: A weboldalt látogató valamennyi érintett.

5. Az adatkezelés célja: A felhasználók azonosítása, a „bevásárlókosár” nyilvántartására és a látogatók nyomon követése.

6. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az adatkezelés időtartama a session cookie-k esetén a honlapok látogatásának befejezéséig tart.

 7. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A cookie-k használatával nem kezel személyes adatokat az adatkezelő.

 8. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.

 9. Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.

Általános szerződési feltételek

Szolgáltató adatai:

Cégnév: Pak-Si Kft.
Szolgáltató székhelye: 2143 Kistarcsa, Akácvirág utca 13/B.(ezen a címen nincs árusítás!)
Cégjegyzékszám:01-09-465116
Cégbíróság::Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Elérhetőség: konyhavarazsshop@gmail.com, vagy paksispinning@gmail.com
Szolgáltató egyéb elérhetősége: (telefonszám): 36-70-9-442970
Adószám: 12092275-2-13
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-65577/2013.

Paksi Attila
ügyvezető
Tel: 06-36-70-9-442970
E-mail:konyhavarazsshop@gmail.com

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a "Topseller" web áruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a "Topseller" web áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanap 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége, Ennek a gombnak a  megnyomása fizetési kötelezettséggel járó megrendelést küld el a Szolgáltató felé.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban bankkártyával, banki előreutalással vagy utánvéttel  történő fizetésre van lehetőség Ebben az esetben a teljes vételárat a teljes vételárat a  szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetősége van bankkártyás fizetésre is. Ha GLS csomagpontra kéri a megrendelését, akkor kérjük, mindenképpen ellenőrizze, hogy a kiválasztott ponton, van-e bankkártyás fizetésre lehetőség! 

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a  GLS futárszolgálatával történik A termék szállítási idejét a web áruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.
Kérjük, megrendelés esetén, lehetőség szerint, adjon meg telefonos elérhetőséget is. Ezzel is megkönnyíti a csomag kézbesítését, mielőbbi megérkezését. Az Ön által megadott számon csak a szállítással kapcsolatban felmerülő ügyben keressük, azon semmilyen ajánlattal nem zavarjuk.
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8-17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot. (például a munkahelyi címét) Amennyiben a futár nem talál senkit a megadott címen, a következő napon megkísérli újra a csomag kézbesítését.


A rendelés során érdemes a Megjegyzés rovatba beírni minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például ha nem Ön, hanem valaki más veszi át a megrendelt csomagot, akkor kérjük, adja meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható szállítási cím esetén érdemes pontosan megadni annak az elérhetőségét, akár egy rövid útbaigazítással kiegészítve is. Ezzel is megkönnyíti a futár munkáját, és Ön is időben kapja meg a csomagját.
Kérjük, ha törékeny árut rendelt, a kézbesítés után ellenőrizze annak épségét. (a futár távozása után van erre lehetősége) Amennyiben sérülést tapasztal, hívja ügyfélszolgálatunkat (0670-9-442-970), vagy írjon emailt (konyhavarazsshop@gmail.com), mert kárigényét ezen jelzések egyike megléte esetén tudjuk elfogadni.
Csomagolási díjat nem számolunk fel.

Szállítási/átvételi módok, lehetőségek:

Külföldre sajnos nem áll módunkban szállítani.

Futárszolgálat, GLS csomagpontra szállítás ingyenes! 
Fizetési módok:
Utánvét, Bankkártyás fizetés 



 A szállítástól elállás
Ha a "Konyhavarázsshop web áruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A termék visszaküldése
A terméket kizárólag eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia/Elállási jog gyakorlásának határideje
A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján:
- a termék átvételének napjától,
- több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától,
- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Pak-Si  Kft  1204. Budapest Szondi utca 45. (konyhavarazsshop@gmail.com)

Alulírott                                                                                                        /ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

(termék megnevezése)
(termékkód)
(megrendelésszám)
(bankszámlaszám)
Átvétel időpontja:
A vásárló/fogyasztó(k) neve:
A váasárló/fogyasztó(k) címe:
A vásárló/fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó web áruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (konyhavarazsshop@gmail.com)