(Szendvicssütő, gofrisütő)
(Szendvicssütő, gofrisütő)
Tulajdonságok:
Szín: Fekete
Anyag: Műanyag
Termék típus: Szendvicssütő
tarolasi_helyzet: Vízszintes / Függőleges
szendvics_keszites: Igen
szendvicsek_gofrik_szama: 4
garanciaido: 12
A CASSEROLE szendvicspirító fűtőlapjai tapadásmentes bevonattal vannak bevonva. Akár papírtörlővel is könnyen tisztítható. A gyors melegítésnek köszönhetően néhány perc alatt elkészítheti álmai szendvicsét.
- 700 Watt teljesítményű szendvicssütő.
- Tapadásmentes felülettel a könnyebb használat érdekében.
- Könnyen tisztítható.
- Automatikus hőmérsékletbeállítás.
- Működésjelző lámpával.
- Csúszásgátló lábakkal kialakított.
- Futárszolgálat: 2190 Ft
Szállítás 2-3 munkanap
A CASSEROLE szendvicspirító fűtőlapjai tapadásmentes bevonattal vannak bevonva. Akár papírtörlővel is könnyen tisztítható. A gyors melegítésnek köszönhetően néhány perc alatt elkészítheti álmai szendvicsét.
- 700 Watt teljesítményű szendvicssütő.
- Tapadásmentes felülettel a könnyebb használat érdekében.
- Könnyen tisztítható.
- Automatikus hőmérsékletbeállítás.
- Működésjelző lámpával.
- Csúszásgátló lábakkal kialakított.
Házhozszállítás futárszolgálattal
Díja 2190 Ft előreutalás esetén 300 Ft kedvezmény jár.
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 1 munkanapon belül a kezében foghatja megrendelését!
Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk amint munkatársaink öszekészítették a csomagodat. Ezt követően a futárszolgálat munkatársai tájékoztatnak (email, sms) a csomag várható érkezéséről.
Ezen kívül minden rendeléshez az utolsó kiküldött visszaigazoló e-mail-ben elküldjük neked a csomagkövető kódot, így akár magad is nyomon követheted csomagot státuszát a futárszolgálataink csomagkövető felületein.
Csomagjaink átlagosan a feladástól számított 24 órán belül kerülnek kézbesítésre kizárólag munkanapokon.
Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
A futárszolgálat munkatársa két alkalommal próbálja kézbesíteni a csomagot, egymást követő munkanapokon.. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását ezt követően sem nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról általában elektronikusan. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni.
Amennyiben érdemi egyeztetés nem törénik a futárral részedről, úgy a csomag visszakerül hozzánk. Ezt követően már csak normál szállítási díj ellenében és kizárólag bankártyás vagy előre utalásos fizetéssel tudjuk újra kiküldeni a csomagodat. Ha nekünk sem jelzed hogy szeretnéd mégis a csomagot, úgy a megrendelésedet törölni fogjuk.
Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre, vagy utólag kárjegyzőkönyv készül róla. Tehát kérjük jogy alaposan vizsgáld át a csomag külsejét és belsejét mikor átveszed, és ha találsz bármilyen külsérelmi nyomot a csomagolásban akkor a futárnak haladéktalanul jelezd.
Amennyiben az átvételi körülmények miatt ez nem lehetséges, úgy az átvételt követő 24 órán belül jelezd a futárszolgálatnak a panaszt, aki kárszemlére ki fog menni hozzád és ellenőrzi a csomag sérülését.
Megrendelés esetén a szállítási díj hol van feltüntetve?
- Termékoldalon: A termék adatlapján a kép melletti szöveges információknál van feltüntetve
- Vásárlás során a megrendelés összesítőnél külön tételként fel van sorolva.
- Vásárlást visszaigazoló e-mail-ben van feltüntetve a vásárlási tételeknél
Garancia
Cégünk a fogyasztóknak és a fogyasztóknak minősülő és nem minősülő személyek számára nyújtja a jelen jótállási feltételeket, amennyiben a fogyasztónak minősülő személy viszonteladónak vagy kifejezetten üzleti vagy ipari célú felhasználónak nem minősül. A jótállás tényleges időtartalma termék fajtától és gyártónként eltérő 1-2 vagy akár 3 év is lehet, betartva a hatályos jogszabályokat. Minden esetben oldalunkon, valamint viszonteladóink weboldalain, továbbá a termékhez kapott számlán találsz információt a garancia időről. Garanciális ügyintézést, kizárólag a weboldalunkon vásárolt, vagy velünk szerződésben álló viszonteladóktól vásárolt termékek esetén tudunk biztosítani. Szervizünk a hatályos jogszabályok szerint magánszemélyeknek 30 napon belül teljesíti a garanciális ügyintézést, akár visszajuttatva a javított, vagy cserélt terméket.
10 000 forint alatti termék esetén külön garanciajegyet nem adunk az ilyen termékekhez. A weboldalon minden termék adatlapján fel van pontosan tüntetve a termékhez tartozó jótállási idő.
Feltételek
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.
A jótállás időtartama:
A jogszabályban meghatározott értékek:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén egy év,
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
- 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.
A jótállás semmissé válik:
- A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
- A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
- A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
- A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
- A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
- A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
- A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
- Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.
Ügyintézés módja
Első lépésként a lenti található elérhetőségeken kell jeleznie felénk a jótállási igényét. Bármelyik módszert választod, kérjük, hogy a következő adatokat készítsd elő: gyári sorozatszám, számla és garanciajegy, részletes hibaleírás. (Számla bemutatás nélküli jótállási igényt nem fogadunk el!)
A bejelentést követően a terméket el kell juttatni hozzánk amit megtehetsz személyesen ügyfélszolgálati címünkön (1165 Budapest Centenáriumi sétány 16.) vagy logisztikai központunkba küldheted futárral vagy postán feladva a terméket. (Logisztikai központunkban nincs lehetőség személyes átvételre) Amennyiben futárral küldöd hozzánk a terméket, úgy azt a 1047 Budapest, Baross utca 79-89-es címre legyél szíves megtenni!
A szervizelés eredményéről telefonon tájékoztatunk, ezt követően a javított vagy cserélt terméket átvételi pontunkra szállítjuk, ahol átveheted személyesen. Lehetőséged van kérni garanciafutár szolgáltatásunkat is, így a javított vagy cserélt terméket futárszolgálati partnerünk kiszállítja Neked. A szolgáltatásnak egyszeri 990 forintos díja van, amit a futárnak kell kifizetni átvételkor.
A CASSEROLE szendvicspirító fűtőlapjai tapadásmentes bevonattal vannak bevonva. Akár papírtörlővel is könnyen tisztítható. A gyors melegítésnek köszönhetően néhány perc alatt elkészítheti álmai szendvicsét.
- 700 Watt teljesítményű szendvicssütő.
- Tapadásmentes felülettel a könnyebb használat érdekében.
- Könnyen tisztítható.
- Automatikus hőmérsékletbeállítás.
- Működésjelző lámpával.
- Csúszásgátló lábakkal kialakított.
Házhozszállítás futárszolgálattal
Díja 2190 Ft előreutalás esetén 300 Ft kedvezmény jár.
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 1 munkanapon belül a kezében foghatja megrendelését!
Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk amint munkatársaink öszekészítették a csomagodat. Ezt követően a futárszolgálat munkatársai tájékoztatnak (email, sms) a csomag várható érkezéséről.
Ezen kívül minden rendeléshez az utolsó kiküldött visszaigazoló e-mail-ben elküldjük neked a csomagkövető kódot, így akár magad is nyomon követheted csomagot státuszát a futárszolgálataink csomagkövető felületein.
Csomagjaink átlagosan a feladástól számított 24 órán belül kerülnek kézbesítésre kizárólag munkanapokon.
Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
A futárszolgálat munkatársa két alkalommal próbálja kézbesíteni a csomagot, egymást követő munkanapokon.. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását ezt követően sem nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról általában elektronikusan. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni.
Amennyiben érdemi egyeztetés nem törénik a futárral részedről, úgy a csomag visszakerül hozzánk. Ezt követően már csak normál szállítási díj ellenében és kizárólag bankártyás vagy előre utalásos fizetéssel tudjuk újra kiküldeni a csomagodat. Ha nekünk sem jelzed hogy szeretnéd mégis a csomagot, úgy a megrendelésedet törölni fogjuk.
Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre, vagy utólag kárjegyzőkönyv készül róla. Tehát kérjük jogy alaposan vizsgáld át a csomag külsejét és belsejét mikor átveszed, és ha találsz bármilyen külsérelmi nyomot a csomagolásban akkor a futárnak haladéktalanul jelezd.
Amennyiben az átvételi körülmények miatt ez nem lehetséges, úgy az átvételt követő 24 órán belül jelezd a futárszolgálatnak a panaszt, aki kárszemlére ki fog menni hozzád és ellenőrzi a csomag sérülését.
Megrendelés esetén a szállítási díj hol van feltüntetve?
- Termékoldalon: A termék adatlapján a kép melletti szöveges információknál van feltüntetve
- Vásárlás során a megrendelés összesítőnél külön tételként fel van sorolva.
- Vásárlást visszaigazoló e-mail-ben van feltüntetve a vásárlási tételeknél
Garancia
Cégünk a fogyasztóknak és a fogyasztóknak minősülő és nem minősülő személyek számára nyújtja a jelen jótállási feltételeket, amennyiben a fogyasztónak minősülő személy viszonteladónak vagy kifejezetten üzleti vagy ipari célú felhasználónak nem minősül. A jótállás tényleges időtartalma termék fajtától és gyártónként eltérő 1-2 vagy akár 3 év is lehet, betartva a hatályos jogszabályokat. Minden esetben oldalunkon, valamint viszonteladóink weboldalain, továbbá a termékhez kapott számlán találsz információt a garancia időről. Garanciális ügyintézést, kizárólag a weboldalunkon vásárolt, vagy velünk szerződésben álló viszonteladóktól vásárolt termékek esetén tudunk biztosítani. Szervizünk a hatályos jogszabályok szerint magánszemélyeknek 30 napon belül teljesíti a garanciális ügyintézést, akár visszajuttatva a javított, vagy cserélt terméket.
10 000 forint alatti termék esetén külön garanciajegyet nem adunk az ilyen termékekhez. A weboldalon minden termék adatlapján fel van pontosan tüntetve a termékhez tartozó jótállási idő.
Feltételek
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.
A jótállás időtartama:
A jogszabályban meghatározott értékek:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén egy év,
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
- 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.
A jótállás semmissé válik:
- A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
- A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
- A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
- A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
- A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
- A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
- A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
- Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.
Ügyintézés módja
Első lépésként a lenti található elérhetőségeken kell jeleznie felénk a jótállási igényét. Bármelyik módszert választod, kérjük, hogy a következő adatokat készítsd elő: gyári sorozatszám, számla és garanciajegy, részletes hibaleírás. (Számla bemutatás nélküli jótállási igényt nem fogadunk el!)
A bejelentést követően a terméket el kell juttatni hozzánk amit megtehetsz személyesen ügyfélszolgálati címünkön (1165 Budapest Centenáriumi sétány 16.) vagy logisztikai központunkba küldheted futárral vagy postán feladva a terméket. (Logisztikai központunkban nincs lehetőség személyes átvételre) Amennyiben futárral küldöd hozzánk a terméket, úgy azt a 1047 Budapest, Baross utca 79-89-es címre legyél szíves megtenni!
A szervizelés eredményéről telefonon tájékoztatunk, ezt követően a javított vagy cserélt terméket átvételi pontunkra szállítjuk, ahol átveheted személyesen. Lehetőséged van kérni garanciafutár szolgáltatásunkat is, így a javított vagy cserélt terméket futárszolgálati partnerünk kiszállítja Neked. A szolgáltatásnak egyszeri 990 forintos díja van, amit a futárnak kell kifizetni átvételkor.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
Szín | Fekete |
Anyag | Műanyag |
Termék típus | Szendvicssütő |
tarolasi_helyzet | Vízszintes / Függőleges |
szendvics_keszites | Igen |
szendvicsek_gofrik_szama | 4 |
garanciaido | 12 |