Page View noscript
Szőnyeg Natty 4863-012 (Modern szőnyegek)
Cikkszám: 160nat4863012
A szőnyegek fontos kiegészítői az otthonnak, általuk melegebbé, komfortosabbá varázsolható a lakótér.

Színárnyalat: terra
Stílus: modern
Típus: sisal
Szálmagasság:± N/A

Elérhető készlet: 7
Szín: terra
Szélesség(cm): 160
Hosszúság(cm): 230
Teljes leírás megtekintése...
Szállítási díj: Részletek megtekintése
Szállítási idő: 2-3 nap
17 499 Ft
14 832 Ft
A termék megtalálható a készleten
Vásárolj ebből a termékből legalább 2 db-ot a kedvezményért!
Részletek megtekintése

Méretek

× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Dr. Padló Kft

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

A modern szőnyegek mára előkelő helyet vívtak ki a lakberendezés területén. A változatos mintázat kínálta választék mindenki számára lehetővé teszi, hogy egyedivé varázsolja otthonát.



A modern formák és letisztult színvilág összhangja mögött pedig energiát sugározva és lendületet adva a térnek ott rejlik a határozottság és a meghittség.


Szállítási árak: Ingyenes!
Szállítási módok: Futárszolgálat
Fizetési módok: Utánvét, Bankkártyás fizetés, Banki előreutalás

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

A webáruházban megrendelt áruk kiszállítását Magyarország területén egész területén vállalja. A kiszállítás alapvető feltétele, hogy a szállítójármű a szállítási címet biztonságosan meg tudja közelíteni. A csomagok kiszállítását a futárcégek a szállítási címre, családi háznál telekhatárig/kapuig, társasháznál a lépcsőház bejáratáig teljesítik. Ez saját üzletszabályzatuk szerint történik, de a tapasztalataink szerint hozzáállásuk segítőkész és vásárlóbarát. Kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol napközben a megrendelt termékeket valaki át tudja venni. Amennyiben a futárszolgálat munkatársának nem sikerül a csomagot kézbesítenie, az visszaszállításra kerül a Dr. Padló Kft. részére. Kérjük, hogy a csomag átvételekor a futár előtt győződj meg a következőkről:

A csomagolás sérülésmentes

A számla végösszege megegyezik a második

("rendelését feldolgoztuk") visszaigazolásban szereplő összeggel. Ellenőrzést követően - hiba esetén - kérd a futárt jegyzőkönyv felvételére. A termékcserére, visszaküldésre az ÁSZF-ben térünk ki bővebben. Ha a terméket kicsomagoltad és használatba vetted, bízunk benne, hogy elégedett leszel választásoddal és a mi szolgáltatásainkkal egyaránt!

Jótállás

Az összes árucikkre, mely webáruházunkban található, a hazai törvényeknek megfelelő, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek érvényesek.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően 1 év kötelező jótállás vonatkozik (melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja) az alábbi termékekre .
A hatályos jogszabályok alapján, a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel – alkalmazni. Jótállás esetén a szavatosságról szóló részben meghatározott igényeket (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás), ugyanazokkal a feltételekkel érvényesítheted.

Szavatosság

Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhetsz. A szavatosság az Eladó, azaz a mi hibás teljesítésért való felelősségünket jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a webáruházon feltüntetett és az általunk meghatározott tulajdonságoknak.
A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheted szavatossági igényeidet. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheted szavatossági igényeidet.
A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációidat, kifogásaidat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles vagy velünk közölni.
A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogaidnak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítened a részünkre.
Hibás teljesítés esetén a következőket kérheted:
a) elsősorban – választásod szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhetsz, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az, nekünk a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs jogod, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállaltuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a neked okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választásod szerint - megfelelő árleszállítást igényelhetsz vagy elállhatsz a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban köteles vagy viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy az áttérésre mi adtunk okot.
Szavatossági igényedet az 1. pontban megadott elérhetőségek bármelyikén jelezheted és a termék átvételekor átadott számla vagy másolatának bemutatása mellett vagy jogosult igényed érvényesítésére.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket a tőlünk vásároltad (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben csak akkor mentesülünk a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdöntjük, vagyis bizonyítjuk, hogy a termék hibája a részedre részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben bizonyítani tudjuk, hogy a hiba oka neked felróható okból keletkezett, nem vagyunk kötelesek az általad támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már te vagy köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha a szavatossági igényedet a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíted, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
Amennyiben a szállítás során következett be a termék sérülése, e-mailben vagy telefonon jelezd felénk a problémát és a hibás áru visszajuttatását egyeztetjük. A javított termék vagy cseretermék újbóli szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk.
Termékszavatosság
A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 5. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Nem illet meg azonban az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt az 5. pont szerinti szavatossági és a jelen pont szerinti termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesíts. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényedet a gyártóval szemben érvényesítheted.
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén neked kell bizonyítanod.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényedet a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságod elveszted. A hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles vagy a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a a felelősség téged terhel.
Termékszavatossági igényedet az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (azaz velünk) szemben gyakorolhatod.
A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Termék leírás:

A modern szőnyegek mára előkelő helyet vívtak ki a lakberendezés területén. A változatos mintázat kínálta választék mindenki számára lehetővé teszi, hogy egyedivé varázsolja otthonát.

A modern formák és letisztult színvilág összhangja mögött pedig energiát sugározva és lendületet adva a térnek ott rejlik a határozottság és a meghittség.

Szállítási információk:


Szállítási árak: Ingyenes!
Szállítási módok: Futárszolgálat
Fizetési módok: Utánvét, Bankkártyás fizetés, Banki előreutalás

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!

A webáruházban megrendelt áruk kiszállítását Magyarország területén egész területén vállalja. A kiszállítás alapvető feltétele, hogy a szállítójármű a szállítási címet biztonságosan meg tudja közelíteni. A csomagok kiszállítását a futárcégek a szállítási címre, családi háznál telekhatárig/kapuig, társasháznál a lépcsőház bejáratáig teljesítik. Ez saját üzletszabályzatuk szerint történik, de a tapasztalataink szerint hozzáállásuk segítőkész és vásárlóbarát. Kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol napközben a megrendelt termékeket valaki át tudja venni. Amennyiben a futárszolgálat munkatársának nem sikerül a csomagot kézbesítenie, az visszaszállításra kerül a Dr. Padló Kft. részére. Kérjük, hogy a csomag átvételekor a futár előtt győződj meg a következőkről:

A csomagolás sérülésmentes

A számla végösszege megegyezik a második

("rendelését feldolgoztuk") visszaigazolásban szereplő összeggel. Ellenőrzést követően - hiba esetén - kérd a futárt jegyzőkönyv felvételére. A termékcserére, visszaküldésre az ÁSZF-ben térünk ki bővebben. Ha a terméket kicsomagoltad és használatba vetted, bízunk benne, hogy elégedett leszel választásoddal és a mi szolgáltatásainkkal egyaránt!

Garanciális feltételek: Jótállás
Az összes árucikkre, mely webáruházunkban található, a hazai törvényeknek megfelelő, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek érvényesek. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően 1 év kötelező jótállás vonatkozik (melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja) az alábbi termékekre . A hatályos jogszabályok alapján, a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel – alkalmazni. Jótállás esetén a szavatosságról szóló részben meghatározott igényeket (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás), ugyanazokkal a feltételekkel érvényesítheted.
Szavatosság
Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhetsz. A szavatosság az Eladó, azaz a mi hibás teljesítésért való felelősségünket jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a webáruházon feltüntetett és az általunk meghatározott tulajdonságoknak. A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheted szavatossági igényeidet. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheted szavatossági igényeidet. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációidat, kifogásaidat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles vagy velünk közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogaidnak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítened a részünkre. Hibás teljesítés esetén a következőket kérheted: a) elsősorban – választásod szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhetsz, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az, nekünk a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs jogod, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállaltuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a neked okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választásod szerint - megfelelő árleszállítást igényelhetsz vagy elállhatsz a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban köteles vagy viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy az áttérésre mi adtunk okot. Szavatossági igényedet az 1. pontban megadott elérhetőségek bármelyikén jelezheted és a termék átvételekor átadott számla vagy másolatának bemutatása mellett vagy jogosult igényed érvényesítésére. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket a tőlünk vásároltad (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben csak akkor mentesülünk a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdöntjük, vagyis bizonyítjuk, hogy a termék hibája a részedre részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben bizonyítani tudjuk, hogy a hiba oka neked felróható okból keletkezett, nem vagyunk kötelesek az általad támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már te vagy köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ha a szavatossági igényedet a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíted, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek. Amennyiben a szállítás során következett be a termék sérülése, e-mailben vagy telefonon jelezd felénk a problémát és a hibás áru visszajuttatását egyeztetjük. A javított termék vagy cseretermék újbóli szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk. Termékszavatosság A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 5. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Nem illet meg azonban az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt az 5. pont szerinti szavatossági és a jelen pont szerinti termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesíts. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényedet a gyártóval szemben érvényesítheted. Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén neked kell bizonyítanod. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényedet a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságod elveszted. A hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles vagy a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a a felelősség téged terhel. Termékszavatossági igényedet az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (azaz velünk) szemben gyakorolhatod. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed