Page View noscript
OUTDOOR PERFECT plastic kancsó 2l

(Decanter)

0
Cikkszám: 979

Tulajdonságok:
Szállítási díjak:
  • Futárszolgálat: 1905 Ft
Teljes leírás megtekintése...
Raktáron
Szállítás 3-5 munkanap
7 200 Ft
× A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Pak-Si Kft.

Tekintse meg a partnerünk szerződési feltételeire, garanciára és az ÁSZF-re vonatkozó információit

Rendelési információk
Technikai információk

Futárszolgálat
Fizetési módok:
Utánvét, Bankkártyás fizetés 

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
 A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálatával történik A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg. A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8-17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot.Amennyiben a futár nem talál senkit a megadott címen, a következő napon megkísérli újra a csomag kézbesítését. Kérjük, ha törékeny árut rendelt, a kézbesítés után ellenőrizze annak épségét. (a futár távozása után van erre lehetősége) Amennyiben sérülést tapasztal, hívja ügyfélszolgálatunkat (0670-9-442-970), vagy írjon emailt (konyhavarazsshop@gmail.com), mert kárigényét ezen jelzések egyike megléte esetén tudjuk elfogadni. Külföldre sajnos nem áll módunkban szállítani.

A szállítástól elállás Ha a "Konyhavarázsshop” web áruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A termék visszaküldése A terméket kizárólag eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia/Elállási jog gyakorlásának határideje A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján: - a termék átvételének napjától, - több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától, - több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától, - ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától; számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Szállítási információk:

Futárszolgálat
Fizetési módok:
Utánvét, Bankkártyás fizetés 

Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
 A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálatával történik A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg. A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8-17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot.Amennyiben a futár nem talál senkit a megadott címen, a következő napon megkísérli újra a csomag kézbesítését. Kérjük, ha törékeny árut rendelt, a kézbesítés után ellenőrizze annak épségét. (a futár távozása után van erre lehetősége) Amennyiben sérülést tapasztal, hívja ügyfélszolgálatunkat (0670-9-442-970), vagy írjon emailt (konyhavarazsshop@gmail.com), mert kárigényét ezen jelzések egyike megléte esetén tudjuk elfogadni. Külföldre sajnos nem áll módunkban szállítani.

Garanciális feltételek:

A szállítástól elállás Ha a "Konyhavarázsshop” web áruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A termék visszaküldése A terméket kizárólag eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia/Elállási jog gyakorlásának határideje A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján: - a termék átvételének napjától, - több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától, - több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától, - ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától; számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

0,00
0 felhasználó értékelte
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Tulajdonság Érték
Nincs egy tulajdonság sem!

Felhasználói vélemény

Név*
E-mail*
Tartalom
Előnyök
Hátrányok
Írja meg az előnyöket és hátrányokat, minden pontot új sorba.
Értékelés:
Tegyél fel egy kérdést, vagy mondd el véleményed