Page View noscript
Zebra 10 mil PVC kártya CR80 (500 kártya/doboz)

(Műanyag kártya)

0
Cikkszám: 635

Tulajdonságok:
Szín: Fehér
Szállítási díjak:
  • Futárszolgálat: 1600 Ft
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 3-5 munkanap
16 576 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Webmaxx Stúdió Kft.

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

Áruátvétel, házhozszállítás:

A megrendelt termékek kiszállítását Budapesten általában saját autónk és munkatársunk végzi, míg vidéken futárszolgálat teljesíti. A szállítás/feladás napjáról e-mailban értesítjük! A lassan két évtizedes tapasztalataink alapján partnereink számára egy igen kiszámítható és megbízható csomagszállítási rendszert dolgoztunk ki. A futárszolgálatokkal egyedi megállapodásunk van, mely alapján gyorsaságukat garantálni tudjuk vidéki kiszállítások esetén is. A megrendelt termékek személyesen is átvehetők esztergomi raktárunkban.

Utánvételes és készpénzes fizetés: 

  • A csomagküldés díja utánvételes és készpénz fizetés esetén 1.300 Ft + ÁFA

Garanciális szerviz

Jótállási időn belüli javítás

A WebMaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által forgalomba hozott eszközökre a Gyártó, az által megadott időtartamban és feltételekkel (a hiba típusától függően a Gyártó bevizsgáló központjának eredménye alapján) jótállást vállalhat. Jótállás nem minden termékre vonatkozik, csak azokra a termékekre, ahol a Gyártó azt vállalta.
A jótállás tartalmát, érvényesítésének feltételeit minden esetben a Gyártó határozza meg. Szolgáltató jótállási jegyet ad át a jótállással érintett termékekkel együtt. Közreműködése keretében Szolgáltató azt vállalja, hogy a részére eljuttatott hibás terméknek a jótállás keretében történő javítása érdekében a Gyártóhoz eljuttatja, intézkedik a javítás, vagy csere elvégzése érdekében.
Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a www.dunasp.hu oldalon vásárolt termékekhez beüzemelési és működtetési segítséget ingyenesen nem nyújt! Szakmai hátterünk rendelkezésre áll, de támogatást csak külön költség fejében vállalunk. Ennek díjáról érdeklődjön a DunaShop elérhetőségein!

 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

Szavatossági, jótállási igényeit Vásárló a következő elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti:
WEBMAXX STÚDIÓ Kft.
2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.
[email protected] 

Kellékszavatossági jogot a Vásárló abban az esetben érvényesíthet, ha a megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt. Ha a termék a vásárlást követően hibásodott meg, abban az esetben a Vásárló, ha annak feltételei fennállnak, a Gyártó által biztosított jótállási jogával élhet. Vásárló szavatossági jog érvényesítéskor köteles megjelölni, hogy kellékszavatossággal, vagy jótállással kíván-e élni, és kellékszavatosság érvényesítése esetén köteles megadni az azt megalapozó bizonyítékokat.
Kellékszavatossági jog érvényesítése esetén a Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein kell jelezni a jogérvényesítést. Szolgáltató ezt követően felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval a kellékszavatossági jog érvényesítésével kapcsolatban.
Jótállási jog érvényesítése esetén a Szolgáltató által átadott jótállási jegyet kell alkalmazni.
Szolgáltató és Gyártó a jótállás keretében elsősorban a termék javítását vállalja, amennyiben a terméket nem lehet javítani, abban az esetben kerülhet sor a termék cseréjére.

 

További feltételek

A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szolgáltató garanciális javítást csak érvényes, kitöltött, dátummal és gyári számmal ellátott jótállási jegy, valamint az eszköz vásárlását igazoló számla bemutatására végez. A javítást kérő Vásárlónak nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.
A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával.
A javítandó eszközön lévő programok és adatok a javítás során részlegesen, vagy teljes egészében elveszhetnek, az ebből keletkező károkért a Szolgáltató és a Gyártó semmiféle felelősséget nem vállal!
A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. Az aktuális szabályzás értelmében a 10-20 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból) bővíthető.



Szállítási információk:

Áruátvétel, házhozszállítás:

A megrendelt termékek kiszállítását Budapesten általában saját autónk és munkatársunk végzi, míg vidéken futárszolgálat teljesíti. A szállítás/feladás napjáról e-mailban értesítjük! A lassan két évtizedes tapasztalataink alapján partnereink számára egy igen kiszámítható és megbízható csomagszállítási rendszert dolgoztunk ki. A futárszolgálatokkal egyedi megállapodásunk van, mely alapján gyorsaságukat garantálni tudjuk vidéki kiszállítások esetén is. A megrendelt termékek személyesen is átvehetők esztergomi raktárunkban.

Utánvételes és készpénzes fizetés: 

  • A csomagküldés díja utánvételes és készpénz fizetés esetén 1.300 Ft + ÁFA
Garanciális feltételek:

Garanciális szerviz

Jótállási időn belüli javítás

A WebMaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által forgalomba hozott eszközökre a Gyártó, az által megadott időtartamban és feltételekkel (a hiba típusától függően a Gyártó bevizsgáló központjának eredménye alapján) jótállást vállalhat. Jótállás nem minden termékre vonatkozik, csak azokra a termékekre, ahol a Gyártó azt vállalta.
A jótállás tartalmát, érvényesítésének feltételeit minden esetben a Gyártó határozza meg. Szolgáltató jótállási jegyet ad át a jótállással érintett termékekkel együtt. Közreműködése keretében Szolgáltató azt vállalja, hogy a részére eljuttatott hibás terméknek a jótállás keretében történő javítása érdekében a Gyártóhoz eljuttatja, intézkedik a javítás, vagy csere elvégzése érdekében.
Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a www.dunasp.hu oldalon vásárolt termékekhez beüzemelési és működtetési segítséget ingyenesen nem nyújt! Szakmai hátterünk rendelkezésre áll, de támogatást csak külön költség fejében vállalunk. Ennek díjáról érdeklődjön a DunaShop elérhetőségein!

 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

Szavatossági, jótállási igényeit Vásárló a következő elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti:
WEBMAXX STÚDIÓ Kft.
2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.
[email protected] 

Kellékszavatossági jogot a Vásárló abban az esetben érvényesíthet, ha a megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt. Ha a termék a vásárlást követően hibásodott meg, abban az esetben a Vásárló, ha annak feltételei fennállnak, a Gyártó által biztosított jótállási jogával élhet. Vásárló szavatossági jog érvényesítéskor köteles megjelölni, hogy kellékszavatossággal, vagy jótállással kíván-e élni, és kellékszavatosság érvényesítése esetén köteles megadni az azt megalapozó bizonyítékokat.
Kellékszavatossági jog érvényesítése esetén a Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein kell jelezni a jogérvényesítést. Szolgáltató ezt követően felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval a kellékszavatossági jog érvényesítésével kapcsolatban.
Jótállási jog érvényesítése esetén a Szolgáltató által átadott jótállási jegyet kell alkalmazni.
Szolgáltató és Gyártó a jótállás keretében elsősorban a termék javítását vállalja, amennyiben a terméket nem lehet javítani, abban az esetben kerülhet sor a termék cseréjére.

 

További feltételek

A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szolgáltató garanciális javítást csak érvényes, kitöltött, dátummal és gyári számmal ellátott jótállási jegy, valamint az eszköz vásárlását igazoló számla bemutatására végez. A javítást kérő Vásárlónak nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.
A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával.
A javítandó eszközön lévő programok és adatok a javítás során részlegesen, vagy teljes egészében elveszhetnek, az ebből keletkező károkért a Szolgáltató és a Gyártó semmiféle felelősséget nem vállal!
A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. Az aktuális szabályzás értelmében a 10-20 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból) bővíthető.



0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Szín Fehér

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed